Vad är det bästa som hänt dig idag?

Home Forums Repan Vad är det bästa som hänt dig idag?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,241 total)
  • Author
    Posts
  • #59777
    #352336

    Nu var det igår det här hände, men jag hoppas jag får skriva ändå ;). Senaste tiden har det varit en del skit. Men när jag höll i relativt nyfödda lillbrorsan igår och försökte lugna honom så tittade han mig rakt i ögonen och log. Allt omkring bara försvann, det var riktigt jäkla underbart.

    #352337

    My whole life is GREAT!! Dagens höjdpunkter: Gick omvägar med barnvagnen med min dotter till dagis to burn off these last 2kg before the nationals..njöt av hennes sällskap & solen! Tankade nya Slim Thug & fick ett nytt nummer av Body! Snackat skit med mina kunder & visat formen för mina homiez! Köpte 3 FETA rosor till min babe & om ett par timmar ska jag träna + köra cardio! I love this shit! I live MY dream!!

    ZONE

    #352338

    Är man frisk..har folk runt omkring som man älskar, ett jobb man älskar & kan träna för att tävla på SM i bodybuilding…vad skulle man kunna klaga på?

    Love yall!
    ZONE

    #352339

    Fick idag papper om att mitt byte av förnamn gått igenom! :read:
    YES, så otroligt härligt!!! :yahoo:

    #352340

    Jag blev citerad i dagens upplaga av The New York Times: [http://www.nytimes.com/2007/09/21/sports/othersports/21builder.html]

    #352341
    soleus wrote:
    Det bästa som hänt mig idag är att jag fått del i en revolution av den juridiska metoden presenterad av carrolax i en annan tråd här på brädan. Sannerligen i stor dag för den juridiska professionen!

    Oj shit, låter som om du inte har så mycket på G i livet om det bästa som hänt idag var här på forumet..

    #352342

    Jag har kommit hem från London! Happy to be home! :happy:

    Vilken rolig tråd btw! :)

    #352343

    Jag håller på och städar i min lägenhet och tvättar och gör det fint hemma så jag kan bjuda hem folk utan att skämmas :yahoo: Min fiiiiiiina lägenhet *älskar*

    #352344

    Idag är min första symptomfria dag (Haft halsfluss) och det känns så jävla gött att snart kunna fortsätta träna på som vanligt!

    Mvh Calle Sirén

    #352345

    Blir en slapphelg med onyttigheter och regelbundet ätande tar fart..(du, det är skönt nu.. men märks senare i livet).. sant, men det är inte början på en ny livsstil utan det är en sissta livsnjutarhelg innan jag börjar om med nyttigare kosthållning och nytt träningschema på måndag. Och nej.. mina nya inställningar ska inte BARA ha ankytning och handla om träning.

    #352346

    Jag vaknade med min flickvän under ena armen. :)

    MVH

    #352347
    Marcus Syvertsen wrote:
    Jag vaknade med min flickvän under ena armen. :)

    MVH

    Under? Som i en triangel-choke?

    #352348
    Calle Sirén wrote:
    Under? Som i en triangel-choke?

    Näe mer som:

    ”Däckade på hustler 37/2007 och har pajat mittuppslaget med armsvett & deo”- gissar jag?:D

    Det bästa som hänt mej i dag var att jag fick dricka juice till frukost aldeles nyss. Och att jag lyckats lära katterna att svara separat när jag ropar deras namn. :nod

    #352349

    vaknade med livet i behåll. klyschigt :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.