Komplett tricepsträning, av Arne Persson

Home Forums Artiklar Komplett tricepsträning, av Arne Persson

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 262 total)
  • Author
    Posts
  • #254177
    olle wrote:
    Här finns lite om underarmsträning och anatomi. Även denna är skriven av Arne. [http://www.maxx.nu/bodybuilding/traningstips/underarmar.htm#lo]

    JAg skall snygga till den lite och slänga in lite bilder och skicka den till Magnus Branzén om han tycker den är ok. Skall nog påbörja en bicepsartikel.

    #254178
    Arne Persson wrote:
    JAg skall snygga till den lite och slänga in lite bilder och skicka den till Magnus Branzén om han tycker den är ok. Skall nog påbörja en bicepsartikel.

    Ta med vader, bröst och axlar snälla:P :up:

    #254179
    Columbu wrote:
    Ta med vader, bröst och axlar snälla:P :up:

    Kommer också när jag har tid och ork.

    #254180

    Arne! Om du har tid och ork någon gång: Skriv en artikel om EZ-Curl stången! Det skulle jag uppskatta stort. Skulle sätta upp den nere på klubben, bla.

    Tex: ” EZ-Stången, ris eller ros? ”

    #254181
    Arne Persson wrote:
    JAg skall snygga till den lite och slänga in lite bilder och skicka den till Magnus Branzén om han tycker den är ok. Skall nog påbörja en bicepsartikel.

    Utmärkt!

    #254182
    Clyde wrote:
    Arne! Om du har tid och ork någon gång: Skriv en artikel om EZ-Curl stången! Det skulle jag uppskatta stort. Skulle sätta upp den nere på klubben, bla.

    Tex: ” EZ-Stången, ris eller ros? ”

    Det skulle nog behövas. Något jag också gärna skulle se är en utförlig greppträningsguide. Eller kanske en särskild kurs för detta så att du Arne tjänar lite på det också.

    #254183
    Arne Persson wrote:
    Kommer också när jag har tid och ork.

    Mkt snällt uppskattar det.;)

    #254184
    Columbu wrote:
    Mkt snällt uppskattar det.;)

    Problemet är att jag har lite ont om tid.

    #254185

    Mycket fin artikel Arne! Jo en med biceps och bröst skulle med vara guld :D

    #254186
    Arne Persson wrote:
    Problemet är att jag har lite ont om tid.

    Du behöver inte att stressa. Nångång då du inte har något att göra kan du skriva lite.:)

    #254187

    Så det blev en sticky iaf. :up: :nod

    #254188

    Arne
    Har du skrivit några andra bra artiklar du skulle kunna länka till så länge medans vi väntar på bicepsartikeln?

    #254189

    Några snabba till Arne:

    Kör du bröst separat, i så fall hur ofta?

    Vad tränar du samtidigt som triceps?

    Upp till 24 set per pass för triceps och således 48 set i veckan, menar du att det inte går att bygga lika bra triceps med en mindre volym, låt säga hälften t.ex.?

    #254190
    Nuttte wrote:
    Några snabba till Arne:

    Kör du bröst separat, i så fall hur ofta?

    Vad tränar du samtidigt som triceps?

    Upp till 24 set per pass för triceps och således 48 set i veckan, menar du att det inte går att bygga lika bra triceps med en mindre volym, låt säga hälften t.ex.?

    Här får du nog svar på dom flesta frågorna.:)

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=4845]

    #254191
    Arne Persson wrote:
    Här får du nog svar på dom flesta frågorna.:)

    Inte denna —-> Upp till 24 set per pass för triceps och således 48 set i veckan, menar du att det inte går att bygga lika bra triceps med en mindre volym, låt säga hälften t.ex.?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.