Året som gått med Fever och Mini Åsa -06

Home Forums Tävlingar och Events Året som gått med Fever och Mini Åsa -06

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 83 total)
  • Author
    Posts
  • #924899
    Storfredda wrote:
    Men när ska ni komma förbi då? Eller tvärtom?
    Vi hade ju grymma planer Mr FEVER, dags o sätta dom i verket! :P

    JA NU ÄR DET f…N i med dax:nod
    Jag är med på allt det vet du, jag må vara utrotningshotad men men.
    Måste buga och bocka, för din insats som coach:up:
    Du ger allt och lite till, vilket jag tror de tävlande uppskattar till fullo.
    Hoppas Tobbe bjöd dig på en riktigt god middag (för det är ju han världbäst på).

    #924900

    Egentligen var det tänkt många fler tävlingar, men man får inte alltid som man vill.
    Nu ser vi fram emot ett nytt spännade år.
    Med kanske ännu mer spännade äventyr, då vi har tänkt utöka familjen.
    Men vi har redan bokat (betalt och klart) flera tävlingar och hoppas att det naturligtvis blir lika roligt som detta år.
    Mellan alla tävlingar har vi naturligtvis hunnit med både det ena och det andra, men framförallt umgåtts med våra nära och kära.

    #924901

    Det är då som batterierna laddas.
    Inte en dag utan ett leende:D

    #924902

    Så tack alla för ert stöd och på återseende nästa år.

    ”Jag har inte drömt, jag har faktiskt gjort det”

    #924903

    Totalt:Under -06

    Jag
    2 st 6-hs lopp
    1 st 24-hs lopp
    5 st marathon

    5 st på pallplaceringar

    Åsa
    2 st 6-hs lopp
    1 st 24-hs lopp (nästan då hon bröt vid 1,5 h)
    4 st marathon
    6 st Body fitness tävlingar

    6 st på pallplaceringar

    #924904

    1 st 24-hs lopp (nästan då hon bröt vid 1,5 h)

    Vadå bröt vid 1,5 h:nono: !!!! Jag bröt efter 22,5 h ju:)

    #924905

    Ja, även jag måste ju tacka för ett underbart år med allt vad det har inneburit. Många tävlingar har vi genomfört och många vänner har vi träffat.

    2006 har innehållt både glädje och sorg….
    Det är ju bara en månad sedan våra vänners son valde att ta sitt liv vilket har påverkat oss på många sätt och vis. Man inser att helt plötsligt kan hela ens tillvaro rasa och allt blir bara ren kaos. Så ta tillvara livet [/b], man vet aldrig vad som händer.

    Ha ett riktigt gott slut!
    Åsa

    #924906
    Mini Åsa wrote:
    1 st 24-hs lopp (nästan då hon bröt vid 1,5 h)

    Vadå bröt vid 1,5 h !!!! Jag bröt efter 22,5 h ju:)

    Tjöta:ike:
    Du vet väl att jag är en svartskalle med alla tänkbara problem när det gäller stavning, läsning mm:(

    PS jag bröt varfall inte:whistle:

    #924907

    Nästa gång det blir stor bak i malmö e ni de första som blir bjudna!!! Kan lova att det inte blir så nyttigt:D
    Så kul att ni finns i vår fitness värld å gör oss alla glada å motiverade.
    Åsa… du är en stor förebild!! Å Tomten…. Det skulle funnits fler av dig, så hade världen varit en roligare plats att vistas på:)
    Redit go å gla Jul önskar vi Såne töser!!!
    Får ni med Silvia ut i spåret så lovar jag att jag ska cykla tre hjuling före å locka med en muffin 8)
    Ta hand om er

    #924908

    Vilka härliga bilder. Tack till er för all vänlighet och trevligt bemötande under årets tävlingar. Det har ju blivit en del. God jul och gott slut från mig och Jonas.

    #924909

    Jättefina och roliga bilder, tack så mycket! ;) Kul att titta på, det är lugnt nu när jag jobbar natt så detta fyller ut tiden lite =)

    #924910
    Anna Lübeck wrote:
    Nästa gång det blir stor bak i malmö e ni de första som blir bjudna!!! Kan lova att det inte blir så nyttigt:D
    Så kul att ni finns i vår fitness värld å gör oss alla glada å motiverade.
    Åsa… du är en stor förebild!! Å Tomten…. Det skulle funnits fler av dig, så hade världen varit en roligare plats att vistas på:)
    Redit go å gla Jul önskar vi Såne töser!!!
    Får ni med Silvia ut i spåret så lovar jag att jag ska cykla tre hjuling före å locka med en muffin 8)
    Ta hand om er

    Se vi fram emot:emo-thumb
    Under olika perioder i livet har man olika förebilder (tror jag).
    När man är liten ser man ofta upp till dem som är äldre, men när man blir äldre så får man lite mer erfarenheter av livet och inser att de stora man såg upp till inte var mer annorlunda än jag är.
    Vissa söker sin identitet och tror att känd och rik är bland det viktigaste i livet.
    Men för att sedan i ”vuxen” ålder ha helt andra förbilder.
    Nu blev jag lite djup märkte jag:

    Du se till att fixa trehjulingen, för hon kommer att springa med oss på Stockholm marathon.

    PS du var helt underbart snygg på scen

    #924911
    Evalinda wrote:
    Vilka härliga bilder. Tack till er för all vänlighet och trevligt bemötande under årets tävlingar. Det har ju blivit en del. God jul och gott slut från mig och Jonas.

    Tack detsamma!
    Du har verkligen bjudit på dig själv, när vi varit ute på tävlingarna.
    Framförallt har du visat det mot Liza, då hon blev väldigt förtjust i dig.
    Ha nu en riktigt god jul och ät dig lite fet för en gång skull.

    #924912
    FEVER wrote:
    Du se till att fixa trehjulingen, för hon kommer att springa med oss på Stockholm marathon.

    Ja, det kommer hon! Försökte faktiskt springa lite förra veckan men det gick inte för magen var alldelles för full, och hela systemet överbelastat pga mat:p men nu börjar löpträningen så smått.. Håller med alla andra, skitkul bilder

    #924913
    Silvia wrote:
    Ja, det kommer hon! Försökte faktiskt springa lite förra veckan men det gick inte för magen var alldelles för full, och hela systemet överbelastat pga mat:p men nu börjar löpträningen så smått.. Håller med alla andra, skitkul bilder

    Se till och anmäl dig med en gång (snart är det fullt).

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 83 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.