Onani/Sex negativt

Home Forums Allmänt om gymträning Onani/Sex negativt

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • Author
    Posts
  • #955269

    Sex före sömn är oslagbart!

    #955270

    Tror inte sex påverkar träningen negativt, snarare tvärtom. Dock kan det vara lite svårt att prestera optimalt efter 2 timmars vilt maratonsex så det kanske du ska spara tills efter passet:p

    #955271

    Blir så avslappnad efter sex/ronken. Blir svårt att ha komma igång om man tränar direkt efteråt. Bättre då att vänta tills efter passet. Då har man dessutom lite schysst pump att kolla in i speglarna i taket :D

    #955272
    Cicero wrote:
    Blir så avslappnad efter sex/ronken. Blir svårt att ha komma igång om man tränar direkt efteråt. Bättre då att vänta tills efter passet. Då har man dessutom lite schysst pump att kolla in i speglarna i taket :D

    hahahahaha…

    #955273
    Cicero wrote:
    Blir så avslappnad efter sex/ronken. Blir svårt att ha komma igång om man tränar direkt efteråt. Bättre då att vänta tills efter passet. Då har man dessutom lite schysst pump att kolla in i speglarna i taket :D

    Speglar i taket? Det är porrigt! ;)

    #955274

    Jag tar nog lite sämre resultat på gymmet än att avstå från sex =)

    #955275
    Hiiiman wrote:
    jag förstår inte varför min brud fejkar orgasm, hon kanske helt enkelt tror att jag bryr mig…

    Den vad skön:D

    #955276
    Björklund wrote:
    så sex i omklädninsgrummet innan träning är inget att tänka på då…

    Jo, det är bra. Men problemet ligger i att omklädningsrummen är uppdelade killar och tjejer för sig. Mycket dumt upplägg tycker jag…

    mvh Boven

    #955277
    janna wrote:
    Tror inte sex påverkar träningen negativt, snarare tvärtom. Dock kan det vara lite svårt att prestera optimalt efter 2 timmars vilt maratonsex så det kanske du ska spara tills efter passet:p

    2 timmar! :(

    #955278

    Jag tror man tappar på att ha sex eller att onanera innan man tränar för efter man har gjort det så har du inte skapas det inte lika mycket adrenalin som innan. Tex många amerikanska fotbollslag i high school lag i USA blir tillsagda att inte ha sex eller onanera upp imot en vecka innan macther.;)

    #955279
    Jamtland_Builder wrote:
    Jag tror man tappar på att ha sex eller att onanera innan man tränar för efter man har gjort det så har du inte skapas det inte lika mycket adrenalin som innan. Tex många amerikanska fotbollslag i high school lag i USA blir tillsagda att inte ha sex eller onanera upp imot en vecka innan macther.;)

    [http://forum.body.se/showpost.php?p=41226&postcount=6 http://forum.body.se/showpost.php?p=41226&postcount=6%5D

    #955280
    zerocool12c wrote:
    Även om det är negativt… vem vill/kan vara utan det? =) :P

    De som inte har brud.

    #955281
    Jamtland_Builder wrote:
    Jag tror man tappar på att ha sex eller att onanera innan man tränar för efter man har gjort det så har du inte skapas det inte lika mycket adrenalin som innan. Tex många amerikanska fotbollslag i high school lag i USA blir tillsagda att inte ha sex eller onanera upp imot en vecka innan macther.;)

    *censur*

    #955282
    Björklund wrote:
    man får änna lite för mycket info i den här tråden

    Ibland lite förmycket :D

    #955283
    Björklund wrote:
    så sex i omklädninsgrummet innan träning är inget att tänka på då…

    Säkerligen en bra uppvärmning.. allafall rolig och trevlig sådan, samt lite varierande

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.