Nationaldagen

Home Forums Repan Nationaldagen

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 81 total)
  • Author
    Posts
  • #762405
    013 wrote:
    Tänk vad fel du har nu..
    Jag anser att min social kompitens o allmänbildning ligger bra mkt högre än många andras..Men tyvärr Marcus, jag är ingen som skryter eller anser mig överlägsen någon annan.. Jag stoltserar ingen överlägsenhet,jag är bara mig själv..Och gör mig inte till,vare sig bakom en data skärm eller in real life..
    Antingen gillar man det eller så går man åt andra hållet..Jag bryr mig inte..
    Tomma hot, nu får du allt ta o ge dig,, har väl vare sig hotat dig eller uttryckt ngt hot, nu är du allt larvig..
    Vad har jag för anledning o sitta o hota en slyngel som dig,,samt att sitta bakom en skärm o hota är så lågt!!
    Att jag o skulle inte ens komma på tanken..

    för att tala om plikten att kunna sin historia och att det tillhör allmänbildning osv.. så stavar du rätt pinsamt.

    är det inte de Svenska medborgarnas plikt att kunna stava och framföra språket korrekt ?

    sen tillhör väl även rättstavning allmänbildningen ? eller det kanske är viktigare med historia än stavning.

    kompitens – kompetens
    data skärm – Dataskärm
    Att jag o skulle inte ens komma på tanken – ( oförståligt mening )

    har inte påstått att jag stavar bra själv, men då du pratar om Plikt och Allmänbildning och i princip dumförklarar oss som inte kan historian om sveriges uppbyggnad. Så var jag bara tvungen att säga till.

    #762406

    […

    #762407

    VARFÖR urartar alla dessa trådar i debatt och konflikt?! 👿

    FOR GOD’S SAKE!

    Önska varann en trevlig nationaldag :up:, gå uuut (om ni så önskar), :) eller ha trevligt hemma med nära och kära / på gymmet eller vart ni än nu råkar befinna er eller vara på väg till! Glöm inte att LE för jag vet att ni kan!

    DEAL!?

    #762408
    sebbeboy wrote:
    för att tala om plikten att kunna sin historia och att det tillhör allmänbildning osv.. så stavar du rätt pinsamt.

    är det inte de Svenska medborgarnas plikt att kunna stava och framföra språket korrekt ?

    sen tillhör väl även rättstavning allmänbildningen ? eller det kanske är viktigare med historia än stavning.

    kompitens – kompetens
    data skärm – Dataskärm
    Att jag o skulle inte ens komma på tanken – ( oförståligt mening )

    har inte påstått att jag stavar bra själv, men då du pratar om Plikt och Allmänbildning och i princip dumförklarar oss som inte kan historian om sveriges uppbyggnad. Så var jag bara tvungen att säga till.

    Sebbe o Macus..
    Ni kan vara lugna,, ska inte posta några fler poster på detta forum..
    Då ärlighet inte uppskattas eller kan tas för vad den är..
    Det är lite för mycket”hålla bakom ryggen mentalitet”..Då väldigt många måste ha uppbackning i sina inlägg samt följa strömmen..
    Men tyvärr är det så,när man är rädd för att sticka ut o säga sin mening..
    Så take care..
    I`m Out of this..

    #762409
    lovelysmile wrote:
    VARFÖR urartar alla dessa trådar i debatt och konflikt?! 👿

    FOR GOD’S SAKE!

    Önska varann en trevlig nationaldag :up:, gå uuut (om ni så önskar), :) eller ha trevligt hemma med nära och kära / på gymmet eller vart ni än nu råkar befinna er eller vara på väg till! Glöm inte att LE för jag vet att ni kan!

    DEAL!?

    I´m sorry, :O

    #762410
    013 wrote:
    Sebbe o Macus..
    Ni kan vara lugna,, ska inte posta några fler poster på detta forum..
    Då ärlighet inte uppskattas eller kan tas för vad den är..
    Det är lite för mycket”hålla bakom ryggen mentalitet”..Då väldigt många måste ha uppbackning i sina inlägg samt följa strömmen..
    Men tyvärr är det så,när man är rädd för att sticka ut o säga sin mening..
    Så take care..

    I`m Out of this..

    Hoppas inte du syftar på mig, för isåfall är du helt ute och cyklar.
    Jag skrev det jag KÄNDE för och inte för att hålla med någon, heller inte för att hjälpa någon med uppbackning.

    Störde mig bara på att du klanka ner lite å oss som inte kan våran historia och var då tvungen att få klanka ner lite tillbaka.

    Barnsligt, jag vet…. men jag är så ***** uttråkad

    #762411
    lovelysmile wrote:
    VARFÖR urartar alla dessa trådar i debatt och konflikt?! 👿

    FOR GOD’S SAKE!

    Önska varann en trevlig nationaldag :up:, gå uuut (om ni så önskar), :) eller ha trevligt hemma med nära och kära / på gymmet eller vart ni än nu råkar befinna er eller vara på väg till! Glöm inte att LE för jag vet att ni kan!

    DEAL!?

    För att vissa har för mkt social kompetens. :D

    #762412
    013 wrote:
    Sebbe o Macus..
    Ni kan vara lugna,, ska inte posta några fler poster på detta forum..
    Då ärlighet inte uppskattas eller kan tas för vad den är..
    Det är lite för mycket”hålla bakom ryggen mentalitet”..Då väldigt många måste ha uppbackning i sina inlägg samt följa strömmen..
    Men tyvärr är det så,när man är rädd för att sticka ut o säga sin mening..
    Så take care..
    I`m Out of this..

    Men då måste ju andra få säga sin mening också. Eller är det bara du som ska få komma till tals? Slänger du ur dig en massa påhopp så kan du ju kallt räkna med att du får tillbaka med samma mynt. Att fatta en sån elementär sak är att ha social kompetens…

    #762413
    Jacksatan wrote:
    För att vissa har för mkt social kompetens. :D

    Yeah right, de överdoserade på drogen Socialantropologi eller vad? Helt ärligt, en massa trådar har låsts i onödan för att människor inte kan kommunicera mer effektivt, produktivt och lösningsinriktat. :)

    #762414
    013 wrote:
    Sebbe o Macus..
    Ni kan vara lugna,, ska inte posta några fler poster på detta forum..
    Då ärlighet inte uppskattas eller kan tas för vad den är..
    Det är lite för mycket”hålla bakom ryggen mentalitet”..Då väldigt många måste ha uppbackning i sina inlägg samt följa strömmen..
    Men tyvärr är det så,när man är rädd för att sticka ut o säga sin mening..
    Så take care..

    013 Jag har haft tillfälle att utbyta tankar och åsikter med dig utanför trådarna så man kan säga att jag har en annan version av hur du kan vara. :) Jag hoppas du fortsätter uttrycka dina åsikter här på Body men väljer din arena liiite noggrannare.

    Ha en fin nationaldag dude! :)

    #762415

    Lägg ner nu samtliga. På vår nationaldag ska vi inte trätas.

    #762416
    Fighterbabe wrote:
    Jag firade med en väninna i Mariebergsskogen, sedan åkte jag ut till Skutberget. En beachvolleyboll-match, dopp i vänern (till knäna iaf ) och sedan låg jag och lapade sol på stranden… Nu har jag solfrossa… :

    Skutberget, that takes me back. Har lirat mycket fotboll där, fint område.:up:

    Själv har nationaldagen ”firats” med att städa ur lägenheten och ha separationsångest för att jag ska flytta fån Örebro där jag trivs så fruktansvärt bra.:cry:

    Men nu kollar jag på fotboll vilket efter första halvlek får mej att må bättre.:yahoo:

    #762417
    Robert Svensson wrote:
    Trodde vissa hade lärt sig att inte slänga käft med Marcus. Man bli bara ägd ändå.

    Marcus, another one for the collection.

    #762418
    Ludwig wrote:
    Marcus, another one for the collection.

    :P

    MVH

    #762419
    Fighterbabe wrote:
    Ja, det är fint…:nod Kommer du från Karlstad? Vart bär det av nu då?

    Nej jag kommer från Degerfors och har spelat matcher med Värmlandslaget där på Skutberget.

    Blir att flytta hem till Degerfors igen nu när jag fått jobb. Ingen höjdare att återvända när jag vänjt mej vid att bo i en stad, men jobb måste ju gå före.:(

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 81 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.