Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 935 total)
  • Author
    Posts
  • #57276
    #288211

    Det brukar vara en blond kille i gymnasieålder inne på gymmet där jag tränar. Han kan inte gå förbi en spegel utan att stanna upp, titta på sig själv och posa lite. Det hör väl till åldern kanske. Hade han fokuserat lika mycket på träning som att posa framför spegeln hade han varit en biff!

    Sen är det en annan kille i 40 årsåldern som jag misstänker har en lätt utvecklingsstörning. Han tränar bara bröstet! Har aldrig sett karln göra något annat. Dessutom tränar han sjukt tungt och med en fasansfullt dålig teknik. Han sitter alltid i en maskin och kör bröstpress. Det ser så sabla otäckt ut och jag är livrädd att han ska skada sig. Han sitter där och skriker och frustar som en ursinning tjur. Efteråt, i omklädningsrummet går han och mumlar för sig själv… Rainman på steroider!

    #288212

    Stör mig på folk som stör sig på folk.

    Omg, moment 22.

    #288213

    Vet inte riktigt vad jag ska tycka om en sån här tråd. Visst kan det vara kul att få höra hur folk kan bete sig och hur mycket ni stör er på dessa folk. Men det blir ju inte bättre att sitta och skriva det här. Sköt dig själv och skit i andra passar ganska bra i detta sammanhang.
    Ni kan väl be någon moderator flytta denna tråd till repan om ni vill fortsätta diskussionen..

    #288214

    Jag kan reta mig på att det alltid ska vara någon tjej som ska fråga mig mitt i ett set om jag kan hjälpa henne justera bensparken………..men efter avslutat set får man le och hjälpa damen…………..

    #288215

    yngre killar som drar upp kallingarna till naveln och sen drar ner byxorna under röven…
    sen sitter de i sina kallingar på sätet…ofräsht

    #288216

    Okej, längesen jag var på gym, men…[/b]

    • Folk som smäller med vikterna så min tinnitus förvärras.
    • Folk som ska passa en utan att man ber om det, så att ens inplanerade failureset går åt pipan.
    • Folk som inte ställer tillbaka saker där de tog dem.
    • Folk som småpratar med en när man står och laddar inför ett set.
    • Folk som muckar i omklädningsrummet (ja, det hände en gång. Två balla killar stod och var balla, och helt plötsligt sa en ”Vad vill du?” och tittade på mig. Jag ignorerade honom, var ändå på väg ut).
    • Passare som tar i för mycket.
    #288217

    På mitt nya gym hälsar alla på alla och det är trevligt. på mitt förra störde jag mig på¨alla handbollsspelare som körde vadpress så att det small i vikterna. Efter det körde dom ruscher upp på 2 meter ifrån mig när jag körde mark, det gillad jag inte. En annan gång var det en snubbe som började prata om sin pump i triceps och vilka övningar han brukade köra, men han gör det inte längre allt detta han killen med när jag skulle maxa i mark, det störde jag mig mycket på. Jag ville döda honom, men gjorde det inte. Det kanske var tur för på kåken kanske det finns ännu fler som pratar när man ska maxa i mark och då hade jag blivit ännu argare och det kanske inte hade blivit bra..

    #288218

    Stör mig på snubbar som skriker som om dom brutit ett ben eller nått. Plus att dom som brukar skrika som idioter tar inte heller tunga vikter.

    Kanske inte ska säga nått.. kan va rätt skönt å skrika loss på gymmet ibland:D

    #288219
    Snake wrote:
    Stör mig på folk som stör sig på folk.

    Omg, moment 22.

    stör mig på folk som stör sig på att de stör sig på folk…

    en kille på mitt gym spänner sig hela tiden, drar upp och visar sin mage jämt hela tiden för sig själv i spegeln och för andra.. ibland e väl okej, men hela tiden e rätt störande…

    #288220

    Folk som väsnas i onödan, typ smäller ner vikterna extra högt på stången och bara dunkar ner vikterna så det ekar i hela lokalen efter avslutat pass.

    Det finns en person på gymmet där jag tränar som luktar ruggigt mycket svett. Visst, det är ett gym och det är okej att man inte behöver lukta rosor där men att det ska vara en sur svettradie på 2-3 meter runt denna person är inte okej.

    Viktkåta personer

    Folk som tror att dom är bättre än någon annan för att dom är äldre/större/starkare och uppträder med världens kaxigaste attityd p.g.a det

    Instruktörsmopsar som ger sig fan på att hitta fel hos alla och är fast beslutna att rätta till det.

    #288221
    JfaC wrote:
    Då var det dags.

    Efter att ha haft många goda skratt på flashback med en liknande tråd så tänkte jag öppna en här.

    Så, Typer på gymet vi stör oss på!

    Jag stör mig på Discogymare, man ser dom vecka in vecka ut träna överkroppen men aldrig ben.

    Håller fullkomligt med. På mitt gym finns det en som bara tränar mage och en som bara tränar biceps och bröst. Ingen av dem kör ben.

    #288222

    Jag förstår inte hur det är möjligt att störa sig på discogymmare.. Låt dem träna vad de vill träna? Varför är det ert problem? Hur stör det er? Makalöst…

    #288223
    Oli wrote:
    Jag förstår inte hur det är möjligt att störa sig på discogymmare.. Låt dem träna vad de vill träna? Varför är det ert problem? Hur stör det er? Makalöst…

    Det är mänskligt att skvallra och störa sig på våra medmänniskor. Det ligger inbyggt i människans social beteende. :nerd:

    #288224
    Snake wrote:
    Stör mig på folk som stör sig på folk.

    Omg, moment 22.

    Ord!!

    Mind your own f****n business. ;)

    Själv är jag för fokuserad på träningen för att gå runt och tänka på vad andra gör, när jag kommer till gymmet stänger jag av allt. :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.