Tack för FF 06!

Home Forums Tävlingar och Events Tack för FF 06!

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • Author
    Posts
  • #923650
    Linn wrote:
    Grattis från mig oxå!!

    :emo-thumb :emo-thumb

    Tack Linn, när ska du upp då? :up:

    #923651
    Asp wrote:
    Grattis! Mycket fint julpynt! :emo-thumb

    Haha, speciellt glitterbandet för 9.90:- från EKO, jag vet .. ligger sjukt många timmar bakom den där designen faktiskt. :D

    #923652
    Eva-Lotta wrote:
    som sagt… det syntes direkt vem som rulade denna klass!
    Blev nästan lite ökvard när jag bara hade en gubbe från den klass i min kamera ;) :D

    När får vi se dig i trosor nästa gång vännen?

    Men Lottis dååå! Tack som fan!

    Trosor nästa gång .. hmm.. Blir väl till att sikta lite högre, mot den där tävlingen som brukar vara i Oktober nån gång :|

    Ska du köra på NOGP i vår?

    #923653
    Marcell Kezdy wrote:
    Men Lottis dååå! Tack som fan!

    Trosor nästa gång .. hmm.. Blir väl till att sikta lite högre, mot den där tävlingen som brukar vara i Oktober nån gång

    Ska du köra på NOGP i vår?

    HÄRLIGT att höra!!!
    Det ser vi fram emot ;)

    Jepp det blir NoGp! ville kört på byggningen igen, men har bestämt mig för BF, så får jag ta det som ligger närmast hjärtat sen.
    Har hört att man måste ha en massa muskler för att tävla i bodybuilding…;) :D
    I bF behöver man bara ha BH, trosor, baddräkt, stilettskor… och en stor portion humor ;)
    Vill du vara med? Haha!

    Kram /Lottis

    #923654

    Lottis: Är det ens värt att tävla i BF då? Varför inte vänta något år för att sedan köra BB? Allt du får göra är ju att stå där och se kbar ut :ph34r: :ph34r:

    #923655
    Yazo wrote:
    Lottis: Är det ens värt att tävla i BF då? Varför inte vänta något år för att sedan köra BB? Allt du får göra är ju att stå där och se kbar ut :ph34r: :ph34r:

    Om du läser mitt inlägg en gång till…. ;)

    Och BF är långt från att bara stå där och se bra ut kan jag lova, Det så mycket jobbigare att posera BF än BB.
    Men jag ska köra på BF nu i April för min ram passar bäst in där, behöver som sagt mer muskler och kan som sagt säkert slåss om en bättre placering i BF, förhoppningsvis.
    Jag slåss mest med mig själv och hoppas jag har förbättrat mig lite sedan sist.
    Då spelar det ingen roll om jag kör BF el BB egentligen, man ska göra det man brinner för, så på Lucia kommer det bli byggning igen.

    Sorry att jag lånade din tråd Marcell 8)

    #923656

    Fevers bild direkt efter att ha klivit av från scenen, glädjeruset var nog det häftigaste jag upplevt. Alla som funderar på att tävla borde inte tveka en sekund. Värt varje steg på morgonpromenaderna, varje tramptag på motionscykeln och varje komponerad matlåda i storleksordningen av en barnportion :buttrock:

    #923657
    Marcell Kezdy wrote:
    Fevers bild direkt efter att ha klivit av från scenen, glädjeruset var nog det häftigaste jag upplevt. Alla som funderar på att tävla borde inte tveka en sekund. Värt varje steg på morgonpromenaderna, varje tramptag på motionscykeln och varje komponerad matlåda i storleksordningen av en barnportion :buttrock:

    Fasen vilka ben du har trostanten :nod

    #923658

    ser smått wasted ut, haha :| hittade bilden på musclevikings!

    #923659
    Marcell Kezdy wrote:
    ser smått wasted ut, haha :| hittade bilden på musclevikings!

    mja, hade ju sett mer bröst, axlar, bättre vidd på ryggen, bättre rutor .. men tjaa, duger väl i krig :D

    #923660
    Dessan wrote:
    mja, hade ju sett mer bröst, axlar, bättre vidd på ryggen, bättre rutor .. men tjaa, duger väl i krig :D

    hahaha ååh tack för bedömningen och tipsen!! *förbättra mig hela 2007 för dessans skull*

    #923661
    Marcell Kezdy wrote:
    *förbättra mig hela 2007 för dessans skull*

    Vafan för min skull då? Jag har ju bulkat på glutamin och fruktos nu för maximalt tryck så jag vill inte behöva skämmas för dig när vi drar ett pass på SATS Globen:nono:

    Ser bra ut:emo-thumb

Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.