Tack för FF 06!

Home Forums Tävlingar och Events Tack för FF 06!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 57 total)
  • Author
    Posts
  • #923635

    Grattis till vinsten Marcell, det var en jäkligt kul och inte minst spännande tävling. Hoppas du njuter gott av vinsten för jag njuter gott av min andraplats:yahoo: ..särskilt eftersom jag precis missat pallplats på DC förra veckan och sedan precis missat finalen i -90 på Luciapokalen dagen innan CBB-tävlingen.

    #923636

    mer bilder please

    #923637
    yra wrote:
    GRATTIS MARCELL!!

    Fantastiskt bra jobbat!! Värt allt slit med diet o trappmaskiner, keso med sötningsmedel o kakao e inte så dumt

    Har lust o ge arrangörerna av fitnessfestivalen ett :nono: för att tävlingen var så försenad, missade ju din final Lyckades ta en del bilder från förbedömningen iaf.. Du var i riktigt fin form, men oj vad smal du var i ansiktet, lilla pojken…

    Så vad blir det här näst? Tävla igen tror jag bestämt, du har ju läget under kontroll.

    Ta hand om dig o lycka till med allt!

    Kramar Emilia

    Taack Emilia :)

    Ja, det gick ju bra trots överdosering av sötningsmedel och kakao :) Trist att du inte kunde se finalen, men men .. Det kommer nog fler tillfällen!

    Vätsketömningen gör sitt, man blir inte plufsigare av den direkt, men såhär 48 timmar senare så står kinderna utåt igen, med råge 😮

    Vi får se vad framtiden utvisar, men riktigt roligt var det i alla fall!

    Hadet!
    kram

    #923638
    Robban B wrote:
    Grattis till vinsten Marcell, det var en jäkligt kul och inte minst spännande tävling. Hoppas du njuter gott av vinsten för jag njuter gott av min andraplats:yahoo: ..särskilt eftersom jag precis missat pallplats på DC förra veckan och sedan precis missat finalen i -90 på Luciapokalen dagen innan CBB-tävlingen.

    Grattis själv mannen! Det var en hård men rättvis kamp där uppe i kalsongerna :D Jag njuter lite väl mkt, dags att begränsa intaget av seger-maten tror jag.. börjar spåra ur i spegeln riktigt ordentligt, haha :D Shit, du tävlade i byggningen också alltså? Starkt jobbat! Hoppas du inte är allt för bitter, jag får bjuda på en fet kebab nästa gång vi ses.. Du va grym man, jag råkade bara vara liiiite grymmare 8) Nä allvarligt, bra jobbat.

    #923639

    Tackar! Ja det var en pärs att tävla 2 dagar på raken, men det gick ju bra ändå! Mitt mål i CBB-tävlingen var final så jag är helnöjd! Vi kanske får kämpa mot varandra fler ggr i framtiden!!

    Nu har du lovat mig en kebab också Det ska jag inte glömma..haha

    #923640

    Ja, två dagar i rad måste varit tufft!

    #923641

    Grattis till vinsten! Riktigt übergrym fysik, såg mkt bra ut på scen. :up:

    #923642
    Robban B wrote:
    Tackar! Ja det var en pärs att tävla 2 dagar på raken, men det gick ju bra ändå! Mitt mål i CBB-tävlingen var final så jag är helnöjd! Vi kanske får kämpa mot varandra fler ggr i framtiden!!

    Nu har du lovat mig en kebab också Det ska jag inte glömma..haha

    Mkt bra presterat, tre tävlingar nästan helt utan paus mellan. Starkt jobbat!
    Vi ses säkert på scen snart igen, vi får öva in lite gemensamma pose down-grejer då :)

    The kebab is registered.
    Hadet bäst big R!

    #923643
    AFanatic wrote:
    Grattis till vinsten! Riktigt übergrym fysik, såg mkt bra ut på scen. :up:

    TAAAACK SÅ MYCKEEET :worship:

    Riktigt kul att höra :buttrock:

    #923644

    Julpyntet blev fulländat med en stoooor pokal.. ;)

    #923645
    Marcell Kezdy wrote:
    Julpyntet blev fulländat med en stoooor pokal.. ;)

    Akta så inte tvn ramlar ner av tyngden på pokalen :P Tycker koalisen kunde fått lite glitter också :whistle:

    #923646

    Grattis från mig oxå!!

    :emo-thumb :emo-thumb

    #923647

    Grattis! Mycket fint julpynt! :emo-thumb

    #923648
    Marcell Kezdy wrote:
    Julpyntet blev fulländat med en stoooor pokal.. ;)

    Hvadså:P
    snygg det ser ut där. Bara att jaga efter nästa pokal eller hur ;)

    #923649

    som sagt… det syntes direkt vem som rulade denna klass!
    Blev nästan lite ökvard när jag bara hade en gubbe från den klass i min kamera ;) :D

    När får vi se dig i trosor nästa gång vännen?

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.