Släng upp era bästa träningsbilder!

Home Forums Medlemsbilder Släng upp era bästa träningsbilder!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,228 total)
  • Author
    Posts
  • #268585

    Att dom där jäkla Norskorna alltid ska va värst!:p :D

    #268586
    Pia Marlèn Johnsen wrote:
    Men det føles liksom bedre når man er kjempe-hard… :| Men det er vel mest inni mitt hode, og ikke det som er realiteten…. :D

    Jeg er helt enig med deg Pia…..men det er som du sier ikke alltid da man ser best ut;)

    Kjør hardt nå da frøken, og lykke til:emo-thumb

    #268587
    Pia Marlèn Johnsen wrote:
    Hei :)

    Har vært lite trening fra juni 05 – Januar 06.. Jeg holdt tilnærmet konkurranseform fram til desember, da jeg hadde gjesteopptreden og seminar sammen med Markus Ruhl i portugal 5. november, samt gjorde en fotoshoot for Better Bodies 6. desember. Så det var mye diett, men ikke mye trening.. Vært kjempe-lei, og umotivert pga lange, lange perioder med konkurranser, trening og diett…
    Dessuten prøver jeg å gå bitte-litte granne ned i muskelmasse.

    Men det har vært deilig å ha litt ”pause” fra treningen. Nå har jeg fått ladet batteriene, og er kjempe-motivert! ”Konkurranse-spiriten” har kommet over meg igjen, og jeg nyter å være tilbake på gymmet. Trener en del ”vedlikeholds-trening” på gymmet og prøver å variere med mye annen sport også. Alt fra løpetrening, mavedans, langrenn, svømming og ridning.

    Jeg har store planer om å stille bedre enn noen sinne i år :) Og det tror jeg at jeg klarer. Både hode og kropp føles klare for nye utfordringer, og jeg gleder meg vanvittig mye !!

    Jeg håper vi treffes på scenen, det hadde vært skøy. Jeg er så glad for at det kommer flere nordiske utøver, det er bra for det er de amerikanske jentene som dominerer…. : Nå er det vår oppgave å vise dem skandinavisk kvalitet !! :emo-thumb

    Stor hilsen fra Pia! ;)

    Hej!

    Ja, kroppen kan behöva lite vila mellan varven för att man verkligen ska kunna få de resultat man är ute efter. Helt säkert är det nyttigt med olika typer av träning, tyvärr så har jag inte allt för mkt tid över med två små barn;). Så för mig blir det mest träning i gymmet och lite konditionsträning nu offseason.

    Vad spännade med gästposering och seminarium i Portugal. Bor du i Oslo nu, fick för mig du flyttade över till LA? Men kanske var det kärleken som fanns på hemmaplan ;) .

    Visst de amerikanska tjejerna dominerar men det får vi väl ta o ändra på ;). Som sagt vi får ta och se till att de får upp ögonen för scandinavisk kvaliteét.

    Ha det så bra, hoppas vi ses snart, om inte annat så har vi ju samma sponsor (BETTER BODIES), så man vet ju aldrig ;-) .

    MåGott

    Annika

    #268588

    lite benpress

    #268589
    Henkzz wrote:
    Så, när är de dags slänga på vikterna? :(

    släden räcker än så länge :bb:

    #268590

    En bild på Hillary. 1:a SM juniorer-05.
    Vi filmade och tog lite kort när Hillary körde ett pass på Carpe Diem i Strängnäs. En enkel 3:a på 170 kg i bänk. Han själv väger ca. 83 kg.
    En stark ”liten” rackare…:bb:
    Skickar även en bild på när han värmer upp i spec.rodd. Gör senare en 7:a på 165 kg.

    #268591

    Fy fan vad knäckande det är dags för axelpress och det finns ingen j..la bänk ledig.:evil:

    Ett tips på vad man kan göra om det inte finns någon bänk ledig.

    Välj en stark byggare som kör donkeys. Hoppa upp på dennes rygg och kör axelpress mot tak.:bb: Slå två flugor i en smäll.:whistle:

    #268592
    Magnus Kemppi wrote:
    Fy fan vad knäckande det är dags för axelpress och det finns ingen j..la bänk ledig.:evil:

    Ett tips på vad man kan göra om det inte finns någon bänk ledig.

    Välj en stark byggare som kör donkeys. Hoppa upp på dennes rygg och kör axelpress mot tak.:bb: Slå två flugor i en smäll.:whistle:

    sexigt :D

    #268593
    Nicklas82 wrote:
    Bidrar själv med en marklyftsbild från i julas! Väger själv 105kg och lyfter där 295kg i mitt sista uppvärmningslyft:)

    Mycket Bra Nicklas!!!

    Men du har tagit mer väl(2003)?

    #268594
    Johan_K_81 wrote:
    Mycket Bra Nicklas!!!

    Men du har tagit mer väl(2003)?

    Japp hela 305kg:emo-thumb

    #268595
    Nicklas82 wrote:
    Bidrar själv med en marklyftsbild från i julas! Väger själv 105kg och lyfter där 295kg i mitt sista uppvärmningslyft:)

    Varför utan skor?

    #268596

    Mantus: Bättre stabilitet!

    #268597
    Mantus wrote:
    Varför utan skor?

    Mindre lyft väg:p plus som calle säger tycker jag det blir en bättre stabilitet i lyftet:up:

    #268598

    Bra TRYCK

    #268599
    Anders Carlsson wrote:
    Bra TRYCK

    Jevlar, schysst form Anders!

    MVH TT

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,228 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.