Body- En stor hönsgård ??

Home Forums Repan Body- En stor hönsgård ??

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • Author
    Posts
  • #540825

    jag har länge velat ha ett namn på det fenomen eddie vedder nämner. ett kort enkelt namn.

    idiot är ju upptaget. så det får bli något annat.

    ett exempel till är ju allt ”har du studier på det”-snacket. det copy paste´as så tangenterna glöder. ju knepigare engelska desto bättre. och sen fälls det in ”det finns inget som bevisar att det och det är farligt” osv osv. samtidigt som det börjar så upphör den ursprungliga diskussionen för då handlar det bara om att vinna ”slagsmålet” till varje pris och folk blir griniga som småungar. man har själv fallit dit i all hast ibland men då får man tänka efter om det är lönt energin att hålla på.

    det måste finnas ett namn. så man bara kan hänvisa till ett enkelt ord så fattar folk hur dom uppfattas av omgivingen och kanske känner att de ska tagga ner lite.

    #540826
    Sammy wrote:
    jag har länge velat ha ett namn på det fenomen eddie vedder nämner. ett kort enkelt namn.

    Är det ”min kategori” du anser vara idioter eller den kategori jag nämner?:D

    #540827

    det är inte riktat till dig. du vet vad som står i de studier du ev länkar till och diskuterar sakligt. jag menar de som bara säger mot bara för sakens skull och att det tillslut bara räknas om vem som fått sista ordet stället för någon svarat på frågan som de började bråka om.

    #540828
    Sammy wrote:
    ett exempel till är ju allt ”har du studier på det”-snacket.

    EDIT: du svarade bra på mitt påstående i inlägget ovan!

    #540829

    Vet fan alltså. De andra delarna på forat blev så tröttsamma efter någon månad. Samma jävla skit som kommer upp ändå.

    Förstår ju de kunniga som inte orkar svara på samma frågor hela tiden med, hur många ”jag äter mellanmål & lunch ändå går jag inte upp??” finns det inte liksom?

    Fast samtidigt är det väl det som håller igång ett fora med, äsch.

    Jag håller mig till repan & försöker läsa av någon artikel då och då. Hade prenumeration på någon dagbok med förut, men de flesta verkar ha lagt av där med.

    #540830

    [QUOTycker inte detta forum är någe annolunda mot andra forum.

    Många åsikter och när det blir många åsikter som möter varandra så blir det despyter och tjaffsoch ett herrans liv ibland.
    Det är tryggt och lätt att sitta anonym bakomen data och säga istortsett vad man vill.

    Har man haft en dålig dag är set oerhört lätt att logga in här och bara skriva lite dumma inlägg så mår man genast lite bättre!

    Det finns folk som tänker så nu säger jag inte alla, men folk som man inte gillar fortsätter att skicka PM till en bara för att få sista ordet..
    När det finns sånna människor klart man blir trött alla har inte lämnat sandlådan som vuxna tydligen!

    Men nu finns det ju en smart funktion, man kan ju blocka folk då kan dessa inte skriva till en på PM och man slipper se deras inlägg i trådar=)

    Gillar verkligen denna funktion.

    Sedan kommer det ju bli som så att trådar som redan finns kommer att skrivas om, för får man inte starta nya trådar kommer tillslut detta forum att dö ut eftersom det tillslut inte kommer finnas något nytt att prata om!

    Så en tråd som handlar om tatueringar för 3 år sedan som ligger på sida 81 orka söka till den när man istället kan starta en ny tråd om ämnet 3 år senare och låta den första dö ut!

    Sedan är det ju alltid som såatt man kan välja att framföra sin åsikt på ett bra eler dåligt sätt.

    Att vara spydig och uppkäftig till en ny här är ju rena rama skämtet enligt mig!

    Folk måste lära sig att acceptera att folk har olika åsikter och erfarenheter.

    Ta internet och dess forum med en nypa salt, de råd man får här är från vanliga människor och inte alltid från utbildade personer i dess ämne som man nu är i!

    Även omnågon utger sig för att vara PT och allt så vilka bevis får man?? en mening som säger det oftast:D

    Om amn kollar runt här så de som är seriösa som typ är utbildade PT och tävlar är inte så väldigt aktiva här inne och när dom väl skriver är det seriösa inlägg som är vänligt skrivna=)
    I snitt är det 14:isar som har för mkt rast i skolan som skriver dom oseröisa inläggen

    #540831
    Blobas wrote:
    [QUOTycker inte detta forum är någe annolunda mot andra forum.

    Många åsikter och när det blir många åsikter som möter varandra så blir det despyter och tjaffsoch ett herrans liv ibland.
    Det är tryggt och lätt att sitta anonym bakomen data och säga istortsett vad man vill.

    Har man haft en dålig dag är set oerhört lätt att logga in här och bara skriva lite dumma inlägg så mår man genast lite bättre!

    Det finns folk som tänker så nu säger jag inte alla, men folk som man inte gillar fortsätter att skicka PM till en bara för att få sista ordet..
    När det finns sånna människor klart man blir trött alla har inte lämnat sandlådan som vuxna tydligen!

    Men nu finns det ju en smart funktion, man kan ju blocka folk då kan dessa inte skriva till en på PM och man slipper se deras inlägg i trådar=)

    Gillar verkligen denna funktion.

    Sedan kommer det ju bli som så att trådar som redan finns kommer att skrivas om, för får man inte starta nya trådar kommer tillslut detta forum att dö ut eftersom det tillslut inte kommer finnas något nytt att prata om!

    Så en tråd som handlar om tatueringar för 3 år sedan som ligger på sida 81 orka söka till den när man istället kan starta en ny tråd om ämnet 3 år senare och låta den första dö ut!

    Sedan är det ju alltid som såatt man kan välja att framföra sin åsikt på ett bra eler dåligt sätt.

    Att vara spydig och uppkäftig till en ny här är ju rena rama skämtet enligt mig!

    Folk måste lära sig att acceptera att folk har olika åsikter och erfarenheter.
    Ta internet och dess forum med en nypa salt, de råd man får här är från vanliga människor och inte alltid från utbildade personer i dess ämne som man nu är i!

    Även omnågon utger sig för att vara PT och allt så vilka bevis får man?? en mening som säger det oftast:D

    Om amn kollar runt här så de som är seriösa som typ är utbildade PT och tävlar är inte så väldigt aktiva här inne och när dom väl skriver är det seriösa inlägg som är vänligt skrivna=)
    I snitt är det 14:isar som har för mkt rast i skolan som skriver dom oseröisa inläggen

    bra sagt:up:

    #540832
    Dennis Johansson wrote:
    Vad har hänt med Body på senaste tiden?
    Det är ett jävla liv vartenda jävla dag och folk kan inte disskutera.
    Personangrepp hit och personangrepp dit, låsta trådar hit och dit och fan och hans moster.

    Seriöst, vad är de för fel på er ? Jag blir ruggigt trött på att läsa denna blaskan varje dag, kanske dags man lägger ner body snart.

    alla kanske går på diet inför beach 2010*lol*

Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.