Body- En stor hönsgård ??

Home Forums Repan Body- En stor hönsgård ??

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 53 total)
  • Author
    Posts
  • #540781

    Vad har hänt med Body på senaste tiden?
    Det är ett jävla liv vartenda jävla dag och folk kan inte disskutera.
    Personangrepp hit och personangrepp dit, låsta trådar hit och dit och fan och hans moster.

    Seriöst, vad är de för fel på er ? Jag blir ruggigt trött på att läsa denna blaskan varje dag, kanske dags man lägger ner body snart.

    #70480
    #540782
    Dennis Johansson wrote:
    Vad har hänt med Body på senaste tiden?
    Det är ett jävla liv vartenda jävla dag och folk kan inte disskutera.
    Personangrepp hit och personangrepp dit, låsta trådar hit och dit och fan och hans moster.

    Seriöst, vad är de för fel på er ? Jag blir ruggigt trött på att läsa denna blaskan varje dag, kanske dags man lägger ner body snart.

    vad är det för fel på er?! Vad är det för fel på dig som fortsätter läsa isf?

    #540783

    Jag tycker det är som en tillfällig spik efter ett flertal lugna månader. Folk är väl lättirriterade så här års kanske.

    Forumet har ju varit ganska tamt det senaste, jag ser personligen det här som en frisk fläkt. Baserat på det jag själv läst då, kan ju ha missat mycket skit.

    För övrigt är det inte en sån här tråd som även den spårar ut, bara för att typ? :D

    #540784
    moosecan wrote:
    vad är det för fel på er?! Vad är det för fel på dig som fortsätter läsa isf?

    Tagga ner ett par snäpp!

    #540785
    Tobias Borg wrote:
    Jag tycker det är som en tillfällig spik efter ett flertal lugna månader. Folk är väl lättirriterade så här års kanske.

    Forumet har ju varit ganska tamt det senaste, jag ser personligen det här som en frisk fläkt. Baserat på det jag själv läst då, kan ju ha missat mycket skit.

    För övrigt är det inte en sån här tråd som även den spårar ut, bara för att typ? :D

    Och sen är där någon lustig moderator som låser den med ett fiffigt sista inlägg. :nerd:

    #540786
    J.v.K wrote:
    jag tycker det värsta har lagt sig. iaf så har många troll gått och gömt sig

    Finnt dock en del tomtar kvar :frust:

    #540787
    faogel wrote:
    Och sen är där någon lustig moderator som låser den med ett fiffigt sista inlägg. :nerd:

    Fiffigt… :D Lustigt ord det där!

    On topic: Nu vet jag ju inte om trådskaparen räknar in mig bland skaran av trollare, men jag är nog beredd att hålla med.
    Stämningen har varit ganska mycket sämre än normalt.

    // Calle

    #540788
    moosecan wrote:
    vad är det för fel på er?! Vad är det för fel på dig som fortsätter läsa isf?

    Jag tycker inte de är något fel precis. Man vill ju självklart fortsätta och läsa och lära sig nytt och träffa andra på ett forum som har den inriktningen man gillar. Men jag tycker de gått lite för långt nu och frågar både om vad ni tycker och hur man kan förbättra de. Sen måste ju clowner som du komma och leka allanballan, tufft.

    #540789
    faogel wrote:
    Och sen är där någon lustig moderator som låser den med ett fiffigt sista inlägg. :nerd:

    Hade jag varit moderator hade jag nog låst betydligt fler trådar äv vad som görs idag, helt enkelt för att jag inte att orkat sitta och vara barnvakt och radera inlägg. Och jag hade varit sjukt elak med mina lustiga sista inlägg. :D

    #540790

    Tycker största hönan här är du dennis, HEHHEHEEH!!!!

    mör o fin?

    #540791
    Dennis Johansson wrote:
    Jag tycker inte de är något fel precis. Man vill ju självklart fortsätta och läsa och lära sig nytt och träffa andra på ett forum som har den inriktningen man gillar. Men jag tycker de gått lite för långt nu och frågar både om vad ni tycker och hur man kan förbättra de. Sen måste ju clowner som du komma och leka allanballan, tufft.

    clown och clown, kommer ifrån en smålänning med blonderad tuppkamm. Tuppen i hösgården med andra ord

    Ps: Föregå med gott exempel om du nu kritiserar forumets sk. skitsnack.

    #540792
    moosecan wrote:
    [/B]

    clown och clown, kommer ifrån en smålänning med blonderad tuppkamm.

    Ps: Föregå med gott exempel om du nu kritiserar forumets sk. skitsnack.

    Du pratar nog om Ekman här? 8)

    #540793

    Vem kalllar du tupp?????????????

    #540794
    moosecan wrote:
    [/B]

    clown och clown, kommer ifrån en smålänning med blonderad tuppkamm. Tuppen i hösgården med andra ord

    Ps: Föregå med gott exempel om du nu kritiserar forumets sk. skitsnack.

    Du är en av dem som får forumet åt fel riktning. Måste vara kul att sitta hemma och hugga på allt och alla.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.