Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #368088
    powergirl wrote:
    Ja, sjukt fet, kunde knappt gå. Ne, men jag har inte varit så fet. Men jag dricker whey-80 som innehåller kolhydrater och vassle så… ska köra med aminosyror istället, så jag räknar att ta bort det mesta fettet där om en vecka kanske? 8)

    Skojar du med oss när du säger så eller tror du det på riktigt själv? Jag skulle inte satsa så stora pengar på att det är skillnaden på Whey-80 och aminosyror som ligger bakom det där nämligen. Kolla på vad du äter för mat istället.

    #368089
    Marcus Syvertsen wrote:
    Skojar du med oss när du säger så eller tror du det på riktigt själv? Jag skulle inte satsa så stora pengar på att det är skillnaden på Whey-80 och aminosyror som ligger bakom det där nämligen. Kolla på vad du äter för mat istället.

    Jag skojade ju bara! :) Jag har redan lagt upp en kost jag följer nu, med 500 i kcal-underskott och mycket träning. :)

    #368090
    biffen669 wrote:

    Skulle nog påstå att du ligger på ett rejält överskott. Se över kosten och skär ner lite på kcal. Inte överdriva nu så du går på några svältdieter. Börja med att dra ner ca 500kcal per dag 2-3v och se hur din kropp reagerar med hård styrketräning samt lågintensiv kardio på minst 45 min.

    Jag har ju redan lagt upp min kost här på forumet och du har ju själv kommenterat den. Men! Jag har ju bara kört det i några dagar, så vi får se :) tack ändå. :emo-thumb

    #368091
    powergirl wrote:
    Jag har ju redan lagt upp min kost här på forumet och du har ju själv kommenterat den. Men! Jag har ju bara kört det i några dagar, så vi får se :) tack ändå. :emo-thumb

    Nä, inte din kost utan svarade bara ang om det går att bygga samtidigt som man deffar…..:p

    #368092

    Så här ser min form ut för tillfället. Ska väl ned nått kg till innan beachsäsongen drar igång :P

    #368093
    J.v.K wrote:
    fasen så snyggt dilldipparn :)

    Tack :P

    Skulle va nice o få fram lite mer konturer längst ned på magen men ja kanske har för lite muskler där :P eller för mkt fläsk

    #368094

    Min bulkmage som idag inte ser ut att vara någon bulkmage :| men de går att ändra på om man vill Mohaha

    #368095
    LyftarBruden wrote:
    Min bulkmage som idag inte ser ut att vara någon bulkmage :| men de går att ändra på om man vill Mohaha

    Äh, med bulk menar man i första hand o gå upp i muskler som jag förstått det:)

    #368096
    Arnel wrote:
    Äh, med bulk menar man i första hand o gå upp i muskler som jag förstått det:)

    haha jo men jag menar att man får en lite underhudsfett oxå på magen, iaf skulle de va så på min kropp om jag känner den väl :)

    #368097
    #368098

    Har väl aldrig varit känd för att ha någon bra magen.. men den har förbättrats..

    #368099

    Lite mer deff bara så 😮

    #368100

    Aldrig vart känd för att ha en bra mage jag heller.

    #368101
    Aforfan wrote:
    Lite mer deff bara så 😮

    Någon deff behövs väl knappast. Ser bra ut:up:

    #368102

    Ohhoh

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.