Body- En stor hönsgård ??

Home Forums Repan Body- En stor hönsgård ??

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 53 total)
  • Author
    Posts
  • #540810
    henkebenke wrote:
    Jag vill poängtera att hos tamhönan (Gallus gallus domesticus) finns en strikt hierarki inom flocken där inbördes konflikter är relativt sällsynta. Uttryck såsom ”hönsgård” för att beskriva ett bråkigt forum är därmed att betrakta som missvisande.

    haha underbart, vi behöver alltså en diktator som alla fruktar men samtidigt beundrar?

    #540811
    moosecan wrote:
    haha underbart, vi behöver alltså en diktator som alla fruktar men samtidigt beundrar?

    Jag kan ställa upp som diktator ifall ni ställer upp med fruktan och beundran.

    #540812

    Så jävla jobbigt med troll

    #540813

    Oggelit0 : Nog för att det snart är jul och tomten kommer och så. Men troll, är du inte för gammal för att tro på troll?

    #540814
    Mjao wrote:
    Oggelit0 : Nog för att det snart är jul och tomten kommer och så. Men troll, är du inte för gammal för att tro på troll?

    Haha priceless :p

    #540815
    Mjao wrote:
    Oggelit0 : Nog för att det snart är jul och tomten kommer och så. Men troll, är du inte för gammal för att tro på troll?

    När kommer Jultröcket Mjao??

    #540816

    Håller med Dennis till viss del.
    Dock gillar jag trollen, inlägg av Abe, Cleofoster och andra dårar får mig alltid att skratta.
    Men önskar att det fanns en seriösare del som var bättre än nu. Mer fakta och kunskap, mindre gnäll och menskärringar

    #540817

    Personligen håller jag endast till i repan numer av ren princip och vill inte bidra ett smack med fler seriösa poster i övriga forumet. Här kan man alltid tjöta lite och det kan ju bli lite tjaffs. Hur det ligger till i den övriga delen av forumet har jag inte koll på längre men det är väl knappast bättre än förr…

    #540818

    Alla forum med en ”övrigt” kategori kommer förr eller senare bli en sandlåda. Ser lika ut på de flesta ställen.

    #540819
    Undefined wrote:
    Personligen håller jag endast till i repan numer av ren princip och vill inte bidra ett smack med fler seriösa poster i övriga forumet. Här kan man alltid tjöta lite och det kan ju bli lite tjaffs. Hur det ligger till i den övriga delen av forumet har jag inte koll på längre men det är väl knappast bättre än förr…

    Du hatar både forumet och tidningen hyfsat mycket för att vara en frekvent postare må jag säga – har det aldrig fallit sig naturligt att bara hoppa åt helvete istället med ett leende på läpparna, så slipper du vår hemska dubbelmoral, vårt dåliga forum och allt som är så bedrövligt i världen?

    #540820

    Det som gör många debatter trista är enligt mig…:

    1…de uppenbara trollen

    2…de som bara MÅSTE posta sina teorier men som inte kan hantera att bli ifrågasatt. Alla har givetvis en rätighet att säga vad man tycker och tror men sedan behöver man ju inte tjuta blod och tro sig vara mobbad för att någon annan ifrågasätter och ber vederbörande utveckla och stödja det han/hon säger.

    Person A: ”Det är såhär!”
    Person B: ”Det har jag aldrig hört talas om, var har du hört det?”
    Person A: ”Asså fy f-n får man inte säga någonting utan att bli påhoppad här längre!?”

    #540821

    Man hade ju en förhoppning om att Bodyforumet kanske skulle dra till sig lite mer kända profiler som var med i diskussioner osv. I början kändes det som att det skulle bli så.

    Nu blev det ju mer som vilket annat träningsforum som helst! Hönsgård är väl inte helt fel beskrivning!

    #540822
    Marcus Syvertsen wrote:
    hoppa åt helvete istället med ett leende på läpparna, så slipper du vår hemska dubbelmoral, vårt dåliga forum och allt som är så bedrövligt i världen?

    Originell marknadsföring.

    #540823
    Marcus Syvertsen wrote:
    Du hatar både forumet och tidningen hyfsat mycket för att vara en frekvent postare må jag säga – har det aldrig fallit sig naturligt att bara hoppa åt helvete istället med ett leende på läpparna, så slipper du vår hemska dubbelmoral, vårt dåliga forum och allt som är så bedrövligt i världen?

    :pop:

    #540824
    vakten wrote:
    Originell marknadsföring.

    Är det något Marcus förstår sig på så är det marknadsföring. Fråga Gymgrossisten.:)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.