Användarnamn.

Home Forums BODY Foruminformation Användarnamn.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 59 total)
  • Author
    Posts
  • #1060972
    SheeBa wrote:
    Nu finns det dock en valfrihet vid registreringen.Så länge det gör det, bör var och ens val respekteras.
    Ett förochefternamn säger inte mera om vem personen är ’på riktigt’ än vad ett alias gör.
    :)

    Instämmer till fullo :up:

    #1060973

    Yeah use your own name or be a pussy!

    ZONE

    #1060974
    zonecapone wrote:
    Yeah use your own name or be a pussy!

    ZONE

    Jag tror bestämt att du heter Kenneth? :p

    #1060975
    zonecapone wrote:
    Yeah use your own name or be a pussy!

    ZONE

    #1060976

    Anledningen till att jag valt att deltaga i Bodys forum är av just denna anledning med riktiga användarnamn, att jag hoppas detta forum kan få en mer seriös prägel. Jag ska försöka svara på samtliga frågor som är riktade till Gymgrossisten förutsatt att det har en seriös underton och inte alias typ ”Princess Grus” eller liknande vilket ofta medför pajkastning om vilket protein som är bäst.. Mindre anonymitet till folket!! :)

    #1060977
    Nina Lätt wrote:
    Ärligt talat så tycker jag att det är dags för dig också att börja använda ditt riktiga namn. Jag menar, du heter ju inte ”zonecapone”. Du heter ju Zone Capone. Rätt skall det vara! (Och förresten. Sluta med det där knäppa alteregot ”Kennet”.) :emo-thumb

    LMFAO!:D

    /A

    #1060978

    Jag brukar rätt ofta kolla på olika forum – mest amerikanska. Mängden idioter på dessa forum är häpnadsväckande. Alla naturligtvis anonyma. Vilken 13-årig idiot som helst kan häva ur sig både det ena och det andra. Själv anser jag att man inte har rätt att ge råd om man inte har en hyggligt lång bakgrund som tränande. En av orsakerna till att jag registrerade mig på det här forumet var att jag hoppas att det skall bli någorlunda seriöst. Om inte, finns det ju moderatorer som kan rensa litegrann. Fast det får ju inte bli alltför överkänsligt. En rejäl dos skvaller är aldrig fel.

    #1060979
    Olle Strandberg wrote:
    Även om det är lite off topic fick jag bara en syn framför mig…

    Det skulle dock vara sjukt kul om man, medan man går längs kungsgatan i Gävle, plötsligt stöter på den extremt hypade affären ”Kennets Hälsokost” :D

    Love yall!
    Alvarligt talat..alla superhjältar har ju 2 identiteter..
    Superman-Clark Kent, Bruce Banner-Hulk etc etc..

    :nerd-tb:
    ZONE

    #1060980

    ”Kennets H

    #1060981

    Problemet är ju då att man kan regga ett namn som ser riktigt ut men inte är ens eget.
    I värsta fall kan man ju även regga någon annan (mer eller mindre känd) persons namn.

    #1060982
    johan-gustafsson.com wrote:
    ”Kennets Hälsokost” är skitbra! Eller vad säger du Zonecapone? Jag kan för övrigt intyga att det bara är två personer som ”kallar” Zonecapone för Kennet, dels hans kära mor och en minst sagt förvirrad människa som ”drar 170 kg i marken otränad” (sorry, internt skämt) :emo-thumb

    165kg Johan..165..:D

    ZONE

    #1060983
    Micke A wrote:
    Problemet är ju då att man kan regga ett namn som ser riktigt ut men inte är ens eget.
    I värsta fall kan man ju även regga någon annan (mer eller mindre känd) persons namn.

    Ja, det är ju inte i HELA världen som alla namn är kända..? Även om jag använder mitt riktiga namn så är det ju inte givet att alla därför vet
    ’vem jag är’ .. Eller hur?

    mvh// Iréne Panic.

    #1060984
    SheeBa wrote:
    Ja, det är ju inte i HELA världen som alla namn är kända..? Även om jag använder mitt riktiga namn så är det ju inte givet att alla därför vet
    ’vem jag är’ .. Eller hur?

    mvh// Iréne Panic.

    Nä, det stämmer.
    Jag har en arbetskontakt som heter ”Dilipkumar” i förnamn och en annan som heter ”Triantafyllou” i efternamn exempelvis :emo-thumb

    #1060985

    Om man skriver sitt riktiga namn som tex signatur? det e väl okej?

    #1060986
    Snugglez wrote:
    Om man skriver sitt riktiga namn som tex signatur? det e väl okej?

    Det låter som ett bra mellanting. Smart tänkt.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.