Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 935 total)
  • Author
    Posts
  • #289110
    ses wrote:
    Varför är det så jävla störigt med folk som kommer med Tapout shorts? tränar själv ibland i rashguard för jag tycker det är skönt och håller svett lukten borta då det luftas mer. Det är i så fall lika störigt med folk som kommer med gasp kläder på, ska man gå in med termobyxor på eller?

    Sen han andra som klagade på att folk står och luftboxas och sparkas, Jag själv brukar göra det innan jag stretchar för att öva upp min teknik i slagen och sparkarna och mitt fotarbete.

    Då vill du med andra ord säga att du är en jävligt störrig person eller?

    #289111
    rinse wrote:
    Då vill du med andra ord säga att du är en jävligt störrig person eller?

    Kan jag vara för vissa men fan sitter inte jag och klagar på vad jag stör mig på för typer på gymmet för jag sköter mitt.

    #289112

    Folk som aldrig kommer någon vart i sin träning och som uppenbarligen inte tränar endast för att underhålla sin fysik.

    De kör hårt 1-2 veckor, försvinner sedan lika lång tid och kommer sedan tillbaka med en ny t-shirt med gymgrossistens logga och ett nytt BCAA-tillskott i förhoppningen om att det ska rädda deras beklämmande självdisciplin.

    Jag stör mig inte på dem som människor, utan på vilket slöseri med tid det är vad många håller på med på gymmet.

    #289113

    Störde mig rejält på gymmet idag när en kille skrattade åt mig när jag körde mina cablecrunches, killen hade givetvis en oknäppt hoodie med vad jag antar var hans morsas uringade t-shirt, medans curlade han 12kg.. hade stor lust att sätta mig brevid och börja curla.

    #289114
    Icelane wrote:
    Störde mig rejält på gymmet idag när en kille skrattade åt mig när jag körde mina cablecrunches, killen hade givetvis en oknäppt hoodie med vad jag antar var hans morsas uringade t-shirt, medans curlade han 12kg.. hade stor lust att sätta mig brevid och börja curla.

    Varför skrattade han åt dig? såg du rolig ut?

    #289115

    Har en del problem med denna typ av individer,dom finns bland många nybörjare och mestadels bland dunderhonungs grabbar,dom kommer in på gymmet tränar hårt och får självfallet resultat snabbt i början när dom sedan efter kanske 1-2års träning börjar med dunderhonungen för att dom helt enkelt inte öka lika snabbt längre istället för att periodisera träning,se över kost och sådant,men nej nej i med extra tillskottet ala bamse och fortsätter dunka på med nya ökningar…..nå kanske detta inte är det största irrritationsmomentet nej det är att dom efter sina lyckade träningsperiod på. högst 3år skall undervisa alla om hur jäkla självklart lätt detta med muskler är och att platåer är bara för människor med ogrundligt lågt protein intag!grrrrr måttligt less på dessa lata fanstyg

    #289116
    ses wrote:
    Kan jag vara för vissa men fan sitter inte jag och klagar på vad jag stör mig på för typer på gymmet för jag sköter mitt.

    Hahaha! Ja jag håller med dig.

    #289117
    ses wrote:
    Kan jag vara för vissa men fan sitter inte jag och klagar på vad jag stör mig på för typer på gymmet för jag sköter mitt.

    Vad gör du då i en tråd vars enda syfte är prata om detta :|?

    #289118

    50 nya medlemmar på gymmet nu i veckan. Få som verkar förmögna att hälsa. Underligt fenomen det där.

    #289119
    Sammy wrote:
    50 nya medlemmar på gymmet nu i veckan. Få som verkar förmögna att hälsa. Underligt fenomen det där.

    Hälsa? hehe, det har jag inte upplevt på många ställen, men du kanske tränar på ett litet gym på liten ort?

    Finns ett fåtal som jag nickar till och får ett nickande tillbaka. Vore trevligt om folk hälsade dock, men det händer som sagt inte ofta.

    #289120
    ses wrote:
    Varför är det så jävla störigt med folk som kommer med Tapout shorts? tränar själv ibland i rashguard för jag tycker det är skönt och håller svett lukten borta då det luftas mer. Det är i så fall lika störigt med folk som kommer med gasp kläder på, ska man gå in med termobyxor på eller?

    Sen han andra som klagade på att folk står och luftboxas och sparkas, Jag själv brukar göra det innan jag stretchar för att öva upp min teknik i slagen och sparkarna och mitt fotarbete.

    Jag tränar också kampsport men när jag är på gymmet kör jag styrketräning. Jag syftade mest på folk som sparkar och boxas mitt på gymmet för att visa att dem är tuffa.
    Det finns andra sätt att värma upp eller stretcha.

    #289121

    På mitt gym fanns det en boxningssäck som hängde alldeles intill benpressen. Ibland när man
    låg där och pressade började någon helt plötsligt köra fullkrafts-karate-sparkar en halvmeter från huvudet på en.

    När vi nämnde detta för de ansvariga, tog de ner säcken. Och karate-killarna försvann de också.

    #289122
    Gober wrote:
    Hälsa? hehe, det har jag inte upplevt på många ställen, men du kanske tränar på ett litet gym på liten ort?

    Finns ett fåtal som jag nickar till och får ett nickande tillbaka. Vore trevligt om folk hälsade dock, men det händer som sagt inte ofta.

    Där jag tränar nu hälsar alla, när man kommer in på gymet så kommer alltid ägaren fram och hälsar eller dunkar en i ryggen typ. De som inte hälsar ger jag arga blickar.

    #289123
    holma82 wrote:
    De som inte hälsar ger jag arga blickar.

    Oj oj!

    Men visst det vore trevligt med lite hälsningar och skitsnack, så var det på ett gym jag tränade i som yngling.

    #289124

    Äh, det gör väl inget om man inte hälsar. Vi råkar bara träna på samma gym, vi är inte livskamrater.
    Visst är det hövligt att uppmärksamma varandra, men jag överlever utan det.

Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.