Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 931 through 935 (of 935 total)
  • Author
    Posts
  • #1070315

    Lägger till personer som inte tänker på säker träning utan kör övningar fel, och inte tänker på sin säkerhet, och som senast idag gav en skadad person som fick en skivstångsvikt i skallen. = Blodvite.
    Personer som borde fundera en gång extra, och fråga andra om råd om hur olika moment skall göras säkert och mest produktivt.

    #1070672

    2 saker:

    1. Det finns en kille på mitt gym som aldrig riktigt tränar, han springer bara omkring och pratar med alla och stöter på alla tjejer som ser någorlunda ut! Sen blir det ännu mer irriterande när han ska springa runt till massa folk och ”hjälpa till”..

    2. Fitness killarna som inte värmer upp eller något utan kör direkt på väldigt tunga vikter på hantlarna (stående bicep) som kollar runt på alla andra som om ”titta nu kör jag” så gör dom halva svingen med ryggen gör 1 ibland 1½ set och typ 4 reps innan dom går vidare till benpressen eller treadmill.. Dom tål jag inte! :)

    #1071062

    Jag stör mig på folk som inte fattar att man inte alltid kollar i spegeln för att se sina as stora muskler. Det är jävligt effektivt att kunna se sin rörelse på både musklerna och ja, själva rörelsen.

    #1071066
    dennis1 wrote:
    Jag stör mig på folk som inte fattar att man inte alltid kollar i spegeln för att se sina as stora muskler. Det är jävligt effektivt att kunna se sin rörelse på både musklerna och ja, själva rörelsen.

    +1

    #1071116

    Jag kan väl mest störa mig på folk som prompt ska stirra på en. Dom tror dom stirrar diskret, men man lägger märke till rätt mycket. Speciellt när det finns speglar på gymmet…

    Oftast försöker jag släppa orosmomenten, jag har alltför fullt upp med det jag själv håller på med och tränar med egen hög musik i hörlurar så jag kopplar bort omvärlden…

Viewing 5 posts - 931 through 935 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.