Osannolika bänkresultat för en 93:a!

Home Forums Styrkehörnan Osannolika bänkresultat för en 93:a!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 46 through 50 (of 50 total)
  • Author
    Posts
  • #426829
    Lind-Wall wrote:
    jmkdavid;1062943 wrote:
    Tycker också att det hela är helt ointressant men att du kommenterade att 99,9% var ”att ta i” var jag ju bara tvungen att anmärka på:p
    ”Räkna lite mer på siffrorna” – varför ens börja räkna på siffrorna när du tycker att det är ointressant och varför ens räkna ändå då till och med en 12åring skulle förstå att 99,9% är en riktigt stor underdrift.

    Men skit samma, inte det här som tråden ska handla om:emo-thumb

    Jag har inte räknat på ett skit. Jag var ironiskt. Jag tror du förstod mycket väl att ’99,9%’-grejen skrevs för att höja upp prestationen till skyn och min poäng när jag kommenterade det var att det inte var en så unik och enorm bedrift. %-satsen var knappast det väsentliga i diskussionen.

    Men jag förstår att du bara ville skoja till det och hakade upp dig med flit för att kunna spela bror duktig och det är okej. Du har rätt, det var inte det tråden skulle handla om så vi kanske kan gå vidare nu.

    #426830
    jmkdavid wrote:
    Lind-Wall;1062955 wrote:
    Jag har inte räknat på ett skit. Jag var ironiskt. Jag tror du förstod mycket väl att ’99,9%’-grejen skrevs för att höja upp prestationen till skyn och min poäng när jag kommenterade det var att det inte var en så unik och enorm bedrift. %-satsen var knappast det väsentliga i diskussionen.

    Men jag förstår att du bara ville skoja till det och hakade upp dig med flit för att kunna spela bror duktig och det är okej. Du har rätt, det var inte det tråden skulle handla om så vi kanske kan gå vidare nu.

    Förstår helt klart vad du menar. På ett forum på internet är det lätt att ta allt ordagrant – det gjorde jag i alla fall.

    Ville absolut inte spela bror duktig och framstå som någon äcklig besserwisser – där har du fel. Men jag ber om ursäkt om det verkade så. Jag tror vi förstår varandra nu:happy:

    Är nu intresserad att höra lite mer om denna mystiska hulken som tråden handlade om från början

    #426831

    [youtube=58U-imZDkq0]

    Eftersom tråden handlar om starka 19-åringar,
    så klippte jag ihop en film om en kille som är
    med mig och tränar ibland.
    Fast han är bara 17år..

    #426832
    MrGbg wrote:
    [youtube=58U-imZDkq0]

    Eftersom tråden handlar om starka 19-åringar,
    så klippte jag ihop en film om en kille som är
    med mig och tränar ibland.
    Fast han är bara 17år..

    Vilken maskin! Om han håller sig fri från större skador så kan han nog bli riktigt duktig i framtiden!

    #426833

    Vilken talang :)

Viewing 5 posts - 46 through 50 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.