Typer på gymet vi stör oss på!

Home Forums Allmänt om gymträning Typer på gymet vi stör oss på!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 935 total)
  • Author
    Posts
  • #288240

    Folk som vägrar låta andra använda vikterna eller maskinerna medans de vilar.

    #288241

    Jag förstår inte varför vissa i den här tråden stör sig på att man tränar i linne. Jag vill kunna se musklerna i spegeln när jag utför en rörelse för att verkligen få det strikt. Speglarna finns där av en anledning, och jag tror inte det är för att man ska kunna spänna sig… Jag förstår därför inte alla dem som bylsar på sig (huvtröja och bylsiga byxor) när de tränar. Jag tränar förstås inte direkt i poseringsbyxor men ett linne + shorts är optimalt.

    #288242

    Ja herregud vissa måste ju tycka att det är en mardröm att hänga på gymet låter det som..

    #288243
    Hägar the Horrible wrote:
    Jag förstår inte varför vissa i den här tråden stör sig på att man tränar i linne. Jag vill kunna se musklerna i spegeln när jag utför en rörelse för att verkligen få det strikt. Speglarna finns där av en anledning, och jag tror inte det är för att man ska kunna spänna sig… Jag förstår därför inte alla dem som bylsar på sig (huvtröja och bylsiga byxor) när de tränar. Jag tränar förstås inte direkt i poseringsbyxor men ett linne + shorts är optimalt.

    fast det finns olika anledningar till att folk tränar i linne. dels den som du tar upp, med utförande och muskelkontakt sen den andra som även det nämns här. folk som själva tycker dom är värsta arnold och tillbringar större delen av tiden på gymmet med att slita ut speglarna genom att kolla frillan, flexa lite, peta sig i näsan i smyg, flexa lite, försöker i smyga kolla in bruden i det tajta träningslinnet som precis kom in, flexa lite sen kanske kanske kanske dom kör ngt set. då isf cheatar dom som aldrig förr med alldeles för tunga vikter….

    den sistnämnda kategorin stör även jag mig på och jag anser mig själv vara jäkligt liberal:pop:

    #288244
    Reyky wrote:
    fast det finns olika anledningar till att folk tränar i linne. dels den som du tar upp, med utförande och muskelkontakt sen den andra som även det nämns här. folk som själva tycker dom är värsta arnold och tillbringar större delen av tiden på gymmet med att slita ut speglarna genom att kolla frillan, flexa lite, peta sig i näsan i smyg, flexa lite, försöker i smyga kolla in bruden i det tajta träningslinnet som precis kom in, flexa lite sen kanske kanske kanske dom kör ngt set. då isf cheatar dom som aldrig förr med alldeles för tunga vikter….

    den sistnämnda kategorin stör även jag mig på och jag anser mig själv vara jäkligt liberal:pop:

    Hur fan kan du störa dig på dom sistnämnda där? Sköt ditt eget och träna:ike:

    #288245

    Livet är för kort för att man inte ska stå i linne och spegla sig när man har pump.

    #288246
    henkebenke wrote:
    Livet är för kort för att man inte ska stå i linne och spegla sig när man har pump.

    haha +100000:D

    #288247

    Testa att söka nästa gång. Det finns en exakt likadan tråd med 142 svar i.

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=14596]

    #288248
    henkebenke wrote:
    Livet är för kort för att man inte ska stå i linne och spegla sig när man har pump.

    Det bästa jag läst på brädan i sommar! :D

    #288249
    Daniel Magnusson wrote:
    Hur fan kan du störa dig på dom sistnämnda där? Sköt ditt eget och träna:ike:

    du tillhör den kategorin med andra ord.
    ok, förklaring följer: till saken hör den att jag egentligen inte stör mig på deras/ditt beteende utan mer för att ni oftast tar upp maskiner, hantlar och bänkar utan använda dom till det dom är avsedda att användas till. sedan har denna kategori även en förmåga att ställa sig i vägen vid spegeln för att flexa (gärna när jag är mitt inne i ett set) och då har jag ingen möjlighet att kolla mitt eget övningsutförande. det är jäkla störigt…………….

    #288250
    Reyky wrote:
    du tillhör den kategorin med andra ord.
    ok, förklaring följer: till saken hör den att jag egentligen inte stör mig på deras/ditt beteende utan mer för att ni oftast tar upp maskiner, hantlar och bänkar utan använda dom till det dom är avsedda att användas till. sedan har denna kategori även en förmåga att ställa sig i vägen vid spegeln för att flexa (gärna när jag är mitt inne i ett set) och då har jag ingen möjlighet att kolla mitt eget övningsutförande. det är jäkla störigt…………….

    Jag tror nog att jag har missförstod vad du menade. Jag menade dessa killar och damer som antagligen checkar formen innan tävling osv.. Och nej, jag är tyvärr så ung ännu att jag får vänta ett par år tills jag ska tävla:emo-thumb

    jag antar att du menar dessa ”disco” byggare eller liknande som gärna kollar om bulan har vuxit efter ett set och då ryter du bara till att dom ska flytta på sig:emo-thumb

    #288251

    Brukar inte vara den som bryr mig särskilt mycket om va andra gör, men något som är irriterande är när folk inte kan plocka upp efter sig och lämnar stänger och vikter liggandes på golvet:frust:

    #288252

    Jag stör mig vill inte direkt på folk som tränar, inget jag egentligen bryr mig om eller orkar lägga energi på. Vill ungdomar gå och spänna sig i spegeln och ha kul med sina kompisar, låt de lixom. Eller om den stora biffen tycker det går bättre om han får grymta lite extra. Eller människorna som kollar in ens vikter för att sedan se hur de själva står sig. Eller om någon vill träna överkroppen och aldrig underkroppen, är ju deras problem som de kommer få lida av, kunde inte bry mig mindre.

    Vad jag däremot kan börja fundera på är hur vissa människor är licencierade PT’s då de i många fall (iaf på de gymmen jag hitills besökit) kan mindre om kost och träning än 80% på body’s forum, har själva inga muskler, och lär ut massa nonsens till nybörjare som litar blint på dem och suger upp varenda ord de säger. Tex hävdar självsäkert ut sig att stretching är ett måste om man tränar, uppvärming 20min på crosstrainer är ett måste, att många reps formar muskeln till slank och fin, att kostillskott är skräp ja mycket mer också, sedan tror många av dem att de är överlägsna och vet bäst ang allt som har med träning/hälsa att göra bara för att dom har en gammal licens och inte följt med någon forskning senaste 5åren. Visst finns det bra, pålästa PT’s med men generellt tror jag många förstår vad jag menar.

    #288253

    Illaluktande personer kan ju vara aningen störande.
    Men något som verkligen är störande är folk som bryr sig för mkt om andras klädval, vikter, utseende etc. etc. trots att dom inte ens känner personen.. Osäkra människor enligt mig.

    #288254
    malkieth wrote:
    Detta är mer utanför än i gymmet men men..

    Är en ganska stor kille ni vet en sådan man givetvis frågar hur mycket man curlar eller bänkar.. Detta leder till det jag stör mig på.

    Alla iaf nästan alla har bänkat 90-110 kg ”in the days” eller är jag ensam om denna observation?

    Nej du är absolut inte ensam om det :)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 935 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.