Användarnamn.

Home Forums BODY Foruminformation Användarnamn.

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • Author
    Posts
  • #1061002

    [quote=”Nina L

    #1061003

    När jag var i sex-årsåldern blev jag omdöpt av grannpojkarna till Mirre-pirre 👿 . Efter ett tag sa till och med min kära mor Mirre :D . Jag är Mirre – punkt. Inte många som varken vet vem Mirjana Ivanic är eller ännu värre – inte många kan uttala det.
    Mirre förblir Mirre, för det är ju jag!

    Endast i affärsrelationer på jobbet heter jag Mirjana.

    #1061004
    Mirre wrote:
    N
    #1061005
    Nina Lätt wrote:
    Får man inte kalla dig Mirre-pirre längre? :|

    Mirre, Mia, Tessan, Kalle, Pelle, Rogge, Henke, Chrille, osv tycker jag räknas som ett ”riktigt” namn. I alla fall så långt att det passar utmärkt som alias. Vissa har ju förnamn som bara mamma använder. (eller bara jobbet, eller bara farbror polisen..)

    …Det är tsch-ljud på slutet, va?

    Japp.

    #1061006

    L

    #1061007

    Omnipotent lät bra, narcissistisk kanske inte är lika smickrande..men jag kan ta på mig den med:emo-thumb

    #1061008
    Andreas Guiance wrote:
    Omnipotent lät bra, narcissistisk kanske inte är lika smickrande..men jag kan ta på mig den med:emo-thumb

    Så du menar att ditt namn är på RIKTIGT ?
    – de va som fan ..

    :whistle:

    #1061009
    FettDeff wrote:
    Dessutom gör anonymitet att folk verkligen vågar säga vad de tycker och tänker vilket göra att intressanta debatter uppstår.

    Jag klarar mig utan folk som inte törs säga vad de tycker om de inte är anonyma. :emo-thumb

    #1061010

    Personligen anser jag att det är mkt trevligare med ”verkliga” namn, (det var ju ngn som nämde Eniro här så utövandet av stalking bör ju bliva polulärt bland vissa…eller inte!) 8) Men prioritet ligger ändå på vad som skrivs,inte sant? Inte för att detta inlägg var speciellt innehållsrikt, iofs är jag en sucker för dylika trådar :|

    #1061011

    Det

    #1061012

    Om det finns t.ex. två Mats eller kanske tre stycken Fredrik Svensson hur skall dom döpa sig då Fredrik 1 , 2 och 3!;)

    hela idén är ju död före den ens kan praktiseras! Man måste ju ha ett ganska udda efternamn för det skall fungera t.ex. Andreas Guiance, Mats Egelstig, Bartoll ,Magnus Branzén funkar ju men för oss med vanliga namn då?

    Kan ju inte direkt vara 5-8 olika Nicklas som skall skriva… tillslut vet man ju inte ens vem som skrivit vad av alla användare med samma namn.

    #1061013
    Nicklas wrote:
    Om det finns t.ex. två Mats eller kanske tre stycken Fredrik Svensson hur skall dom döpa sig då Fredrik 1 , 2 och 3!;)

    hela idén är ju död före den ens kan praktiseras! Man måste ju ha ett ganska udda efternamn för det skall fungera t.ex. Andreas Guiance, Mats Egelstig, Bartoll ,Magnus Branzén funkar ju men för oss med vanliga namn då?

    Kan ju inte direkt vara 5-8 olika Nicklas som skall skriva… tillslut vet man ju inte ens vem som skrivit vad av alla användare med samma namn.

    Du har en poäng, och därför är Krister A:s förslag det bästa. (Se förra sidan) Inte för att det här är en demoktari, men jag lägger absolut min röst på det.

    :up: Valfritt alias och med fullständigt namn i signaturen. :up:

    [http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23581 Kolla här!]

    #1061014

    F

    #1061015

    ett seriöst forum byggs av seriösa medlemmar
    en seriös person är alltid seriös oavsett alias
    det har knappast nåt med anonymiteten att göra

    en diskussion kan också hållas på en hög nivå utan att vara pk imho

Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.