Body- En stor hönsgård ??

Home Forums Repan Body- En stor hönsgård ??

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 53 total)
  • Author
    Posts
  • #540795

    kul å se vad alla tycker om varandra ;)

    #540796

    Kul tråd. Skriv mycket innan den blir låst.

    #540797
    anders172 wrote:
    Kul tråd. Skriv mycket innan den blir låst.

    Japp, självklart kommer den bli låst, även att den finns i repan så får man ju inte säga vad man tycker :P

    #540798
    Dennis Johansson wrote:
    Vad har hänt med Body på senaste tiden?
    Det är ett jävla liv vartenda jävla dag och folk kan inte disskutera.
    Personangrepp hit och personangrepp dit, låsta trådar hit och dit och fan och hans moster.

    Seriöst, vad är de för fel på er ? Jag blir ruggigt trött på att läsa denna blaskan varje dag, kanske dags man lägger ner body snart.

    Pröva att köra lägre reps en vecka?

    #540799

    edit

    #540800
    hagsdoom wrote:
    Pröva att köra lägre reps en vecka?

    Pröva att träna ordentligt någon gång?

    #540801
    hagsdoom wrote:
    Pröva att köra lägre reps en vecka?

    Nu tillförde du tråden mycket? Nej det är nog dags du sticker och tränar istället för att hänga här så det händer något,

    #540802

    haha, tagga ner gubbar. Ta Body för vad det är – En fritidsgård för träningsintresserade.

    Eller vissa är mest här för att visa hur jävla mycket bajsäcklig kvarg dom ätit.

    #540803
    anders172 wrote:
    haha, tagga ner gubbar. Ta Body för vad det är – En fritidsgård för träningsintresserade.

    Eller vissa är mest här för att visa hur jävla mycket bajsäcklig kvard dom ätit.

    Snarare en lekplats.

    Det var bättre förr.

    När det fanns vettiga trådar/ämnen, när man verkligen kunde lära sig något. På den tiden Bartoll och den kunniga ligan var aktiva.

    Det var tider!

    #540804
    faogel wrote:
    Snarare en lekplats.

    Det var bättre förr.

    När det fanns vettiga trådar/ämnen, när man verkligen kunde lära sig något. På den tiden Bartoll och den kunniga ligan var aktiva.

    Det var tider!

    Precis. Känns som att de aldrig kommer bli sig likt innan?
    Varför kunde de inte fortsätta vara så att detta var ett trevligt ställe där man lär sig en rad saker istället för att komma hit och höra massa gnäll. Vem som skulle vunnit och hur dåliga dem som vann var osv,

    #540805

    Ja, det blir ju så. Allt har redan diskuterats och om nån novis frågar får dom ett argt: Är det så jävla svårt att söka?

    På kolozzeum finns det fler kunniga personer så där kan det bli diskussioner. Här är Eddie Vedder mest aktiv och när han skriver i tråden är det ingen som säger emot och då var det överstökat.

    #540806
    anders172 wrote:
    Ja, det blir ju så. Allt har redan diskuterats och om nån novis frågar får dom ett argt: Är det så jävla svårt att söka?

    På kolozzeum finns det fler kunniga personer så där kan det bli diskussioner. Här är Eddie Vedder mest aktiv och när han skriver i tråden är det ingen som säger emot och då var det överstökat.

    Men Body har ju en gång varit bra mycket bättre än vad de är nu.
    Är de så att de kunniga tröttnat på samma som jag är påväg att göra och har dratt?

    #540807
    Dennis Johansson wrote:
    Men Body har ju en gång varit bra mycket bättre än vad de är nu.
    Är de så att de kunniga tröttnat på samma som jag är påväg att göra och har dratt?

    ja, nu är det posthunting-ligan som ligger i dag och natt. Jag själv tillför inte så mycket, men jag skriver i min journal som iaf några verkar läsa. Kost och träningsdelen har jag tröttnat på för länge sedan.

    #540808

    Va alla är kinkiga. Hakuna matata ffs.

    #540809

    Jag vill poängtera att hos tamhönan (Gallus gallus domesticus) finns en strikt hierarki inom flocken där inbördes konflikter är relativt sällsynta. Uttryck såsom ”hönsgård” för att beskriva ett bråkigt forum är därmed att betrakta som missvisande.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.