Användarnamn.

Home Forums BODY Foruminformation Användarnamn.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 59 total)
  • Author
    Posts
  • #1060987

    Vill också att detta forum ska hålla ett seriöst proffsig nivå men
    allvarligt talat så tror jag inte forumet blir seriösare om man
    ändrar sitt nick till sitt riktiga namn.Men om dem flesta känner
    så hänger ja på

    mvh/Bahi ;)

    #1060988
    laham wrote:
    allvarligt talat så tror jag inte forumet blir seriösare om man ändrar sitt nick till sitt riktiga namn. Men om dem flesta känner så hänger ja på

    Visst kan det låta otroligt, men enligt mina erfarenheter så gör det faktiskt mycket stor skillnad.

    #1060989
    Nina Lätt wrote:
    Visst kan det låta otroligt, men enligt mina erfarenheter så gör det faktiskt mycket stor skillnad.

    som sagt stämmer det så hänger jag med

    #1060990

    M

    #1060991
    Magnus Branzén wrote:
    Det låter som ett bra mellanting. Smart tänkt.

    Vad är då vitsen med nicket överhuvudtaget?;)

    #1060992
    NetCurse wrote:
    Många av er har ju lite mer roliga namn. Mitt är så jävla tråkigt, svenskt och orinellt. Joachim Johansson :P

    Om det är nån moderator som känner för att byta mitt nickname så är det bara att göra det :)

    Äh Joachim Johansson är ju coolt; då kan man kalla sig Double-J eller JJ i USA;)

    #1060993
    Andreas Guiance wrote:
    Äh Joachim Johansson är ju coolt; då kan man kalla sig Double-J eller JJ i USA;)

    Hehe, men jag har itne tänkt att skaffa proffslicens och flytta till USA riktigt än :D

    #1060994
    NetCurse wrote:
    Hehe, men jag har itne tänkt att skaffa proffslicens och flytta till USA riktigt än :D

    Ge det ett år eller två så:bb2:

    #1060995

    äh, löjlig diskussion. Att vara anonym är upp till var och en, precis som att alla som skriver insändare i tidningar eller skriver böcker inte har sina riktiga namn jämt.
    Vad seriositeten anbelangar så kanske det också är så att diskussionerna blir tråkigare när folk inte vågar säga vad de egentligen tycker.

    #1060996

    Mig g

    #1060997
    Jacksatan wrote:
    äh, löjlig diskussion. Att vara anonym är upp till var och en, precis som att alla som skriver insändare i tidningar eller skriver böcker inte har sina riktiga namn jämt.
    Vad seriositeten anbelangar så kanske det också är så att diskussionerna blir tråkigare när folk inte vågar säga vad de egentligen tycker.

    Tråkiga diskussioner är tråkiga.
    Att inte våga säga vad man tycker är fegt.
    ’seriös’ betyder allvarlig, vilket inte garanterar att man är kunnig på det man debatterar, eller gör det på ett bra sätt.
    Och vilket värde har ett ’riktigt namn’ egentligen – att stå för sitt namn,
    och utan att generas lägga ut en tex som avslöjar hela dens okunnighet och oförmåga till läsförståelse av andras inlägg?

    Dumheten anländer inte VDN: märkt.
    Men en smart person känner igen den ändå.

    //mvh Iréne Panic

    #1060998
    IATOAON wrote:
    Jag tror bestämt att du heter Kenneth? :p

    Är det okej om vi kallar dig kenta :)

    #1060999

    Sen [www.rejsa.nu] startade , har det varit krav på Namn och ort , och det håller nivån hög :emo-thumb

    Så ser ingen nackdel med det, på detta forum .

    #1061000
    Fidde_Mannen wrote:
    Är det okej om vi kallar dig kenta :)

    Det är helt okej

    #1061001
    Krister A wrote:
    Sen [www.rejsa.nu] startade , har det varit krav på Namn och ort , och det håller nivån hög :emo-thumb

    Så ser ingen nackdel med det, på detta forum .

    Det ser väldigt trevligt ut på Rejsa, tycker jag. Valfritt alias och så fullständigt namn i signaturen. Det är en perfekt kombination, speciellt för de som trivs bra med sina inarbetade alias. Jag tycker att det var trevligt med obligatorisk ort också.

    Taget! :up:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.