Jacksatan letar muskler

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jacksatan letar muskler

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,069 total)
  • Author
    Posts
  • #884528

    Snedbänk: Jag kör lugnt här och mest för att få lite pump
    10*70, 10*75, 10*80, 10*80

    Latsdrag: 10*75, 10*75, 10*75, 10*80

    Sedan 4 set biceps på 40kg a 10reps
    AVslutade med lite triceps i 4set

    #884529
    Jacksatan wrote:
    Jo vikterna kommer ju tillbaka rätt fort när man börjar äta mat igen.
    Den enda tjej jag tänker gå hem hos i sommar är min flickvän, men för hennes skull så vill man ju inte gå omkring som en tjockis. =)
    Hur går det för dig med träning och deff?

    mm det räcker bra med en :P
    jo tack d går kanongött :emo-thumb

    #884530

    benböj: 5*110, 5*120, 5*130, 5*140, 6*150kg

    Sedan baksidalår 6set,vader 6 set samt mage 4 set.
    Varit ute i solen och ätit glass hela dagen så var lite yr i skallen när jag skulle till att ta i….
    VM imorgon. =)

    #884531

    Hur lång tid tar dina pass ?

    #884532
    trasan wrote:
    Hur lång tid tar dina pass ?

    Från det att jag går in genom dörren på SATS och ut från dörren, dvs inklusive uppvärmning och stretching tar det 50-70minuter.

    #884533

    Tja Jacksatan
    Nu var det ett tag sedan jag skrev ngt men jag ser att du tränar som vanligt.
    Så nu är det Boven som är på diet =) njut av sommaren .

    Har du sommar lov?

    #884534
    Vanessa Frykman wrote:
    Tja Jacksatan
    Nu var det ett tag sedan jag skrev ngt men jag ser att du tränar som vanligt.
    Så nu är det Boven som är på diet =) njut av sommaren .

    Har du sommar lov?

    Hej Vanessa!
    Jo, jag tränar på som vanligt. hehe…
    Har varit ledig i en vecka nu och bara varit med tjejen och tagit det lugnt. Åker dock upp till Umeå på tisdag och kommer va borta hela sommaren och jobba där.
    Vad ska du göra i sommar? nåra planer? Hoppas du får en bra sommar i vilket fall!

    #884535
    Jacksatan wrote:
    Hej Vanessa!
    Jo, jag tränar på som vanligt. hehe…
    Har varit ledig i en vecka nu och bara varit med tjejen och tagit det lugnt. Åker dock upp till Umeå på tisdag och kommer va borta hela sommaren och jobba där.
    Vad ska du göra i sommar? nåra planer? Hoppas du får en bra sommar i vilket fall!

    Tjena;)

    Jodå jag jobbar och deffar på hela sommaren. Deffen går ruskigt bra just nu men jag kommer nog snart till 1a platån. Okt drar vi till lanzarote och det ska bli kul att vara i bra form när man ska iväg.

    Ja du ska jobba i Umeå, med vad? Så du kanske kommer vara ifrån tjejen hela sommaren? det kan vara både jobbigt men nyttig för förhållandet.

    Hur går det för Boven?

    #884536
    Vanessa Frykman wrote:
    Tjena;)

    Jodå jag jobbar och deffar på hela sommaren. Deffen går ruskigt bra just nu men jag kommer nog snart till 1a platån. Okt drar vi till lanzarote och det ska bli kul att vara i bra form när man ska iväg.

    Ja du ska jobba i Umeå, med vad? Så du kanske kommer vara ifrån tjejen hela sommaren? det kan vara både jobbigt men nyttig för förhållandet.

    Hur går det för Boven?

    Nja, alltså det finns inget nyttigt i att vara ifrån henne. Vi har ju inte träffats så länge att vi hunnit bli less på varandra. :D
    Jag jobbar på lager i Umeå. Varför jag är där är för att jag vill träffa och umgås med mina kompisar där uppe som jag inte träffar så ofta annars.
    När du kommer till nån platå är det bara att dra ner maten lite till så fortsätter man gå ner. Problemen börjar väl egentligen när man börjar närma sig tävlingsformen då man vill gå ner ytterligare i fett samt inte tappa muskler.
    Boven kör nån stenhård 4dagars tömning med 100g kolhydrater om dagen, sen fyller han på i 2dagar och sen samma sak igen. Får se hur det går.

    #884537

    bra tid på dina pass, ligger där jag med 50-65 minuter på styrkan.

    så vart ska du träna när du är uppe i umeå? vi får kanske ta ett pass i sommar är en del i björkarnas stad titt som tätt.

    #884538

    Då ska jag spana efter dig på iksu, kommer träna där under sommaren:o

    #884539

    :)

    :D

    :)
    (hoppas du haft en fin fotbollskväll!)

    #884540
    erikd wrote:
    Då ska jag spana efter dig på iksu, kommer träna där under sommaren:o

    Får se hur mkt jag kommer va på IKSU men en del blir det nog iaf. Ska köra lite rodd där åtminstone. :D

    mikael.H wrote:
    bra tid på dina pass, ligger där jag med 50-65 minuter på styrkan.

    så vart ska du träna när du är uppe i umeå? vi får kanske ta ett pass i sommar är en del i björkarnas stad titt som tätt.

    Det kan vi nog göra. Jag vette fan vart jag ska träna än. SPorthallen är ett alternativ men jag kör nog nåt pass på IKSU också. Tycker strax över 50min känns bra och vettigt.

    #884541
    paulina73 wrote:
    :)

    :D

    :)
    (hoppas du haft en fin fotbollskväll!)

    Resultatet var väl under all kritik, men annars vare väl bra… =)

    #884542
    Jacksatan wrote:
    Nja, alltså det finns inget nyttigt i att vara ifrån henne. Vi har ju inte träffats så länge att vi hunnit bli less på varandra. :D
    Jag jobbar på lager i Umeå. Varför jag är där är för att jag vill träffa och umgås med mina kompisar där uppe som jag inte träffar så ofta annars.
    När du kommer till nån platå är det bara att dra ner maten lite till så fortsätter man gå ner. Problemen börjar väl egentligen när man börjar närma sig tävlingsformen då man vill gå ner ytterligare i fett samt inte tappa muskler.
    Boven kör nån stenhård 4dagars tömning med 100g kolhydrater om dagen, sen fyller han på i 2dagar och sen samma sak igen. Får se hur det går.

    Ja det är underbart att ha träffat en kanon person man tycker mycket om. Mend et är nyttigt att vara ifrån varandra trots ni inte är trötta på varandra;)

    Fan va bra sverige spelade igår :) :whistle:

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,069 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.