Onani/Sex negativt

Home Forums Allmänt om gymträning Onani/Sex negativt

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • Author
    Posts
  • #955254
    Mantus wrote:
    Ingen har klagat på längden hittills:D

    Det är kanske grovleken det saknas på… så det blir som att kasta in ett vedträ i hallen… :D

    #955255
    Hiiiman wrote:
    jasså det är först fjortis petting i en och en halv timme ?

    rubba upp bartolinis små underbara körtlar, kör på. fläng på vasselin, kör på Släng i dig en shaker och ner och träna…
    Slut på citat

    Du får ursäkta, jag är så dålig på slang och ovårdat språk, men vad sade du egentligen i ditt inlägg:what:

    Quote
    Hur svårt kan det vara ? och du, vi vet nog alla varför man måsste hävda sig i denna frågan :emo-thumbSlut på citat

    Nej jag vet nu att det finns vissa som inte kan se ett skämt om det så hoppar upp och drömmer till dem i nylet:D

    #955256
    Mattias Hallberg wrote:
    Det är kanske grovleken det saknas på… så det blir som att kasta in ett vedträ i hallen… :D

    Jag får väl ta och pumpa den med fett som han i den där dokumentären som gick på tv i förra veckan, nog den sjukaste skapelse jag sett:D

    #955257

    Eftersom vissa här verkar bli aningen sura över mitt inlägg så skall jag väl försöka förklara mig. (Vissa tog det på det skämtsamma sätt det var menat som och de hoppas jag ursäktar)

    Sex för mig är lika mycket en akt av kärlek som en akt av upphetsning. Man är aldrig så nära sin partner som under sex, och i och med att jag älskar min flickvän över allt annat så älskar jag att vara så nära henne som möjligt, oftast är jag som lyckligast när jag har sex och kan känna samhörigheten mellan mig och min flickvän, och min flickvän tycker likadant. Detta gör att vi gillar att dra ut på sexet för att förlänga dessa stunder av den djupaste samhörighet, sedan har självklart också upphetsningen sin njutning men jag anser det aningen äckligt att säga kommentarer som ”Det är bara ner och gnugga och sedan jucka på fort som fan” för mig så strider det mot hela min uppfattning med sex. För mig är sex som sagt något speciellt och jag kan bara tycka synd om de som inte ser det på detta sett.

    Det här var min syn på sex och jag får ursäkta ifall jag skrev mitt första inlägg så att det kunde misstolkas, jag var inte ute efter att skryta på något vis utan sade bara det som är naturligt för mig, jag trodde att de flesta tyckte som jag (att sex skall man avnjuta under lång tid) men det verkar uppenbarligen inte så.

    I och med det här inlägget så har jag väl avancerat till mes i mångas ögon men jag hoppas att ni också kommer till insikt när ni träffar den stora kärleken i ert liv, då hoppas jag att ni förstår att sex är så mycket mer än bara att hoppa på första bästa tjej och jucka mot hennes ben i en kvart.

    #955258
    Mantus wrote:
    Eftersom vissa här verkar bli aningen sura över mitt inlägg så skall jag väl försöka förklara mig. (Vissa tog det på det skämtsamma sätt det var menat som och de hoppas jag ursäktar)

    Jag tror nog att folk tog det på rätt sätt. De är bara elaka mot dig;)

    #955259

    Eller avis på att dom inte kan hålla sig lika länge som dig ;)

    #955260
    Bear wrote:
    Sitter och väntar utanför skolsysterns mottagning, ska få några stygn uppklippta.
    För att inte enbart sitta och inte göra något så tar jag en tidning där en frågespalt är igång.
    Där samtalas det om hurvida onani/sex är negativt för träning.
    Personen som skriver frågar detta men inget svar ges.. tror tanken var att folk skulle skicka in svar.
    Så nu undrar jag.. hur pass negativt (om det nu är det) är onani/sex för träning?

    Vet inte du men det blir nog svårt att hitta någon som är villig att låta bli det en längre tid för att testa ha ha:|
    Och vem är så seriös med träningen att de skulle låta bli det i fall det nu skulle ge lite mer resultat eeehhhhh:yikes:

    #955261
    Mattias Hallberg wrote:
    Det är kanske grovleken det saknas på… så det blir som att kasta in ett vedträ i hallen… :D

    Hahaha:D

    #955262
    Mantus wrote:
    Eftersom vissa här verkar bli aningen sura över mitt inlägg så skall jag väl försöka förklara mig. (Vissa tog det på det skämtsamma sätt det var menat som och de hoppas jag ursäktar)

    Ta det lugnt, jag förstod såklart vad du menade första gången också. Tyckte bara det var roligt att retas lite med dig ;)

    #955263
    Bear wrote:
    Sitter och väntar utanför skolsysterns mottagning, ska få några stygn uppklippta.
    För att inte enbart sitta och inte göra något så tar jag en tidning där en frågespalt är igång.
    Där samtalas det om hurvida onani/sex är negativt för träning.
    Personen som skriver frågar detta men inget svar ges.. tror tanken var att folk skulle skicka in svar.
    Så nu undrar jag.. hur pass negativt (om det nu är det) är onani/sex för träning?

    Även om det är negativt… vem vill/kan vara utan det? =) :P

    #955264
    Jacksatan wrote:
    Ta det lugnt, jag förstod såklart vad du menade första gången också. Tyckte bara det var roligt att retas lite med dig ;)

    Du hör till kategorin som skall ursäkta, jag förstod att du bara retades och jag retade ju tillbaks, men sedan blev diskussionen grövre och jag ville kväva den i sin linda så att jag inte skulle behöva gå i clinch senare. Bättre att förekomma än förekommas som det heter( sexuella anspelningar not intended:p ) :D

    #955265
    Dajolle wrote:
    vadå så din brud kommer aldrig?

    kommer din tjej bara en gång?

    #955266

    Den dagen man avstår från sex för att bygga muskler lär man nog fundera allvarligt på sina prioriteringar. Sinnes imo.

    #955267
    Olivia wrote:
    kommer din tjej bara en gång?

    hahah klockren :emo-thumb

    #955268
    Mattias Hallberg wrote:
    Det är kanske grovleken det saknas på… så det blir som att kasta in ett vedträ i hallen… :D

    :D :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.