Jacksatan letar muskler

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jacksatan letar muskler

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,069 total)
  • Author
    Posts
  • #884543

    Sista passet innan jag drar till Umeå och lägger ner min journal(har ingen dator där).

    bänkpress: 5*80, 5*90, 5*110, 5*120, 3*130, 3*140, 1*150, 1*155kg, 8*120kg

    Kändes bra med nåra singlar även om det inte var så nära failiure.

    Latsdrag: 5*90, 5*95, 5*95, 5*100, 5*100, 5*105, 5*110kg

    Stångrodd: 5*90, 5*100, 5*110, 5*110, 5*120kg

    Axlar: SKippade axelpress och körde bara 4 set hantellyft åt sidan.

    Kändes bra idag och mina brösmuskler är äntligen hela och fina så jag kan köra hårt igen. Lägger in nån bild senare ikväll som jag tog idag på dagen.

    #884544

    Ser detta utspelas på lagret i sommar:

    Förvånad medarbetare: ”Nämen, Jacksatan, inte behöver du flytta kartongerna en i taget, vi har ju finfina truckar för att flytta en hel pall i taget”.

    Jacksatan: ”Jo, må så vara, men ser du inte att jag tränar armar nu?!” :D

    Önskar dig en jättetrevlig norrländsk sommar och ser fram emot när du återkommer till forumet med dina kloka insiktsfulla inlägg. :)

    #884545

    varför kommer du inte in i vm tråden?:

    #884546
    StorPatrik wrote:
    varför kommer du inte in i vm tråden?:

    Jag är så jävla förbannad att jag inte vill va där och va arg. haha

    #884547
    Pellefant wrote:
    Ser detta utspelas på lagret i sommar:

    Förvånad medarbetare: ”Nämen, Jacksatan, inte behöver du flytta kartongerna en i taget, vi har ju finfina truckar för att flytta en hel pall i taget”.

    Jacksatan: ”Jo, må så vara, men ser du inte att jag tränar armar nu?!” :D

    Önskar dig en jättetrevlig norrländsk sommar och ser fram emot när du återkommer till forumet med dina kloka insiktsfulla inlägg. :)

    Jag kommer givetvis inte flytta en jävla grej med motiveringen att jag ska köra armar senare på kvällen och inte vill bli sliten. haha
    Tack för komplimangen för övrigt. =)

    #884548

    Slänger in en bild från imorse när jag var ute och solade lite. Borde ta nåra bilder där jag har pump då det ser klart bättre ut då men det orkar jag inte nu.

    #884549
    Jacksatan wrote:
    Slänger in en bild från imorse när jag var ute och solade lite. Borde ta nåra bilder där jag har pump då det ser klart bättre ut då men det orkar jag inte nu.

    Bra bild, du borde ta en benbild också lite då och då;)
    Vad har du i handen föresten?

    #884550
    Pectoralis wrote:
    asså kan den där kroppen lyfta 170 kg i bänk så blir ja imponerad :) btw vikt längd på dej nu?

    Tränar han fotsulorna eller toppen på huvudet? Måste se ofantligt roligt ut när han flexar;)

    #884551

    ah ja fotbollen, vilket jävla dravel!!
    formen ser ju god ut jack´s, men du får hojta till per pm nån dag under sommaren för ett pass så får du mob nummret, lite rodd låter bra :P

    #884552
    Pectoralis wrote:
    asså kan den där kroppen lyfta 170 kg i bänk så blir ja imponerad :) btw vikt längd på dej nu?

    Jag skulle tro att jag tar 160 nu. Tappade en del när jag var trasig i brösten och deffade. Som halvtjockis tar jag nog 170. :D
    Väger 85.2 på morgonen och är 180cm lång.

    #884553
    Mantus wrote:
    Tränar han fotsulorna eller toppen på huvudet? Måste se ofantligt roligt ut när han flexar;)

    hur menar du?
    De är en bok jag har i handen.

    #884554
    Pectoralis wrote:
    hehe ok :) men de är jävligt bra gjort ändå tycker jag.. kör hårt nu

    Flyger hem imorgon så ni får klara er utan mig i sommar. Hoppas din träning går bra i sommar!

    #884555
    mikael.H wrote:
    ah ja fotbollen, vilket jävla dravel!!
    formen ser ju god ut jack´s, men du får hojta till per pm nån dag under sommaren för ett pass så får du mob nummret, lite rodd låter bra :P

    hur ofta är du i Umeå? Hör av mig om jag inte blir alltför svag av jobbet. haha
    Sverige kommer spela bättre mot Paraguay och allt blir frid och fröjd. hehe

    #884556

    hur ska håkan klara sig nu då ;)? är boven hemma hela tiden;-)
    ha det jättebra i sommar nu!
    kramis!

    :friends:

    #884557
    paulina73 wrote:
    hur ska håkan klara sig nu då ;)? är boven hemma hela tiden;-)
    ha det jättebra i sommar nu!
    kramis!

    :friends:

    Håkan har tyvärr lämnat oss, han deffade ihjäl sig. Han fick aldrig fram de där ribborna på låren… :( Om han ändå hade haft vett att raka av sig pälsen, men icke! R.I.P Håkan, vi kommer alltid att minnas dig som den helt odugliga och invalida ekorre du var, men nu har du kommit till ett bättre ställe där dietmat smakar som mörk choklad med grädde.

    Jag drar hem till Lycksele om en vecka dryg. Så mig kommer ni inte heller att se här på BODY, det tror jag kommer att bli en skön tid för att här på forumet! :)

    Glad sommar på dig Paulina!

    mvh Boven

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,069 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.