Min utveckling: 64kg-108kg-78kg

Home Forums Medlemsbilder Min utveckling: 64kg-108kg-78kg

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • Author
    Posts
  • #556859

    Du ser riktigt bad ass ut på tredje bilden! Du ser ut som en helt annan människa om man genomför bilderna. Lycka till i framtiden.

    #556860

    Tack alla för de vänliga orden, det motiverar en att pressa sig hårdare!

    camilla:
    Yes, jag är ursprungligen från Rättvik. Numera boende i Gävle, men föräldrarna är bosatta där så det blir några besök då och då =)
    Ska se till att mata på axlarna lite extra, trapzen verkar ha en förmåga att utvecklas bra av ryggträningen i allmänhet (och marklyft i synnerhet antar jag), så det är svårt att hålla jämna steg med volymen på utsidan av axlarna, men det ska nog bli bra med tiden!

    Bergh:
    Såg att jag visst glömde längden.. Mäter 179cm. Och det är samma längd på samtliga tre jämförelsebilder.

    #556861

    sjukt grymma resultat killen! keep up the god work

    #556862

    Riktigt, riktigt starkt och bra jobbat! Det krävs disciplin för att genomföra en så lång diet! Lycka till även i fortsättningen! :up:

    #556863

    Bra kämpat och riktigt fina resultat!

    #556864

    Schysst :devil:

    #556865

    Tricepsposeringen sätter du så ruskigt bra verkligen. Några av de andra poserna såg rätt knäppa ut men som Faogel sa, sidoposeringarna såg grymt bra ut. Tumme.

    #556866

    Håller med Syvertsen, riktigt bra sidoposering! Speciellt tricepsposen framhäver
    allt jäkligt bra (tutorna och armarna gillar jag mest).

    Det märks i dina resultat att du tycker att det är roligt med träning. Kör på!

    #556867

    Tack alla för komplimangerna.

    Marcus & Gettodachoppa:
    Man märker hur svårt det är att posera när man väl försöker sig på det ”ordentligt” själv.. Det ser så lätt ut när man ser andras bilder, men blir knepigare att få till de när man provar själv =)
    Kan förstå om vissa bilder ser lite skumma ut, men kul att sidoposeringarna uppskattas så pass =D

    #556868
    Erik_Hellström wrote:
    Tack alla för komplimangerna.

    Marcus & Gettodachoppa:
    Man märker hur svårt det är att posera när man väl försöker sig på det ”ordentligt” själv.. Det ser så lätt ut när man ser andras bilder, men blir knepigare att få till de när man provar själv =)
    Kan förstå om vissa bilder ser lite skumma ut, men kul att sidoposeringarna uppskattas så pass =D

    Bara att öva mycket framför spegeln och sedan sakta men säkert börja försöka dig på att göra det utan spegel också. Fan, har man slitit sådär hårt i flera år är det väl inte mer än rättvist att man får vara dålig på något också? :)

    #556869
    Marcus Syvertsen wrote:
    Bara att öva mycket framför spegeln och sedan sakta men säkert börja försöka dig på att göra det utan spegel också. Fan, har man slitit sådär hårt i flera år är det väl inte mer än rättvist att man får vara dålig på något också? :)

    Så sant så :emo-thumb

    Om man nu någon gång får tummen ur… och tar det hela ett steg längre så får man se till att få till koreografin också.
    Dock är det som sagt AF som är intressant om något, så kanske inte behöver nöta byggarposer alltför mycket, men jag måste erkänna att det är kul att prova nya saker =)

    #556870
    theycallmejones wrote:
    Du ser riktigt bad ass ut på tredje bilden! Du ser ut som en helt annan människa om man genomför bilderna. Lycka till i framtiden.

    Håller med, slutresultatet är riktigt bra :up: men bulka inte upp dig så där igen :D utan gör det något mer kontrollerat. Bara att köra vidare, du har alla möjligheter!

    Ska man tillägga någon lite liten negativ kritik så är det väl kanske att benen inte hängt med överkroppen, framförallt hamstrings men även vader.

    #556871

    helsike va bra! :) Speciellt armarna

    #556872

    ställ dig på scen sjukt jävla grymt grattis till resultaten med :)

    #556873

    coolt att du får fram Julgranen :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.