Komplett tricepsträning, av Arne Persson

Home Forums Artiklar Komplett tricepsträning, av Arne Persson

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 256 through 262 (of 262 total)
  • Author
    Posts
  • #254417

    Tror att många har intresse för omfattande artiklar, om tex armträning. Man kan ju alltid ta bort månadens röv mm för att göra plats för intressanta artiklar ;)

    #254418
    Arne Persson wrote:
    Jag har en fråga till tidningen BODY ang. min bicepsartikel som sakteliga går framåt… Har tidningen BODY ett seriöst intresse om jag skriver en mkt omfattande artikel? I så fall publiserar jag den där och gör därefter publikationen som en ”lightartikel” till intresserade forum.

    Hela redaktionen har varit flitiga bävrar med olika projekt senaste tiden, men de är nu underrättade om din förfrågan. Mailar du Hannah eller Alex kan du få mer svar om kommande utgåvors planering – berätta ungefär vilken tidsrymd det rör sig om innan artikeln är lagom färdig. Kanske det behövs nyfotade bilder på specialövningar, så måste vi boka någon grofsig byggare i form, etc.

    #254419
    Arne Persson wrote:
    Jag har en fråga till tidningen BODY ang. min bicepsartikel som sakteliga går framåt… Har tidningen BODY ett seriöst intresse om jag skriver en mkt omfattande artikel? I så fall publiserar jag den där och gör därefter publikationen som en ”lightartikel” till intresserade forum.

    Ring mig om detta, Arne.

    0701-909833

    mvh

    Alex

    #254420

    Fan detta verkar lovande:pop:

    #254421

    Bicepsartikeln går framåt, jag funderar på att skicka manus till någon med djupa anatomikunskaper, lång träningserfarenhet och framför allt diskret så att vederbörande inte läcker…;)

    #254422

    att jag inte kollat in förstasidan tidigare, mina triceps behöver verkligen lite hjälp. tusen tack arne.

    #254423
    BigH wrote:
    att jag inte kollat in förstasidan tidigare, mina triceps behöver verkligen lite hjälp. tusen tack arne.

    Tack själv! Hoppas du får den hjälp du söker.:)

Viewing 7 posts - 256 through 262 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.