Tack för FF 06!

Home Forums Tävlingar och Events Tack för FF 06!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • Author
    Posts
  • #923620

    Jätte GRATTIS Marcell!

    Du har gjort ett kanonjobb under de senaste 4a månaderna.
    Inte en ätardag de sista 10veckorna träter lite ibland.
    Sen var du en exemplarisk adept som gjorde som pappa sa utan bråk*S*

    Se till att äta allt du längtat efter nu, vila en vecka och sen kör vi hårt igen!

    //E

    #923621
    AcTiOn wrote:
    Jätte GRATTIS Marcell!

    Du har gjort ett kanonjobb under de senaste 4a månaderna.
    Inte en ätardag de sista 10veckorna träter lite ibland.
    Sen var du en exemplarisk adept som gjorde som pappa sa utan bråk*S*

    Se till att äta allt du längtat efter nu, vila en vecka och sen kör vi hårt igen!

    //E

    Glömde gratta dig också Emil igår(sorry) grymt bra coach. Piska honom som f*n nu (när han ätit klart) :p

    #923622

    Såg dig aldrig där nere Marcell, hoppas dock att mina hälsningar kom fram genom Emil. Det såg riktigt bra ut och du har gjort riktigt bra framsteg. Solklar 1:a i mina ögon, framförallt bra framsida ben, axlar och smal midja.. :up:

    Stort grattis.

    #923623

    Ai ai..riktigt snygga linjer du har! Grattis till vinsten :yahoo:

    #923624

    Häftig fysik.

    Och ja just det, skaplig tävlingsdebut. ;)

    #923625

    farrysson: tack!

    athleticmia: tack mia! taaack :)

    Paula: ja vafan, man kan ju inte sura när man lyckats ta sig så långt. kändes bara skönt och skitroligt allting! riktigt grymt!

    mattias L: det kommer fler tillfällen, vi får snacka och fylla upp med mat nästa gång vi åker till gbg och krossar! tack!

    psirius: Tack!

    mattias åkerlind: Tack! Bra jobbat av oss alla tycker jag, hårt motstånd och en bra tävling! grymt roligt framförallt!

    skogshuggarn: Tack mannen! Du kämpade på hårt du med, bra jobbat! Stora jävla klubbor till armar har du, du skräms förfan!

    nordberg: blandade den med kreatinet + vitargo, sjukt gott! tänkte servera det som efterrätt på julmiddagen med familjen faktiskt. :D äh shit, det smakade sådär, men lite värme och puls vilket säkert gav mig lite boost! Stort tack, det var kul o träffas! Hälsa Johan, hans fysik är sjukt tight och grym. Du verkade va en kräsen och duktig coach!

    mirre: Wow, tack Mirre! GRATTIS SJÄLV! Emil gjorde ett grymt jobb, hälften av äran går direkt till honom. Vi hade en jävligt bra helg, riktigt nice! Ylva krossade! Ja vi ses på Delta!

    Calle Sirén: Taaack! Det var kul o träffas o snacka skit. Du verkade lite frustrerad över att jag satt fullt påklädd och ”undercover” som du tyckte. Haha. Din tjej utstrålade som få på scenen! Du får hålla hårt i henne! haha

    Dessan: Haha, joo jag passar fint i det .. ehm.. Tack!

    AcTion: TACK! Kan inte tacka dig nog, vi åkte dit för att krossa – och vi krossade.. hahah quorntrycket är ej att underskatta! Vilken minnesvärd helg, oj oj.. Tack igen man! Lite besviken på dig för att du inte vill ”fylla upp” med mat längre utan börjar låta som diet-marcell, du kanske vill ha lite recept på kesellabaserade röror med TRYCK i? Om en vecka så ska vikterna upp i taket igen! Ringer sen!

    Mats E: Tack! Kul med respons från en inbiten fitnessfjolla! Dina hälsningar kom fram, mkt riktigt hehe .. Vi får stå och flexa brevid varandra nästa gång kanske :up:

    Anne: man tackar! Linjerna fick jag av mamma o pappa, ska hälsa dom från dig. Dansk benstomme och ungerska axlar! bra skit!

    Jay: hehe, ja det gick ju faktiskt ”hela vägen” som man brukar säga .. Jävligt kul! Tack!

    #923626

    Underskatta aldrig the power of kalaspuffar!

    [img=http://img186.imageshack.us/img186/2713/dscn0316vu2.jpg]

    #923627

    Riskakor med kanel och honung ÄR gott! Speciellt 10 paket (fatet innehåller 1 paket krossade kakor) utan vätska! :pop: Någon som har en munhåla till övers? Min är fucked haha .. oj, det lät illa .. men så är det. Gårdagens kebab sved duktigt att tugga, tog evigheter! Stackars Emil som bara ville hem efter att ha slängt i sig tallriken på 2 minuter fick vänta lite..

    [img=http://img218.imageshack.us/img218/204/dsc04078la1.jpg]

    #923628

    Bjöd grabbarna på lite underhållning, dom slängde pengar på mig och kallade mig för gulliga saker, då åkte kläderna av! Hotellposering is da shit :wazzup:

    [img=http://img218.imageshack.us/img218/7876/dsc04087na0.jpg]

    #923629
    dedsi wrote:
    Bjöd grabbarna på lite underhållning, dom slängde pengar på mig och kallade mig för gulliga saker, då åkte kläderna av! Hotellposering is da shit :wazzup:

    [img=http://img218.imageshack.us/img218/7876/dsc04087na0.jpg]

    det tror jag inte på :nono: erkänn du ville slita av dig kläderna. Kom igen bare en sista gang nu ;)

    #923630

    Det såg bra ut igår…
    SÅg direkt att det skulle bli en fight mellan dig och Robban..
    Grattis

    #923631

    Grattis Mannen![/b]

    #923632
    Marko Kokko wrote:
    Grattis Mannen![/b]

    yeeeeah :D Tack big Kokko![/b] Jag kände din närvaro trots att du satt och sov på tåget hem när jag stod i trosorna och spände mig! Du ska komma ihåg att du lade grunden till hela färgen ju! Sun-Spray på HälsaFitness by big Kokko rekommenderas varmt! :up:

    Ska vi boka the up-filler kryssning i januari då? Jag börjar kolla lite lätt på det..

    #923633

    Boka till Januari =)

    Så får du hålla formen för finska 40 åringar =)

    dedsi wrote:
    yeeeeah :D Tack big Kokko![/b] Jag kände din närvaro trots att du satt och sov på tåget hem när jag stod i trosorna och spände mig! Du ska komma ihåg att du lade grunden till hela färgen ju! Sun-Spray på HälsaFitness by big Kokko rekommenderas varmt! :up:

    Ska vi boka the up-filler kryssning i januari då? Jag börjar kolla lite lätt på det..

    #923634

    GRATTIS MARCELL!! [/b]

    Fantastiskt bra jobbat!! Värt allt slit med diet o trappmaskiner, keso med sötningsmedel o kakao e inte så dumt;)

    Har lust o ge arrangörerna av fitnessfestivalen ett :nono: för att tävlingen var så försenad, missade ju din final:cry: Lyckades ta en del bilder från förbedömningen iaf.. Du var i riktigt fin form, men oj vad smal du var i ansiktet, lilla pojken…:o

    Så vad blir det här näst? Tävla igen tror jag bestämt, du har ju läget under kontroll.

    Ta hand om dig o lycka till med allt!

    Kramar Emilia[/b]

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.