Jacksatan letar muskler

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jacksatan letar muskler

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,069 total)
  • Author
    Posts
  • #883553
    Boven wrote:
    Jacksatan… Ja, han
    #883554
    Tess wrote:
    ja vissa väljer promillens gåva och vissa proteinets…:whistle: :D

    Ja, men så länge jag spöar dig i alla övningar så tror jag att min fyllesejour fortsätter. =) Jag har för övrigt varit nykter i 3 veckor nu. hehe

    Benböj: 5reps på 135kg i 8 set. Avslutade med en 4a på 140kg där Boven fick passa mig på sista reppen. Kändes skönt i benen, den här övningen går framåt.

    Mage: 8 set liggande benlyft med 11kg hantel

    Baksida lår: 5reps i 8 set på 50kg i liggande baksidalårcurl. Har ökat bra i den här övningen sista veckorna.

    Vader: 8 set stående vadpress med 5 reps i varje.

    Nu blir det ingen mer uppdatering på ett tag eftersom jag åker hem till Norrland över jul och nyår. Återkommer med nya mål efter det. :bb3:

    #883555

    Slänger in ett bröstpass som jag hann med i all hast igår.

    Bänkpress: 4*120kg i 8 set. Sedan var jag rätt mör men kände ändå att jag vill köra ut mig lite till då jag inte var riktigt färdig i brösten. Så blev 2*130kg och en avslutande 1a på 140kg vilket jag är nöjd med eftersom det var det 10e setet

    Rygg: Latsdrag 8 set a 5 reps på 80kg
    Sittande rodd: 8set a 5 reps på 95kg(ökning)

    Militärpress: 5reps på 57.5 i 8 set. Ökade 2.5kg sedan förra veckan så det ser bra ut.
    God jul!

    #883556
    Jacksatan wrote:
    Ja, men så länge jag spöar dig i alla övningar så tror jag att min fyllesejour fortsätter. =) Jag har för övrigt varit nykter i 3 veckor nu. hehe

    :nerd-tb:

    #883557

    Bra pass!!! Om de e du på avataren verkar du va grym!!! inga bilder?

    #883558
    malakai wrote:
    Bra pass!!! Om de e du på avataren verkar du va grym!!! inga bilder?

    Jag är inte grym om man jämför med dig. =)
    Jag har nåra bilder som är 1.5månad gammal uppe på första sidan i ”visa er dagsform” här på forumet. Jag ser ut likadan nu förutom att jag deffat bort 4kg fett.

    #883559

    God Jul på dig Jackieboy… kanske syns på sats efter nyår… Kul att se att du kör basövningar tungt och inte disko aus Günther.

    #883560
    hakkon wrote:
    God Jul på dig Jackieboy… kanske syns på sats efter nyår… Kul att se att du kör basövningar tungt och inte disko aus Günther.

    God jul själv! Ja, kör på sats efter nyår. Då ska jag binda fast dig i bänken och mata dig med gainer. =)

    #883561

    Jacksatans nyårslöften: Ingen supning till juni. Inget godis eller efterrätter till juni. Bygga massa fram till april, deffa därifrån till Juni.
    Jag kommer ligga runt 3500kalorier så det rör sig inte om någon överätning. Jag kommer följa Bartolls träningsprogram vilket jag redan kört efter i 2.5månad. Jag har ökat i alla övningar trots att träningsdisciplinen inte varit vad den skulle månaderna innan jul.
    Tycker det är lättare att motivera sig när våren och sommaren är på väg. Vikten ligger just nu strax under 90kg och jag kommer inte gå över 95 eftersom det då blir för mycket att deffa bort.
    Första passet på det nya året blir i Uppsala imorgon eftersom jag flyger ner då. Främsta målet är att förbättra benen och ryggen eftersom jag gett upp helt på armar(40cm =/).
    Gott nytt år på alla nu!

    #883562

    kör hårt grabben!!! :emo-thumb

    #883563

    Åter i Uppsala

    Benböj: 10*120kg i 4 set. Kändes bra, jag har fått till tekniken bra nu.
    Mage 10*7kg hantel i liggande benlyft
    Marklyft: 10*150kg i 4 set. Andfådd och trött som ett svin. Fick huvudvärk och allt. Var ett helvete att köra 4 set mage igen i magmaskinen

    Vader: sittande vadpress 10*65kg i 4 set.

    Bra pass. Ökar sakta men säkert i benböj känns det som.

    #883564

    Sned bänkpress: 10reps *4set på 80kg. Fick upp sista reppen relativt lätt så höjer vikten nästa gång.

    T-bar rodd: 10reps*4set på 65kg

    Biceps: 10reps *4 set på en 10kg hantel i sittande koncentrationscurl. Löjligt hur svag man är i biceps efter rygg

    Triceps: 10reps *4set i tricepspress i cable cross.

    Skönt pass. Ser framemot böjen imorrn. Då ska det slitas.

    #883565

    Benböj: 5reps*140kg i 6 set. Hade inte bra tryck idag och kände mig allmänt hängig.

    Mage: 5reps*7 set med 14kg hantel i liggande benlyft

    Baksida lår: Hade träningsvärk från marklyften så jag körde 4 väldigt lugna set i liggande maskin.

    Vader: 8 set i stående maskin, 5reps i alla set

    Verkar som benen var slitna från förra benpasset =/ ska ta nya tag på söndag i bänken

    #883566

    Mördarpass det här…
    Bänk: 4*122.5kg i 8 set. Höll mig undan failiure med andra ord, men det var just så pass jag fick upp sista reppen.

    Latsdrag: 8set på 85kg
    Sittande rodd: 7set på 95kg, 1set på 100kg

    Sittande militärpress: 8set på 60kg

    Kändes bra idag, var nog närande att va hemma och göda upp mig och träna lite lugnare under julen. Dags att köra hårt hela våren nu utan godis och sprit.

    Prio ligger på ben men det skadar inte att öka lite i bänken heller. =)

    #883567

    Fråga mig inte varför, men jag har för mig du skrev att du har svårt att få armarna att växa?
    Om så är fallet, funderat på att sluta träna bic/triceps ?
    Låta dem få träningen tillräckligt från pressarna och ryggträningen osv ?
    Just a thought, tvungen att säga det :-D!
    Finns de som tränar så…

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,069 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.