Året som gått med Fever och Mini Åsa -06

Home Forums Tävlingar och Events Året som gått med Fever och Mini Åsa -06

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 83 total)
  • Author
    Posts
  • #924914
    FEVER wrote:
    Se till och anmäl dig med en gång (snart är det fullt).

    8000 platser kvar! Kanske ska komma göra lite längre sträckor innan jag anmäler mig;) utifall att knäna skulle krångla eller nåt…

    Nu ska jag ut på en tur!

    #924915

    Jag som suttit o våndats över att du skulle bjuda på de värsta bilderna du kunde hitta? Denna var ju snäll ju!
    O coachandet gick ju bra i år, men coachar man sådana atleter som Tobbe o Gabbi så kan det ju inte gå annat än bra! Dessutom är det ju det roligaste jag vet!
    Tobbe har bjudit mig på myyyycket mat, vilket resulterat i att jag liknar julgrisen ännu mer!
    Men vi får höras av vettu, några av våra lömska planer ska nog gå i lås! :nerd:

    FEVER wrote:
    JA NU ÄR DET f…N i med dax:nod
    Jag är med på allt det vet du, jag må vara utrotningshotad men men.
    Måste buga och bocka, för din insats som coach:up:
    Du ger allt och lite till, vilket jag tror de tävlande uppskattar till fullo.
    Hoppas Tobbe bjöd dig på en riktigt god middag (för det är ju han världbäst på).
    #924916
    Silvia wrote:
    8000 platser kvar! Kanske ska komma göra lite längre sträckor innan jag anmäler mig;) utifall att knäna skulle krångla eller nåt…

    Nu ska jag ut på en tur!

    e det sthlm ni snackar om ??? vi får höras om det silvia…just nu går milen som i ett nafs så…

    #924917

    Otroliga är ju bara förnamnet. ;)

    God jul och gott nytt år till hela familjen ! ;)

    #924918
    Silvia wrote:
    8000 platser kvar! Kanske ska komma göra lite längre sträckor innan jag anmäler mig;) utifall att knäna skulle krångla eller nåt…

    Nu ska jag ut på en tur!

    Anmäl dig nu, resten fixar du.
    Pm:a mig angående hotell (vi börja närma oss 10 st nu).
    Det går att träna runt en skada och tänk på att Åsa bara löpträna en till två ggr/v och ändå springer med bra resultat.
    Kan hon, kan ju vem som helst;)

    Livet är som en tårta, här en av tårtbitarna :friends:

    #924919
    Storfredda wrote:
    Jag som suttit o våndats över att du skulle bjuda på de värsta bilderna du kunde hitta? Denna var ju snäll ju!
    O coachandet gick ju bra i år, men coachar man sådana atleter som Tobbe o Gabbi så kan det ju inte gå annat än bra! Dessutom är det ju det roligaste jag vet!
    Tobbe har bjudit mig på myyyycket mat, vilket resulterat i att jag liknar julgrisen ännu mer!
    Men vi får höras av vettu, några av våra lömska planer ska nog gå i lås! :nerd:

    Du bjöd in mig till ditt hem och visade mycket kärlek, skulle aldrig göra något ont efter det;)
    Jo det är skönt att få uppskattning för det man gör.
    Det där med julgris känner jag igen.
    Alla vill bjuda en hit och dit och då blir det en massa mat, vilket jag är väääääldigt svag för.

    God jul och så få vi sikta på ett bra nästa år.

    Natta mat klockan 24:00

    #924920
    Jeppe wrote:
    Otroliga är ju bara förnamnet. ;)

    God jul och gott nytt år till hela familjen ! ;)

    Tack!
    Har faktiskt två kunder nere i Halmstad och har varit nere ett par ggr, då tänker jag alltid på dig och Alm.
    Kanske snart dags att att stanna lite längre och ta sig ett pass:emo-thumb

    #924921
    FEVER wrote:
    Anmäl dig nu, resten fixar du.
    Pm:a mig angående hotell (vi börja närma oss 10 st nu).
    Det går att träna runt en skada och tänk på att Åsa bara löpträna en till två ggr/v och ändå springer med bra resultat.
    Kan hon, kan ju vem som helst;)

    Livet är som en tårta, här en av tårtbitarna :friends:

    Åsa är ju mirakelkvinna, så stod det i body men det visste vi innan.

    (Fick precis tidningen och har bara hunnit läsa en artikel och det är såklart den om Åsa. Har aldrig haft någon idol men nu har jag en!)

    Dessutom verkar hon ha en kanongubbe som är allt i ett; träningskompis, coach, pt, proteinbagare, proteinkock, fotograf, clown, ja om det finns fler sådana, så säg till!!!

    #924922
    Silvia wrote:
    Åsa är ju mirakelkvinna, så stod det i body men det visste vi innan.

    (Fick precis tidningen och har bara hunnit läsa en artikel och det är såklart den om Åsa. Har aldrig haft någon idol men nu har jag en!)

    Dessutom verkar hon ha en kanongubbe som är allt i ett; träningskompis, coach, pt, proteinbagare, proteinkock, fotograf, clown, ja om det finns fler sådana, så säg till!!!

    Du skall inte tro på allt du läser, tror att Carina jobbat på Aftonbladet förrut och du vet ju vilket rykte de har:)
    När det gäller att vara kanongubbe, så är en funktion som bara funkar om man köper tre års extra försäkring (på den gubbe du skaffar).

    Varje kvinna har nog en liten mirakelkvinna sig, det gäller nog bara att locka fram henne.
    -07 blir ditt år….

    Nu hinner du fixa din dräkt lite till nästa gång.

    #924923

    Härliga bilder Georg!, vill passa på att tacka för dina kloka råd å tips under året som gått också! :up:

    Önskar hela familjen en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

    #924924
    Ripper wrote:
    Härliga bilder Georg!, vill passa på att tacka för dina kloka råd å tips under året som gått också! :up:

    Önskar hela familjen en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

    Man tackar!
    Hörde att du skadade dig:(
    Kanske lite sent nu men jag rekommenderar att du kör muskelstimulator (en bra sådan).
    Det gör att du återhämta dig snabbare.
    Kör varje dag, så du får ordentligt genomblödning.

    Lycka nu till i fortsättning och ge dig inte förrän du står på scen.

    Merry jul!

    #924925

    Hoppas ni får ett fint nästa år:) med många framgångar!!!! Vi ses!! Kraamar Till hela familjen:emo-thumb

    #924926

    FELIZ NAVIDAD!!
    Manga kramar till en underbar familj och otroliga idrottsman/kvinnor;) !

    Halsningar fran ett underbart vackert land, Chile.

    Maria

    #924927
    Anna Lübeck wrote:
    Hoppas ni får ett fint nästa år:) med många framgångar!!!! Vi ses!! Kraamar Till hela familjen:emo-thumb

    Tack tack!
    Om du menar med att framgångar är när man själv blir nöjd, så kommer vi nå många.
    Paris marathon var ett helvete (otur och sjuk), men jag ångrar inte en sekund.
    Dock tror jag att det lugna sig lite nu då Åsa skall slappa lite.
    Då får jag chansen (hoppas jag) till att inte slita ihjäl mig och kan då få ut mer av träningen.

    Underbara bilder, men jag tror att du snart få raka dig.

    Kommer snart och hälsa på dig (en av mina boxningselever flyttar ner dit)

    #924928

    Va, gillas inte min hårväxt!!?

    Hade varit super kul om ni kom!! Träna lite på grymme gymmet, å göra stan:D

    Ser fram emot det:)

    Jag älskar plocka svamp… man blir så glad av dem:|

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 83 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.