Benjamin 1 week out pics!

Home Forums Fitness Benjamin 1 week out pics!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 87 total)
  • Author
    Posts
  • #912776
    Benjamin wrote:
    Har lagt på mig 6 kilo sen sist jag tävlade, försökte ta bilden i så rättvist ljus som möjligt.

    Vad ligger morgonvikten på nu? Lycka till på tävlingen föresten!

    #912777
    Jacksatan wrote:
    Vad ligger morgonvikten på nu? Lycka till på tävlingen föresten!

    Den ligger på 90 kg (gårdagens)

    Tack så mycket…

    #912778

    Helvete! Morgonkaffet i vrångstrupen. Ser grymt ut. :buttrock:

    #912779
    Benjamin wrote:
    Har lagt på mig 6 kilo sen sist jag tävlade, försökte ta bilden i så rättvist ljus som möjligt.
    Kan tillägag att jag saknar tryck på de här bilderna (förrutom den ed linnet på), körde 4 pass den dagen, låg väldigt lågt på kcal samt jobbade 6 timmar.

    Längd: 185

    Vikt: 91 kilo helt tömd, på bilden där jag står rakt upp så väger jag 94 kg (2 dagar efter ätardagen)

    Till er andra: Mirre, Jiggen, martin, liddell, robin, furiren, grandmaster, Anne och de jag missat TACK

    Saknar tryck? Men du, om du tycker du saknar tryck på de här bilderna, vad gjorde du då inte på SM?

    #912780
    Jacksatan wrote:
    Saknar tryck? Men du, om du tycker du saknar tryck på de här bilderna, vad gjorde du då inte på SM?

    kanske menar ”eftertryck” tryck vid övningarna bara sen släpper det, har ungefär det samma nu, skapligt tryck på gymmet men så fort vikten släpps så försvinner trycket, när man ligger så lågt på kollisar nu :|

    Även igen: sjukt impad banjoo, ska bli kul att se dit resultat på DC :up: , försök att lämna liiiite plats åt mig med :D

    #912781
    Jacksatan wrote:
    Saknar tryck? Men du, om du tycker du saknar tryck på de här bilderna, vad gjorde du då inte på SM?

    Allt som kunde ha gått fel, gick fel på SM (tävlingsdagen)

    #912782

    SHIT!! Riktigt bra, vilken utveckling. Keep up the good work.

    #912783

    #912784

    Det där ser riktigt bra ut, ses i Lund.

    #912785

    TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK
    Ser sjukt bra ut =)

    Löcka te

    #912786
    Binais wrote:
    Nästa vecka är det dags för Benji att köra Athletic fitness på DC och om två veckor är det CBB Lucia. Medan jag skriver detta är Benji ute och kör sin tredje promenad (3,5 timmar om dan) plus 2 timmar styrketräning :emo-thumb. Jag är stolt över dej amigo!

    Paul Dillet skulle lätt bli avundsjuk :emo-thumb

    P.S lägger upp bilderna mot hans egen vilja :ph34r:

    najsiga årdror!! =)=)=) me like alot *S*

    #912787

    Ser brutalt ut..jag har inte sett många som har ådror på trapsen..:buttrock:

    #912788

    Bra ådertryck Benjamin! Nu ger vi gärnet nästa lördag! No pain No gain!

    #912789

    H-vete… :up:

    #912790

    benjamin mycket bra kan jag bara säga måste komma o titta på dig.
    :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.