Min dagsfysik av 10månaders träning :)

Home Forums Medlemsbilder Min dagsfysik av 10månaders träning :)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 70 total)
  • Author
    Posts
  • #538771
    hejsvejs55 wrote:
    Haha problem är det ju inte. Gick från en ganska deprimerad händelse som rör att den snälla blyge pojken (dvs jag) hamnade i bråk,droger etc. En överdos och kunde inte andas på natten. Efter den natten köpte jag en blomma o vattna. Senare sprayade jag vatten i luften för kunna andas ännu bättre. Sedan kom det mer o mer inriktat mot hälsan. Kan du inte förstå ens att det är ett positivt beroende?

    Får dock huvudvärk av ständigt vara på body. Skall nog dra ner det lite men jag ANTAR er utmaning!! 6månader säger vi! Och mark wahlbergs fysik.
    Bara komma till linnéstaden Göteborg och inspektera :D

    Då kan ni följa mitt schema slaviskt ja :D kommer göra egna ändringar att testa på. Oldschool BB övningar som många glömt bort osv.

    Wish me good luck!

    Jag har följt dina trådar lite och inlägg så jag vet vad du har råkat ut för. Det är dock ingen ursäkt för att bli sjuk i tränings och kostträsket. Att vara för ”nyttig” är inte nyttig för fem öre. Det DU inte förstår att du har gått från ena beroendet till en annan. Men snart faller det ner för dig att du inte har fått de resultat du trodde du skulle få. Det säger jag inte för att vara taskig eller jaga dig in på olagliga substanser bara för att överbevisa mig; utan få dig komma till insikt att du behöverf faktist proffesionell hjälp. Hackar inte ner för jag är avundsjuk elelr vill vara taskig. Har själv genomgått svåra saker i livet med olika missbruk som väldigt få vet om. Ursäktar jag mig för det ??? Alla har en lip-historia att berätta om man nu vill.

    #538772
    mikaelj wrote:
    Mark, bänk, böj, chins, dips?

    Nej nej, det bortglömda. Lyfta stenar, göra kullebyttor och stå på ett ben.

    #538773
    Zoltan Szabo wrote:
    Nu lägger jag mig i detta lite med!

    Hejsvejs: Du har stora problem trots alla som hackar på dig samt försöker komma med snälla och goda råd. Helt vilse i pannkakan vad det gäller träning och kost. ”Om jag gör si och så så blir det detta som resultat”, funkar inte med människokroppen för den är alldeles för komplicerad även om du är OPTIMAL. Kan slå vad om att du kommer hamna i tråkigheter (förvärrad sjukdoms tillstånd, ja för du är mentalt sjuk). Säger inte att jag är helt frisk i huvudet eller vet bäst om att vara OPTIMAL men skaffa för guds skull hjälp innan det är för sent. Tror du kommer vifta bort detta som alla andra råd men hoppas at du inser iaf inom snar framtid att du har stora problem.

    Precis vad jag skrivit ,lite andra ord. Bra skrivit.

    Synd att han inte tar till sig bara… kommer sluta illa på ett eller annat sätt. jag tippar på grava depproblem

    #538774
    hejsvejs55 wrote:
    Jag chansar på jag kommer sluta lycklig. Inget mer , medans jag kör kullebyttor som andreas säger ;)
    Hittat väldigt bra fler-ledsövningar oldschool jag skall lägga in.
    Ja det är ett beroende , skall sluta tänka på Allt som rör gym , kost , tillskott och bara få en rutin så jag kan leva mitt vanliga liv igen. Det är på gång.
    Då kanske kortisol minskar för mig, fixar tillbaks min dygnsrytm också.
    ”Hudtjocklek på knäskål och stora vadmuskeln indikerar produktionen av tillväxthormon. Är huden tjock på dessa ställen är produktionen låg. Många gånger beror det på att folk lägger sig för sent om kvällarna/nätterna och hormonproduktionen rubbas.”

    Då kanske jag får tillbaks min produktion av tillväxthormon på plats igen.
    Skall leva ett student liv o börja plugga 5 dar i veckan igen så ger det mig nog bara fördelar +++ o hittar tillbaks till charmen som träning lockade mig med från början. +++ ! Nu behöver vi inte prata om mina probs mer, be positive! Kommer inte vara inne mkt mer så ni vet! Om jag ska sluta vara petig så är inte detta forumet för mig alls ;D internet alls oxå :P

    OMG du viftar bort det igen med några saker du har fastnat för i Bartolls bok.

    Önskar dig lycka till med allt iaf!

    #538775
    Andreaz Engström wrote:
    Nej nej, det bortglömda. Lyfta stenar, göra kullebyttor och stå på ett ben.

    Ah! Hejsvejs Samuelsson?

    #538776
    hejsvejs55 wrote:
    hittar tillbaks till charmen som träning lockade mig med från början. +++ !

    Låter som en text du har kopierat från din ”bibel”
    Hitta tillbaka? du har ju precis börjat träna:pop:

    som zoltan säger, hur som lycka till

    #538777

    Sätter fet text så mitt lilla meddelande inte försvinner in bland allas råd om att söka hjälp.

    Har kollat igenom alla 11 sidor av topic, och hittar inte dom utlovade ben bilderna?

    Kan annars förstå att det var överkroppen som var högsta prio det 10 månaderna, gjorde pricis samma sak i ”början”.

    #538778

    Hejsvejs55, du är utan tvekan den största narcissisten jag NÅGONSIN skådat.
    Du gör mig mörkrädd.

    #538779

    knock yourself out!

    #538780

    Går inte att banna någon bara för att han kallar dig narcissist.

    #538781

    det kanske ger bättre insulinkänslighet och förhöjd proteinsyntes att banna mig, så låt honom göra det. glöm inte att tacka mig sen Hejsvejs, när du står och tar emot priser för din grymma kropp!

    #538782

    vet inte om man skall skratta eller gråta när man läser föregående sidor ! nåja lycka till.

    BTW har gått över 10 månader har dock ingen bra bild men lite stats!

    2009 februari
    midja 113
    armar 34 spänd
    underarm 26 ca
    112kg

    Längd 1,90 .

    fokus har legat på att må bättre och framför allt komma in i träningslivet.
    för 5 dagar sedan började jag ”deffa” och statsen ser ut så här innan deff

    biceps 39 slapp
    underarm 30 slapp
    midja 96
    102,5kg

    #538783
    hejsvejs55 wrote:
    Glömde påpeka. Nyligen gått till patrik och kollat BF.
    Låg på 9,5% procentuellt mätt med 7 punkters kaliper (dubbelkollning oxå).

    Nu har jag ju eller fall en mycket troligare BF :)
    :)

    #538784
    mikaelj wrote:
    #538785
    Vincent Qvarfordt wrote:
    7 och 9 punkters ger låga siffror, men som med alla fettmätningar så är det skillnaderna man tittar efter, inte siffrorna från 1 mätning

    +1

    Sedan vet vi inte vilken mätmetod som användes heller. Parrillo, Jackson/Pollock och Durnin/Womersley ger alla olika fett%-värden med samma mm mått och samma mätpunkter.

    Så en mätning säger som sagt inte mycket, det är ju skillnaden man vill åt!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.