Året som gått med Fever och Mini Åsa -06

Home Forums Tävlingar och Events Året som gått med Fever och Mini Åsa -06

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 76 through 83 (of 83 total)
  • Author
    Posts
  • #924944
    FEVER wrote:
    Ös på jag är inte blyg, gud gav mig detta fina nylle och då skall det ju visas ofta:)

    Kör hårt nu mot Gbgs varvet:up:

    precis tillbaka från dagens löprunda…
    Ha ha, jo å jag fick detta nylle och du fångade verkligen i ett av mina vackraste ögonblick där:nerd: Säg en tid så ska jag försöka ta den…

    #924945

    Halloj ni varma, underbara människor!!
    Har inte varit inne på forumet på månader, gick in nu o vilken härlig tråd jag hittade det första jag gjorde!!!:up:

    Ni är för góa, hoppas ni vet om det. Blev aldeles varm i hjärtat när jag kollade dessa roliga bilder. Det har varit ett fantastiskt år, o tack för att ni bidragit till det. Vår förra inbjudan står kvar…;)

    Stor blöt puss till Lisa och bamsekram till Åsa, du, Georg gillar ju inte kramar så du får en normal :p

    #924946

    Lite skojjiga bilder på er nu då :P :D

    #924947

    GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET:emo-thumb

    #924948
    Anna Andersson wrote:
    precis tillbaka från dagens löprunda…
    Ha ha, jo å jag fick detta nylle och du fångade verkligen i ett av mina vackraste ögonblick där:nerd: Säg en tid så ska jag försöka ta den…

    Jag kanske dyker upp vid Gbgs varvet och tar en ny bild:emo-thumb

    Lev livet medans du lever.

    #924949
    Cici Benjaminson wrote:
    Halloj ni varma, underbara människor!!
    Har inte varit inne på forumet på månader, gick in nu o vilken härlig tråd jag hittade det första jag gjorde!!!:up:

    Ni är för góa, hoppas ni vet om det. Blev aldeles varm i hjärtat när jag kollade dessa roliga bilder. Det har varit ett fantastiskt år, o tack för att ni bidragit till det. Vår förra inbjudan står kvar…;)

    Stor blöt puss till Lisa och bamsekram till Åsa, du, Georg gillar ju inte kramar så du får en normal :p

    Tack själv!
    Egentligen hade jag kunnat skicka privat PM, men vill att alla skall veta att både du och Roddy är väldigt speciella och underbara människor.
    Ni bjuder på er själva men samtidigt väldigt professionella.
    Vi ser fram emot nya äventyr tillsammans med er.

    #924950
    Lina wrote:
    Lite skojjiga bilder på er nu då :P :D

    Mera mera:D

    #924951
    snuttan347 wrote:
    GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET:emo-thumb

    Tack det samma, vet nu att du har ett bröllop att se fram emot:emo-thumb

Viewing 8 posts - 76 through 83 (of 83 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.