Forumet är uppgraderat – lite spackel och småputs kvarstår

Home Forums BODY Foruminformation Forumet är uppgraderat – lite spackel och småputs kvarstår

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 91 through 100 (of 100 total)
  • Author
    Posts
  • #1069144

    Jag håller med, och idag gick det från konstigt till bara vad i…!!!? Själva brädan är nu ihopklämd mellan två feta reklambanners på sidorna till typ 10cm på min macbook.

    #1069178

    håller med om att reklamen blev obefogat stor ijämförelse med självaste forum fönstret,nu får ni ta och kamma er lite tycker jag,det är okej att vilja tjäna mycket pengar på något som funkar,men att vara gniden är inget som klär en sådan stor och inspirerande tidning som Body!det räcker väl att ni chockhöjt priset på tidningen,behöver inte paja allt som funkar/funkade med det tidigare Body..

    #1069198

    De flesta av mina privata meddelanden är borta?!

    Fan en allmän rättning i ledet hade ju varit önskvärt, forumet svämmar ju över av broscience. Någon påstod så sent som i förrgår att mjölk gör dig längre?! wtf, det har tappat all cred detta forumet.
    Borde inte någon form av evidens vara ett krav för att få posta överhuvudtaget?

    #1069206
    Alex N wrote:
    De flesta av mina privata meddelanden är borta?!

    Fan en allmän rättning i ledet hade ju varit önskvärt, forumet svämmar ju över av broscience. Någon påstod så sent som i förrgår att mjölk gör dig längre?! wtf, det har tappat all cred detta forumet.
    Borde inte någon form av evidens vara ett krav för att få posta överhuvudtaget?

    Fast sådant hittar du ju på alla forum. Skillnaden är väl att det inte är så många kvar som orkar motsäga felaktig information. Kommer någon med ett liknande påstående på tex kolo så är ju ofta king grub, eddie eller någon annan där och läxar upp vederbörande ;-)

    Att det finns broscience är väl det MINSTA problemet bland alla andra problem här, hehe.

    #1069207
    Gober wrote:
    Alex N wrote:
    De flesta av mina privata meddelanden är borta?!

    Fan en allmän rättning i ledet hade ju varit önskvärt, forumet svämmar ju över av broscience. Någon påstod så sent som i förrgår att mjölk gör dig längre?! wtf, det har tappat all cred detta forumet.
    Borde inte någon form av evidens vara ett krav för att få posta överhuvudtaget?

    Fast sådant hittar du ju på alla forum. Skillnaden är väl att det inte är så många kvar som orkar motsäga felaktig information. Kommer någon med ett liknande påstående på tex kolo så är ju ofta king grub, eddie eller någon annan där och läxar upp vederbörande ;-)

    Att det finns broscience är väl det MINSTA problemet bland alla andra problem här, hehe.

    Jo visst dom finns överallt, det är dock ingen ursäkt. Ja man kan se det så också, som att antalet pålästa försvunnit, vilket nu gjort det fritt fram för rena rama ovetenskapliga anarkin här på forumet. Är det inte märkligt att överallt annars i samhället eftersträvas vetenskapligt förankrade grunder men inom byggningens förlovade land där är det fritt fram att bara spekulera, hitta på och ljuga utan någon som helst eftertanke??

    #1069284
    Gober wrote:
    Jag håller med, och idag gick det från konstigt till bara vad i…!!!? Själva brädan är nu ihopklämd mellan två feta reklambanners på sidorna till typ 10cm på min macbook.

    Hmm, kan du ge oss en skärmdump på hur du ser det? För mig på MacBook Air är både sajten http://www.body.se och forumet/bloggarna/etc i normal full storlek (980 pixlar) precis som vanligt. Så här ser det ut hos mig:

    [img=http://body.se/media/forum/bigbang.png]

    #1069289

    Så här ser det ut.

    #1069301
    Gober wrote:
    Så här ser det ut.

    Ok, då förstår jag. Då en annonsör kör Wallpaper/Big Bang-variant så pushas den ordinarie annonsen som normalt ligger i topp ned en aning till under den redaktionella menyn.

    Forumet och hemsidan har fortfarande den normala storleken (980 pixlars bredd), men man får mindre utrymme för innehåll/blir tvungen att scrolla för att komma åt det.

    Standardsvaret är annonser gör vår titels hemsida och satsning på vidareutveckling av den samt mer innehåll möjlig.

    #1078342

    Jag har/hade en träningsdagbok på forumet och en sak som jag irriterade mig på var att det var svårt att ”bläddra” tillbaka och kolla upp sina tidigare träningsresultat. Skulle man inte kunna ha typ en ”sök sidnr ruta” mellan första och sista bladet?

    #1079126

    Jag skulle vilja ha längdmått 50% större avatarer, de här små avatarerna, ser man ju inte mycket detaljer på.
    Plats finns det ju, så jag undrar varför ni gjort dem så små?

Viewing 10 posts - 91 through 100 (of 100 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.