Vad är det bästa som hänt dig idag?

Home Forums Repan Vad är det bästa som hänt dig idag?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,241 total)
  • Author
    Posts
  • #352365

    Det bästa som hänt idag var att jag fick städat huset och min lille grabb kom hem o hälsade på. en kram från honom förgyllde min dag :emo-thumb

    #352366

    Jag har köpt en bil.

    #352367
    lovelysmile wrote:
    Hej laham! :) Jag jobbar för ett klädföretag. Blev nyligen befordrad till en ny tjänst som innebär att jag får resa en del till olika fashion weeks bl.a.

    Haft en fin kväll med nära och kära på en bjudning hemma hos mina föräldrar. Riktigt trevligt! :)

    Ok, riktigt nice.

    #352368
    carrolax wrote:
    grattis då :)

    vad heter/hette du?

    Tackar!
    Numera heter jag Anna.:nod

    #352369

    Samma sak här… Slår upp ögonen, känner ett mjukt litet lent ansikte emot bröstet och vaknar till de ljuvliga tonerna utav Outlawz Stormy Malachi – Fork in the Road!

    :whistle:

    MVH

    #352370

    Min bil vägrade starta när jag skulle åka hem från Gtb vilket gjorde att jag fick en extra timme med den ljuvaste av damer.

    #352371
    An1diot wrote:
    Min bil vägrade starta när jag skulle åka hem från Gtb vilket gjorde att jag fick en extra timme med den ljuvaste av damer.

    Jag är glad för din skull, men snälla, Göteborg förkortas GBG och inget annat :D
    Där jag arbetade innan hade jag mycket kontakt med personer som arbetade i Sthlm, och GTB verkar vara en vanlig förkortning ”over there”.

    Tack :) Mvh Calle

    #352372
    Calle Sirén wrote:
    Jag är glad för din skull, men snälla, Göteborg förkortas GBG och inget annat :D
    Där jag arbetade innan hade jag mycket kontakt med personer som arbetade i Sthlm, och GTB verkar vara en vanlig förkortning ”over there”.

    Tack :) Mvh Calle

    Ooops, man lär sig nytt varje dag.Tackar

    #352373

    intet alls. har bara varit uppförsbacke hela dan. ser inget krön ännu…

    #352374
    Sammy wrote:
    intet alls. har bara varit uppförsbacke hela dan. ser inget krön ännu…

    Seså seså Sammy, klicka… omkring så mår du genast bättre! :D

    *visar empati* :)

    #352375

    Jag vaknade idag med….

    #352376

    Att spyan som någon la i mitt baksäte gick bort relativit fort och att jag hann få bort all(?) lukt innan pappa kommer hem och ska ha bilen sin igen :D

    #352377

    Svag vink på symbolisk ”diss” av en tjej.. vad är nu så bra med det? ja.. man vet att energin inte ska läggas där. (Fast vet inte om det är hämnd aktion eller om det är något annat.. fråga vid intresse) För en person som lätt skapar fördomar så hade sådana snickrats fram.. men jag är inte av sådant material..

    #352378

    När våldtäktstråden togs bort. nu slipper alla småpojkar skämmas pga sin bristande livserfarenhet =)

    #352379
    storcc wrote:
    När våldtäktstråden togs bort. nu slipper alla småpojkar skämmas pga sin bristande livserfarenhet =)

    Låt skapa: Liveserfarenhets tråden!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.