Benjamin 1 week out pics!

Home Forums Fitness Benjamin 1 week out pics!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 87 total)
  • Author
    Posts
  • #912821
    Benjamin wrote:
    Då var man hemma, efter en lång och jobbig dag.
    Kan säga att jag är glad och stolt över att ha kommit på andra plats i fysiken, detta väger mer för mig än när jag kom på 2 plats/totalt förra året.

    Men på grund av den goda formen och vikten efter laddning (90-91) så fick styrkemomenten lida för det, gjorde mitt sämsta nånsin på chins och dips på grund av att jag var så uttorkad/tung/och fick otrolig pump bara av att kolla på vikterna.

    På rodden gick det bättre efter att jag laddat med mycket vatten, tog en 5 plats där (Rodd momenten i år höll en SJUK HÖG klass, 2 personer som rodde över 380 meter, och 2 som rodde över 375 meter)
    I vanliga fall så räcker 375 meter till 1 eller 2 plats.

    Nu var det slut tävlat för mig i AF, siktar på SM i byggning 2009 eller kanske någon CBB tävling först, om man lyckas hålla sig till vikt gränsen.

    Tack till er alla som har stöttat och hjälpt mig, ni vet vilka ni är.

    Det såg riktigt bra ut idag på tävlingen,vaskulär som få:emo-thumb

    #912822

    Jag gick i samma klass som benjamin ett år på gymnasiet, men han var inte lika stor då…:D Såg bra ut på scen!

    #912823

    Jag gick i samma klass som benjamin ett år på gymnasiet, men han var inte lika stor då…:D Såg bra ut på scen!

    (hoppla, blev visst två kopior av samma meddelande, och jag fattar inte hur man tar bort…)

    #912824

    Jag är grymt impad av dig, det såg suveränt ut!
    Stort grattis till kanonplaceringen i fysikronden, välförtjänt! :up:

    Ska bli kul att se dina framsteg tills BB-scenen äntras, kanske få lite tips oxå… :whistle:
    Lycka till!

    #912825

    fan vad skönt att du ska lämna AF, så vi andra kan få blänka lite..haha!!!’
    sjukt impad av din form, ska bli intressant att kika på resultaten när dom väl släpps..?:|

    #912826

    Tjenare Benjamin! Kul och snacka med dig IRL. Tycker helt klart att du ska köra på FF. Du har ju bra struktur mannen ;) Mvh Calle Sirén

    #912827

    Tack till er alla som har skrivit här, man blir otroligt motiverad till att köra ännu hårdare.

    Bino tack för all hjälp och alla tips jag fick av dig under lördagen, fick verkligen den hjälpen jag behövde. :emo-thumb

    Mvh

    #912828

    sån fysik som får en att fortsätta slita i gymet, grymt:up:

    #912829

    Här kommer en bild från tävlingen…
    Sorry att halva huvet fattas, det blev bara så.

    Ako i mitten och jag längst ut till höger….

    PS: BC-Man tack 😮

    #912830

    FevBilden som fever tog… (tog en napp när tillfället gavs)

    #912831

    Grym form Benjamin! Riktigt hård:up:

    #912832

    grymt, vilken förändring sen jag såg dig förra året, imponerande. kanske står tidigare i tråden men hur gick det?

    Edit: Kom på en 8 plats…

    ok :)

    #912833
    Benjamin wrote:
    Här kommer en bild från tävlingen…
    Sorry att halva huvet fattas, det blev bara så.

    Ako i mitten och jag längst ut till höger….

    PS: BC-Man tack 😮

    Jösses va hård du var Benjamin. Hur känns det nu i kroppen efter dieten?

    #912834
    Vanessa Frykman wrote:
    Jösses va hård du var Benjamin. Hur känns det nu i kroppen efter dieten?

    Det känns jättebra, var tillbaka på gymmet i måndags och körde 2 pass.
    jag kommer att köra efter en spec kostschema i minst 1 år (bara ren dietmat), så dieten är inte helt över än, men nu får man äta lite mer så man går inte hungrig.

    #912835
    Benjamin wrote:
    jag kommer att köra efter en spec kostschema i minst 1 år (bara ren dietmat), så dieten är inte helt över än, men nu får man äta lite mer så man går inte hungrig.

    Dietmat i ett år? ;) varför då, nåt speciellt som ska hända?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.