Benjamin 1 week out pics!

Home Forums Fitness Benjamin 1 week out pics!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 87 total)
  • Author
    Posts
  • #86674
    #912762

    fyfan säger jag bara ser riktigt najjs ut, benen då? :P lycka till, ska hejja på dig. klass?

    #912763

    såå jävla grymt benji :up: tänk om man var så ådrig :P

    #912764
    kepp wrote:
    fyfan säger jag bara ser riktigt najjs ut, benen då? :P lycka till, ska hejja på dig. klass?

    Tack :)
    Blev ingen bild på benen då jag körde de igår och kan knappt spänna de idag utan att få kramper.
    Men de som såg mig förra året på DC vet att benen är det hårdaste på hela mig, får hoppas att de blir lika bra iår.
    Det blir AF + 180

    MartinP: Du är ådrig året om, och i princip tävlingsklar.

    PS: Han man Binais som coach så går det inte att bara ge 100%, det duger bara inte.
    Tack för all hjälp…

    #912765

    Benji ser riktiiiiiiiiiiiiiiiiig bra ut:up: Fortsätter du göra såna framsteg kommer du lätt kunna stå på scenen mot tungviktare i BB… imponerande mannen !!!:worship:

    #912766

    wow! Jag ser något jätte hårt och ådrigt! Holy shit Benny, du är grym! Lycka till på tävlingen, du är min favorit :P

    #912767

    Hård som fan. Bra jobbat!

    #912768

    Ser riktigt bra ut :emo-thumb
    Mycket bättre än på Sm…

    Mvh Martin

    #912769

    fan du ser ut att ha lagt på dig ett par kg muskler sen sist du tävlade, eller är det ljuset?

    #912770

    skulle man kunna få lite stats osv? :) jävligt najs också :P

    #912771

    Riktigt vaskulär! :emo-thumb

    Kan inte vara mång % BF där inte.

    #912772

    grymt lycka till på tävlingarna

    #912773

    Jag som tyckte du var tävlingsklar redan för två veckor sedan! ;)
    Lycka till, Benjamin!

    #912774

    fyyyy fan du har ju gått från AF till BB nu, för fan skippa AF och låt oss andra vara ifred o kör minst CBB ist :emo-thumb
    ser fan helt vilt ut, ska då fan inte få start nr brevid dig!!!!:|

    #912775
    Jacksatan wrote:
    fan du ser ut att ha lagt på dig ett par kg muskler sen sist du tävlade, eller är det ljuset?

    Har lagt på mig 6 kilo sen sist jag tävlade, försökte ta bilden i så rättvist ljus som möjligt.
    Kan tillägag att jag saknar tryck på de här bilderna (förrutom den ed linnet på), körde 4 pass den dagen, låg väldigt lågt på kcal samt jobbade 6 timmar.

    Maazick wrote:
    skulle man kunna få lite stats osv? :) jävligt najs också :P

    Längd: 185

    Vikt: 91 kilo helt tömd, på bilden där jag står rakt upp så väger jag 94 kg (2 dagar efter ätardagen)

    Till er andra: Mirre, Jiggen, martin, liddell, robin, furiren, grandmaster, Anne och de jag missat TACK

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.