Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Här ska det BYGGAS! Linda´s träning & kost

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 300 total)
  • Author
    Posts
  • #1054197

    ;) AVSLUTAD TR

    #1054198

    Tjena tjejen!!

    Hoppas du får två härliga veckor nu. Ser fram emot nya tråden efter nyår :)

    Ha det så gott :friends:

    #1054199

    Samma h

    #1054200
    Aroha wrote:
    Samma här – jag finns här efter nyår också! Så kör vi… Vem vet kanske kan vi byta kostscheman med varandra för ytterligare variation? Du behöver ju bara ta mitt och dubbla allt så får du säkert ett lagom kaloriintag… :emo-thumb

    :D

    En bra idé.. jag tänkte så här – om vi är en tre-fyra stycken som lägger varsitt veckoscema och delar med oss.Då spar vi in 75% av tid som vi kan lägga på annat!
    Smart va?
    :whistle:

    Dessutom känns det lite ’busigt’ att skriva här nu när hon avslutat tråden .. ungefär som att tagga på en igenbommad stuga i skogen..

    8)

    #1054201
    SheeBa wrote:
    :D

    En bra idé.. jag tänkte så här – om vi är en tre-fyra stycken som lägger varsitt veckoscema och delar med oss.Då spar vi in 75% av tid som vi kan lägga på annat!
    Smart va?
    :whistle:

    Dessutom känns det lite ’busigt’ att skriva här nu när hon avslutat tråden .. ungefär som att tagga på en igenbommad stuga i skogen..

    8)

    :P Word.

    #1054202

    bra ide att starta ny tråd för ny motivation och nytt år…ska jag nog me göra :emo-thumb

    ha en god jul och gott nytt år Linda!!:worship: :worship:

    Kram Tess

    #1054203
    Sara wrote:
    Tjena tjejen!!

    Hoppas du får två härliga veckor nu. Ser fram emot nya tråden efter nyår :)

    Ha det så gott :friends:

    Hello Sara,
    Det är alltid lika kul att få några rader från dig ;) Det kommer bli riktigt lugnt och skönt över jul sedan drar jag igång med full kraft :bb2:
    Vi får stötta varandra i Marathon träningen för det kommer nog bli tufft för min del… i alla fall så länge det är vinter.

    #1054204
    Aroha wrote:
    Samma här – jag finns här efter nyår också! Så kör vi… Vem vet kanske kan vi byta kostscheman med varandra för ytterligare variation? Du behöver ju bara ta mitt och dubbla allt så får du säkert ett lagom kaloriintag… :emo-thumb

    Halloj Aroha,
    Du verkar ju vara otroligt duktig med mat och ha bra fantasi ;) Så det blir nog 1-0 till mig i det samarbetet :D

    #1054205
    SheeBa wrote:
    :D

    En bra idé.. jag tänkte så här – om vi är en tre-fyra stycken som lägger varsitt veckoscema och delar med oss.Då spar vi in 75% av tid som vi kan lägga på annat!
    Smart va?
    :whistle:

    Dessutom känns det lite ’busigt’ att skriva här nu när hon avslutat tråden .. ungefär som att tagga på en igenbommad stuga i skogen..

    8)

    Du är ett riktigt bus SheeBa :D jag älskar bus ;)

    Ingen du idé alls att dela på lite matscheman. Aroha vekar ju skit duktig och du är ju kok så jag är med…:D

    #1054206

    :whistle:

    #1054207
    Tess wrote:
    bra ide att starta ny tråd för ny motivation och nytt år…ska jag nog me göra :emo-thumb

    ha en god jul och gott nytt år Linda!!:worship: :worship:

    Kram Tess

    Hej Tess,
    Jag önskar dig detsamma. Träna väl på din Cross Trainer… som jag för övrigt är mycket avundsjuk på…:D

    #1054208
    Linda G wrote:
    Yes, det här blir verkligen kul att följa – och inspireras av. Som jag sade tidigare LiMi har jag nu äntligen insett att ett kostschema verkligen underlättar livet. Att inte bara kasta i sig vad man får framför sig, utan verkligen ge sig tid att fundera ut vad man skall äta – och när – för att ge kroppen de bästa förutsättningarna för att utvecklas och för att man själv skall må bra. Och som SheeBa säger – det är ju inte så att man inte kan vara flexibel om det visar sig behövas någon gång.

    Ser fram emot att få agera bollplank :emo-thumb

    Hej kära Linda,
    Nu äter vi julmat (massvis med goda lådor. Pappas fru är finska) så det sprutar ur öronen. Perfekt för att höja förbränningen :D Sedan tar vi ett riktigt krafttag med maten när det nya året börjar. Vill man träna mycket är kosten av högsta vikt :emo-thumb

    #1054209
    Ammi wrote:
    Det blir nog Stockholm Marathon.;)
    Träningen går sådär, det blir två löp pass i veckan och lite styrketräning.
    Jag kommer att ta tag i allt när storhelgerna
    är över, sen blir det andra bullar.
    Helt klart kan vi ta ett träningsläger till våren.:up:

    Va kul Ammi :D att du har bestämt dig för att springa maran (stryk det där ”nog”)

    Det där med ”andra bullar” det låter bra. Vi får peppa varandra över nätet :emo-thumb Men jag tycker det låter som du tränar på rätt bra nu oxå.

    #1054210

    :whistle: :whistle: …men den här tråden va ju som sagt avslutad men det är ju så kul att skriva och ännu roligare när Ni skriver…;)

    #1054211

    Har startat lite sm

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 300 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.