Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

Home Forums Kosttillskott Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #411747
    Johannes Eshak wrote:
    Jag påstår att testet är ett sätt att bekräfta hans objektivitet och du säger emot.

    Svårare än så är det inte.

    Låt säga att efter avslutad kur så skulle hans värden höjts märkbart. Vart/vad är dina tvivel fokuserade på då?

    1. Det är ju ren marknadsförning, annars hade han inte startat en tråd om en produkt hans företag säljer, något annat kan du inte påstå.

    2. Du verkar ju inte heller vara helt objektiv då du känner det nödvändigt att få bort ”olämpliga” kommentarer och försvara studien.

    Oavsett, ska bli skoj att se resultatet, men oberoende är han inte.

    #411748
    Johan85 wrote:
    1. Det är ju ren marknadsförning, annars hade han inte startat en tråd om en produkt hans företag säljer, något annat kan du inte påstå.

    2. Du verkar ju inte heller vara helt objektiv då du känner det nödvändigt att få bort ”olämpliga” kommentarer och försvara studien.

    Oavsett, ska bli skoj att se resultatet, men oberoende är han inte.

    Jag har inget behov av att få bort onödiga kommentarer, utan diskuterar och försöker svara på frågor. Jag påstår att mattes test är oberoende iom att det backas upp av en oberoende part i form av medicinska tester.

    Är fler testpersoner som bloggar om produkten på olika forum. Vissa har köpt produkten för egna pengar. Går alltid att se på en sak ur flera vinklar.

    Mvh

    #411749
    Johan85 wrote:
    1. Det är ju ren marknadsförning, annars hade han inte startat en tråd om en produkt hans företag säljer, något annat kan du inte påstå.

    2. Du verkar ju inte heller vara helt objektiv då du känner det nödvändigt att få bort ”olämpliga” kommentarer och försvara studien.

    Oavsett, ska bli skoj att se resultatet, men oberoende är han inte.

    Tycker det är tråkiga påhopp här. Vad är det som driver?
    Jag utvärderar en produkt åt Nanox, och jag får varken betalt för att göra det och jag får stå för kostnaderna för de medecinska testerna själv.

    Största anledningen till varför jag gör detta test är dels för jag tycker det är roligt och dels för att det är viktigt för oss på fitnesspolaren att veta vad vi säljer till våra kunder. Annars skulle jag aldrig anmält mig.

    Varför skall du göra det till något dåligt? Fråga alla våra kunder vad de tycker om vår kundservice så skall du få se!
    Vi är till för att hjälpa, inte för att kränga, men det kanske är svårt för vissa att förstå det.
    Finns andra företag i denna bransch som bara lurar skjortan av sina kunder med falsk marknadsföring för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Så ser inte vi på det…

    Vår vision är att tillgodo se kunden med det bästa för att lyckas och vi väljer bara ut de varor och tjänster vi anser lämpliga. Därför är jag glad att få presentera vad jag säljer naturligtvis. Du kommer så småningom se vilka vi kommer sammarbeta med framöver, så du ser hur seriösa vi är.

    Är det dåliga produkter så säger jag det. Vi hade en kund som klagade på smaken på en gainer, jag smakade på den själv och den var inte god. Vi har slutat att köpa in den pga det. Vi är 100 % lyhörda vad kunderna säger och tycker. Vi tar även in produkter som våra kunder önskar oberoende om det är vinstdrivande eller ej… Som en tjänst helt enkelt!

    Jag är 100 % ärlig i allt jag skriver här, och som även Johannes nämner så får ni det svart på vitt efter 8 veckor.
    Så låt mig skriva färdigt min logg utan massa påhopp, utan kommentera enbart det jag skriver på ett konkret sätt, tack!

    mvh/Matte

    #411750

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 26: Vikt = 89,9kg (+1,1), fett % = 12 (dag 1 = 13)

    Piggare idag men en rejäl träningsvärk i hela kroppen. Körde ben i tisdags – träningsvärk, körde bröst i går – träningsvärk, körde axlar idag – har redan träningsvärk. Kör hårdare och tyngre än jag gjort tidigare så det är väl därför.
    Idag: (bla) Stående sidolyft upptrappning, slutade på 7 set och 4 reps på 22kg !!:what:

    Känns även som jag är hungrigare än tidigare, skulle kunna äta hela tiden. Man blir torr i halsen efter ett tag efter måltid, svårt att beskriva känslan. Vikten upp till 90 igen.
    Vila imorn så blir det TRX och funktionell styrka på lördag + hockey med lillgrabben.

    more to come…

    #411751
    Warrior wrote:
    Mathias

    Hur kan du urskilja vilka effekter är från produkten och vilka är av sig själv eller kanske placebo?

    Det mest uppenbara för mig synes vara tester på olika hormoner o dyl, vilket du snart kommer göra.

    Det är väl svårt att säga men jag antar och tror att det är Androx som gör det. Efter jag deffade 16 kg i våras så har jag stått ganska still i min utveckling i höst. Efter jag började inta Androx-Q12 så började de hända grejer på allvar.

    Omedvetet går man in med inställningen att en ny produkt som man tror på är grym, och får bra resultat pga det, sk placebo! Det var säkert mycket placebo i början, men när jag nu kört ett tag och har de styrkeökningar jag har och att det allmänna tillståndet och libidon är bättre än någonsin så kan det ju inte bara vara placebo!

    Som du säger så visar resultatet svart på vitt vad som händer med mitt testosteron och muskelmassa.
    Skall bli spännande att se resultatet av urinprovet om en dryg månad.

    #411752
    Johannes Eshak wrote:
    Men du kanske missade att det är medicinska tester inblandade i detta test. Hur är dem beroende??

    Frågar igen, vart har jag skrivit detta? Citera eller skriv ut och käka upp ditt påstående..

    Johannes Eshak wrote:
    Jag påstår att testet är ett sätt att bekräfta hans objektivitet och du säger emot.

    Svårare än så är det inte.

    Låt säga att efter avslutad kur så skulle hans värden höjts märkbart. Vart/vad är dina tvivel fokuserade på då?

    Han kan försöka vara hur objektiv som helst han är fortfarande inte oberoende eftersom HAN HAR VINSTINTRESSE I PRODUKTEN!

    Vart har jag skrivit att jag tvivlar på det han skriver? Sluta lägga ord i munnen på mig och ta reda på innebörden av att vara oberoende för du har uppenbarligen ingen aning om vad det betyder.

    #411753

    Men herregud, varför blir ni så upprörda? Det är ingen hemlighet att produkten säljs i hans butik, det vet vi väll alla? Dock görs ju testen på eget bevåg, och det är resultaten från provet som blir det intressanta.

    Jag kan hålla med om att det inte kan bli ett helt oberoende test pga just att han säljer produkten i butiken.

    Jag följer loggen med intresse likaså.

    #411754
    KniveN wrote:
    Frågar igen, vart har jag skrivit detta? Citera eller skriv ut och käka upp ditt påstående..

    Han kan försöka vara hur objektiv som helst han är fortfarande inte oberoende eftersom HAN HAR VINSTINTRESSE I PRODUKTEN!

    Vart har jag skrivit att jag tvivlar på det han skriver? Sluta lägga ord i munnen på mig och ta reda på innebörden av att vara oberoende för du har uppenbarligen ingen aning om vad det betyder.

    Vadå käka upp ditt påstående, du verkar ha svårt med språket. Du skrev att hans test är beroende och jag skrev att den inte var det pga det medicinska testet.

    Än en gång, man kan se på saker och ting på olika sätt. Du ser dem på ditt sätt eftersom du hellre verkar leta fel än bra grejer med denna journal och jag ser dem på mitt sätt.

    Jag ser det du skriver även om du skriver med små bokstäver ;)

    Mvh

    #411755
    KniveN wrote:
    Frågar igen, vart har jag skrivit detta? Citera eller skriv ut och käka upp ditt påstående..

    Han kan försöka vara hur objektiv som helst han är fortfarande inte oberoende eftersom HAN HAR VINSTINTRESSE I PRODUKTEN!

    Vart har jag skrivit att jag tvivlar på det han skriver? Sluta lägga ord i munnen på mig och ta reda på innebörden av att vara oberoende för du har uppenbarligen ingen aning om vad det betyder.

    Haha…Men snälla, kom igen nu! Kan vi inte bara köra ett gött test och se vad resultatet blir vare sig jag är oberoende eller inte.
    Du vekar själv vara beroende…av att skriva massa negativa inlägg.

    Ta lite Androx själv så blir du både piggare och mer positiv ;)

    #411756
    Warrior wrote:
    Vilka ämnen i Produkten skulle kunna orsaka ökningar av T, LH och så vidare?

    jag tänker Fenugreek, och Nettle Root

    något mer ämne?

    isåfall vilka doser får du i dig utav produkten varje per dag?

    Fenugreek är väll det som är poppis nu.

    #411757
    Warrior wrote:
    Vilka ämnen i Produkten skulle kunna orsaka ökningar av T, LH och så vidare?

    jag tänker Fenugreek, och Nettle Root

    något mer ämne?

    isåfall vilka doser får du i dig utav produkten varje per dag?

    Doser ser du här nedan. Jag äter 3 kapslar utspritt under dagen tillsammans med måltid.
    Angående vilka ämnen som reglerar T och LH så är det ju allt i kapseln som samverkar.
    Den innehåller fyra substanser som direkt påverkar och ökar din produktion av testosteron. Varje substans har olika men kompletterande verkningsmekanismer…

    • Testofen
    • Levande laktobaciller
    • Avena sativa extract
    • Bladspenat extrakt

    Sen har du Testosteronstabiliserande beståndsdelar…

    • ZMA-komplex
    • Vitamin B6 och B12

    och Anti DHT-medel som skyddar kroppen från icke önskvärda androgena effekter…

    • Saw Palmetto
    • Brännässla

    Adaptogena växter som motverkar trötthet och ger energi…

    • Siberisk ginseng

    och till sist…
    Piperin – svartpepparextrakt som ökar upptagningsförmågan och biotillgängligheten av många ämnen

    #411758

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 27: Vikt = 89,9kg (+1,1), fett % = 12 (dag 1 = 13)

    Samma vikt som igår.
    Hmmmm…sonen hade kräkis i natt, får väl se om jag klarar mig. Fick sova gott på soffan i alla fall och det behövde jag. Mycket piggare idag igen.

    Skrev i början…att det känns göttont i tandköttet. Är det något som någon annan har upplevt med detta? Känns som det händer grejer där, som om man vill bita ihop allt vad man har..(svårt att förklara)

    Träningsledigt idag annars, känns bra. Är spänd i hela kroppen men träningsvärken har faktiskt lagt sig nu. Lite kvar i axlarna sen igår.
    Samma sak idag. Hungrigare än vanligt. Får väl äta mer då!
    Ser fram emot passet imorn. Då är det helvetet som väntar. TRX och kondition:yikes:

    more to come…

    #411759

    Jag kör också Androx som jag har köpt för egna skattade sekiner. Jag upplever en hel del positiva effekter utav detta men jag har bara kört i ett par veckor. Jag loggar inte här men jag skriver en del i tråden på Optimal…

    mvh

    #411760
    Johannes Eshak wrote:
    Vadå käka upp ditt påstående, du verkar ha svårt med språket. Du skrev att hans test är beroende och jag skrev att den inte var det pga det medicinska testet.

    Jag har bett dig citera där jag skriver att den medicinska testen inte är oberoende med du vägrar göra det, så jag citerar själv vad jag har skrivit. Kan verkligen inte se att jag har skrivit detta, därför tycker jag att du ska ”käka upp ditt påstående” Sen så skulle det ju inte vara så svårt att manipulera en testosteronvärdes test.

    Vad var det med svenskan som var fel?

    Åter igen han är inte oberoende då han har vinstintresse i produkten.

    KniveN wrote:
    Oberoende? Kallar du honom så, då ger det dig betydligt mindre trovärdighet.
    KniveN wrote:
    Andra personer har inget med saken att göra, har han vinstintresse i produkten så är han inte oberoende, hävdar du något annat så vet du inte innebörden av det.
    Quote:
    Än en gång, man kan se på saker och ting på olika sätt. Du ser dem på ditt sätt eftersom du hellre verkar leta fel än bra grejer med denna journal och jag ser dem på mitt sätt.

    Jag ser det du skriver även om du skriver med små bokstäver ;)

    Mvh

    Det jag diskuterar handlar inte om att se saker på olika sätt och jag letar inte fel i denna journal jag påpekade att uppenbart fel i ditt påstående.
    Uppenbarligen ser du inte det då du väljer att bortse från det självklara.

    Mathias Dahlgren wrote:
    Haha…Men snälla, kom igen nu! Kan vi inte bara köra ett gött test och se vad resultatet blir vare sig jag är oberoende eller inte.
    Du vekar själv vara beroende…av att skriva massa negativa inlägg.

    Ta lite Androx själv så blir du både piggare och mer positiv ;)

    Har inte påstått att du inte ska köra testen, men tycker att det är ganska självklart att det inte ska hävdas att du är oberoende.
    Kan inte riktigt se vad som är negativt med att påpeka fel, förutom kanske för din försäljning men det har inget med mig att göra.

    #411761
    Warrior wrote:
    Jag har bett dig citera där jag skriver att den medicinska testen inte är oberoende med du vägrar göra det, så jag citerar själv vad jag har skrivit. Kan verkligen inte se att jag har skrivit detta, därför tycker jag att du ska ”käka upp ditt påstående” Sen så skulle det ju inte vara så svårt att manipulera en testosteronvärdes test.

    skrev du KniveN

    skulle du kunna ge exempel på hur man kan manipulera en testosteronvärdes test?

    Mathias har skrivit till mig att hans test togs på vårdcentral, genom urinprov.

    Jag tänkte göra samma sak, för att själv se mina värden då jag använder en hel del ”testo-boosters”

    men vill inte göra det ännu eftersom jag är osäker på kostnaderna, är ingen rikman direkt

    Att höja värdet med olagliga preparat innan testet.

    Sen så varierar väl testosteronvärdena så två tester på en person säger ju inte så mycket eftersom man inte vet om nivåerna var höga, låga eller normala när testet togs. Detta borde även kunna medföra att produkten ser sämre ut än vad den egentligen är.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.