Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

Home Forums Kosttillskott Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #411762
    KniveN wrote:
    Att höja värdet med olagliga preparat innan testet.

    Sen så varierar väl testosteronvärdena så två tester på en person säger ju inte så mycket eftersom man inte vet om nivåerna var höga, låga eller normala när testet togs. Detta borde även kunna medföra att produkten ser sämre ut än vad den egentligen är.

    hehe, kul med lite konspirationsteori, jag tror ju inte att en kopia av testpappert kommer läggas ut här, alltså kan vi inte veta till 100% hur värdena såg ut före, med andra ord skulle det vara helt meningslöst att ”fuska” genom att höja värdena med olagliga preparat.

    Kom igen nu…:D

    #411763
    Gober wrote:
    hehe, kul med lite konspirationsteori, jag tror ju inte att en kopia av testpappert kommer läggas ut här, alltså kan vi inte veta till 100% hur värdena såg ut före, med andra ord skulle det vara helt meningslöst att ”fuska” genom att höja värdena med olagliga preparat.

    Kom igen nu…:D

    Jag sa inte att han kommer manipulera testen, han frågade hur man skulle kunna göra det och jag svarade. Om inte testresultaten läggs ut så betyder dom ju ingenting.

    #411764
    Warrior wrote:
    Detta är ett test som Mathias gör, ifall du VILL tro på det gör det, och om du inte vill gör det inte.

    Det jag skriver handlar inte om att tro på honom eller inte, utan om att han inte är oberoende, för det är han inte oavsett vad man tror om honom, testosterontest eller andra personers uppfattning om produkten.

    #411765
    Gober wrote:
    hehe, kul med lite konspirationsteori, jag tror ju inte att en kopia av testpappert kommer läggas ut här, alltså kan vi inte veta till 100% hur värdena såg ut före, med andra ord skulle det vara helt meningslöst att ”fuska” genom att höja värdena med olagliga preparat.

    Kom igen nu…:D

    :D

    #411766

    Precis som Warrior sa. Men kolla på optimals forum. Där finns flera andra personer som testar produkten och jag skulle tro att en eller flera kommer scanna in sina resultat. Fick matte dem på papper så kommer dem givetvis att scannas in.

    Så om han scannar in resultaten och produkten verkar vara bra. Vad kommer din nästa negativa kommentar att handla om kniven?

    Warrior, skickar testerna på måndag. Var på tjänsteresa igår..

    Mvh
    Johannes

    #411767

    Det finns en extra tråd, skulle vara bättre om allt som inte har med resultaten att göra tas där, jag vill helst bara läsa loggen :)

    #411768
    gober wrote:
    det finns en extra tråd, skulle vara bättre om allt som inte har med resultaten att göra tas där, jag vill helst bara läsa loggen :)

    +1

    #411769
    Warrior wrote:
    Beror på….

    Han kan VÄRDERA produkten helt oberoende,
    utan att ta hänsyn till EGNA intressen, genom att vara FULLSTÄNDIGT ÄRLIG..

    så du ifråga-sätter om han är ÄRLIG eller EJ?

    Det är som att jag kan VÄRDERA min fru helt oberoende av mina känslor
    gentemot HENNE. Detta är möjligt för en människa, det kallas för OBJEKTIVT FÖRNUFT,
    eller åtminstonde vill jag kalla det för det.

    så jag föreslår att du lägger ned detta oberoende snacket nu.

    Han kan aldrig bli oberoende då han som sagt har vinstintresse i produkten, jag lägga ner? var inte jag som började med det och självklart så ska uppenbara fel påpekas, varför annars skrivs på ett diskussionsforum?

    Johannes Eshak wrote:
    Precis som Warrior sa. Men kolla på optimals forum. Där finns flera andra personer som testar produkten och jag skulle tro att en eller flera kommer scanna in sina resultat. Fick matte dem på papper så kommer dem givetvis att scannas in.

    Så om han scannar in resultaten och produkten verkar vara bra. Vad kommer din nästa negativa kommentar att handla om kniven?

    Warrior, skickar testerna på måndag. Var på tjänsteresa igår..

    Mvh
    Johannes

    Handlar som sagt inte om resultaten eller hur bra kritik andra ger produkten, jag säger emot dig när du försöker få honom att framstå som oberoende vilket är befängt att påstå.
    Varför skulle det vara negativt att påpeka fel? Min nästa kommentar handlar förmodligen om något korkat påstående från dig.

    #411770
    KniveN wrote:
    Han kan aldrig bli oberoende då han som sagt har vinstintresse i produkten, jag lägga ner? var inte jag som började med det och självklart så ska uppenbara fel påpekas, varför annars skrivs på ett diskussionsforum?

    Handlar som sagt inte om resultaten eller hur bra kritik andra ger produkten, jag säger emot dig när du försöker få honom att framstå som oberoende vilket är befängt att påstå.
    Varför skulle det vara negativt att påpeka fel? Min nästa kommentar handlar förmodligen om något korkat påstående från dig.

    Ditt envisa korkade försök att besudla tråden har lyckats. Eftersom jag tänker respektera trådskaparens önskan och läsarnas så svarar jag gärna på dina kommentarer eller dumma påståenden i avknoppningstråden.

    Puss och kram

    #411771

    KNIVEN

    Tjafset om beroende / oberoende börjar bli jävligt tröttsamt. Om du misstror loggaren, tillverkaren, produkten och fan o hans moster så läs inte loggen och köp inte Androx.
    Men var snäll att inte förstöra tråden för oss som vill följa testet :up:

    #411772
    r2d2r2d2 wrote:
    KNIVEN

    Tjafset om beroende / oberoende börjar bli jävligt tröttsamt. Om du misstror loggaren, tillverkaren, produkten och fan o hans moster så läs inte loggen och köp inte Androx.
    Men var snäll att inte förstöra tråden för oss som vill följa testet :up:

    Amen!
    Är sjukt sugen på att se provresultaten sen… :up:

    #411773

    Jag tror det är en taktik från Knivens sida att han tillslut skall få frågan…
    -”Vill du testa själv, vi kan skicka dig en ask”:D

    Finns en som heter Jocke med kniven i Pippi Långstrump på de sju haven. Han är riktigt slug…

    Kanske är den Kniven?

    #411774
    Mathias Dahlgren wrote:
    Jag tror det är en taktik från Knivens sida att han tillslut skall få frågan…
    -”Vill du testa själv, vi kan skicka dig en ask”:D

    Finns en som heter Jocke med kniven i Pippi Långstrump på de sju haven. Han är riktigt slug…

    Kanske är den Kniven?

    Fel approach av mig då menar du? Had jag bara varit lite jävlig och ifrågasatt allt så hade jag fått denna produkt gratis! :(

    Haha..aja..

    #411775

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 28: Vikt = 90kg (+1,2), fett % = 12 (dag 1 = 13)

    Vikten upp lite.
    Tror jag klarade av sonens kräkis. Skönt!
    Idag har det varit, tennis, hockey och sist men inte minst TRX, funktionell träning och kondis med Jessie på LSC.
    Betoning på mage/bål och ländrygg. Sjukt jobbigt! Länge sedan jag körde tuff kondis så det är svårt att jämföra med något. Känns oerhört gött efteråt i alla fall och nu vill jag bar köra mer…

    Grejen är att numera har man kraft kvar efter passen, tidigare har det varit segt och jobbigt.

    En annan sak som inte har med träningen och göra är att vardagslivet känns lättare. Det är som man går runt med bättre självkänsla och självförtroende. Man tittar liksom uppifrån och ner. Har märk detta på jobbet senaste tiden. Sen om det är för Androx eller inte håller jag osagt.

    more to come…

    #411776
    CDJ wrote:
    Fel approach av mig då menar du? Had jag bara varit lite jävlig och ifrågasatt allt så hade jag fått denna produkt gratis! :(

    Haha..aja..

    Snälla och trevliga har större chans ;)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.