En 20-årings träning

Home Forums Dagböcker En 20-årings träning

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 79 total)
  • Author
    Posts
  • #202380

    Körde rygg och lite biceps idag. Blev dock inga mark, var för sliten från böjen igår.

    Chins
    kv x 8
    kv x 8
    kv x 7

    Enarmsrodd i ”kabelroddmaskin” x3 på varje arm.

    Stångrodd, pronerat grepp!
    60×20
    80×15
    100×12
    100×11
    100×10
    80×12

    Pullovers med rep, sittandes på knä x3

    Lite latsdrag i freemotion maskin, inget nämnvärt.

    Bicepscurl rak stång
    40×8
    40×8
    40×10

    Hammercurls
    12.5×20 (10 på varje arm)
    12.5×20
    12.5×18

    Dropset biceps
    17.5×15
    12.5×16
    10×20

    Det var ett lagom hårt pass dock lite slitsamt för underarmarna.. Chinsen är lite pinsamma men jag jobbar på det!

    Ibland är det rätt gött att inte bo hemma ändå, blev grillning idag igen :happy:

    #202381

    Precis så ska en grilltallrik se ut! Så brukar mina med se ut och jag älskar det…. :emo-thumb

    Kör du bara på IC eller tränar du på något annat gym också? Tänkte på vikten på hantlarna? :)

    #202382

    Fan du måste ha ett par rejäla spiror till ben, starka om inte annat!
    Kul att du lägger in bilder på mat oxå btw.. fortsätt med det :)

    #202383
    Tommy Ivarsson wrote:
    Precis så ska en grilltallrik se ut! Så brukar mina med se ut och jag älskar det…. :emo-thumb

    Kör du bara på IC eller tränar du på något annat gym också? Tänkte på vikten på hantlarna? :)

    Haha, det är ju så nice! :p Kör på IC på veckorna men de helgerna jag åker hem till Tidaholm brukar det bli på det gymmet, där finns lite tyngre hantlar :)

    Men det är ju skandal att de inte har mer än 40 kg på IC alltså, hantelrodd är ju inte att tänka på om man inte vill köra 30-40 reps :/ Kör du på något annat ibland?

    #202384
    Dwada wrote:
    Fan du måste ha ett par rejäla spiror till ben, starka om inte annat!
    Kul att du lägger in bilder på mat oxå btw.. fortsätt med det :)

    Jo benen, eller framförallt låren, växer på bra! Kunde inte motstå att ta en bild på en sådan måltid :)

    #202385

    Nä, jag kör enbart på IC. Tränade på Sportsclub tidigare där det iaf fanns tyngre hantlar men resten va inge vidare, men nu är det IC som gäller. :)

    #202386

    Jävlar vad stor du har blivit din jävel! Riktigt grymma ben! Nu känner man sig liten :(

    / Eldin

    #202387

    Haha tack! :) Äh du har ju 2 år på dig ;)

    Tentan inskickad och jag är fri, fan vad gött. Får fira med ett pass på hälsocenter I Tidaholm imorgon!

    Förresten Eldin och Robin, kör ni på energy fortfarande? Avslutade ju det men pengar drogs ett bra tag efter, börjar bli lite trött påt för får inget tillbaka…

    #202388
    Kalle Korpela wrote:
    Förresten Eldin och Robin, kör ni på energy fortfarande? Avslutade ju det men pengar drogs ett bra tag efter, börjar bli lite trött påt för får inget tillbaka…

    Ahh, rätt jävla kasst där. Men det är Stefan som är lite efterbliven, du får nog ta o komma dit på en vardag efter 16 och prata med honom alternativt hans bror om det.

    Han skulle även fått in tre nya maskiner sen i februari, inget har hänt..

    #202389

    ah fan asså, har pratat med honom 5 gånger, skickat 5+ mail och ringt eftersom det blir lite dyrt att betala 2 gym som student, men det händer inget.. Jag sade upp autogirot på min bank till slut, dock ska jag ha tillbaka 3-4 mån betalning :rtfm:

    #202390

    Förstår din ilska. Han har inte alla får i källaren. Ville säga upp mig, men fick inte i och med att man skrev på ett nytt kontrakt i oktober, lite ledsamt :(. HC verkar jävligt mycket bättre nu när dom fått in alla nya maskiner.

    #202391

    Haha :p Men fan säg upp autogirot så får han komma till dig och kräva pengar istället då? Ah har inte kört där men tänkte testa imorgon, vet du om de har typ 50 kg hantlar där? :)

    #202392
    Kalle Korpela wrote:
    Haha :p Men fan säg upp autogirot så får han komma till dig och kräva pengar istället då? Ah har inte kört där men tänkte testa imorgon, vet du om de har typ 50 kg hantlar där? :)

    Sant! Men har för mig att jag skrivit på att han ska skicka faktura till mig, så efter 4 månader brukar 4 fakturor komma in. Rätt kul att betala det..

    Ehm, är inte riktigt säker, men tror att dom har det iaf. Eller om max var 45. Nånstans där ligger det. Rygg på schemat? :)

    #202393
    Eloldinion wrote:
    Sant! Men har för mig att jag skrivit på att han ska skicka faktura till mig, så efter 4 månader brukar 4 fakturor komma in. Rätt kul att betala det..

    Ehm, är inte riktigt säker, men tror att dom har det iaf. Eller om max var 45. Nånstans där ligger det. Rygg på schemat? :)

    Kan tänka mig det.. :p Okej, får se då, nä blir bröst ;)

    #202394

    Nu e ja registrerad Kalle :)

    Nu kör vi!!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 79 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.