Vad är det bästa som hänt dig idag?

Home Forums Repan Vad är det bästa som hänt dig idag?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,241 total)
  • Author
    Posts
  • #352350
    thomas.R wrote:
    vaknade med livet i behåll. klyschigt :D

    Men ändock ljusår bättre än motsatsen.

    #352351

    Bästa som hänt hittills var när klockan slog 15:00 och man fick dra hem från
    jobbet äntligeeen!!
    Men bästa som KOMMER att hända, så är att jag SKA kamma hem Jackpotten
    på lotto ikväll:p

    #352352

    Det bästa hittills är det nyss genomförda intervallpasset. Fyller 48 idag och det var j*vla skönt att känna att även om gubben är fet och tung så finns det åtminstone lite jävlar anamma kvar att trycka på med.

    Förresten, det var också bra att komma på att jag fyller fyra dussin. Lät lite mindre på något sätt. Och fem dussin är ju låååååångt bort. :D

    #352353
    Marina N wrote:
    Men bästa som KOMMER att hända, så är att jag SKA kamma hem Jackpotten
    på lotto ikväll:p

    Haha, lycka till!

    Det bästa som hänt mig idag: jag lyckades göra en riktigt god fisksoppa! :D

    #352354

    Lyckats å springa 800 m på en respektabel tid!!

    #352355

    Att jag lyckades ta mig ur sängen idag med extrem träningsvärk i magen (vart sjuk i en vecka typ, första träningsdagen igår)

    Men det är en konst att åla sig ur cribban.. yummy,

    #352356
    lovelysmile wrote:
    Jag har kommit hem från London! Happy to be home! :happy:

    Vilken rolig tråd btw! :)

    Får jag fråga vad du jobbar med? Verkar som du reser mycket.

    #352357

    Jag tog 250 kg i reverse bandpress idag. Det är lätt det bästa som hänt idag.

    #352358

    Det bästa som hänt mig idag är:

    Kevin (2år & 2 månader) har KISSAT på pottan utan problem hela dagen.;) :yahoo: Han är GRYMMMMMMMMMMM!

    FRUKOST:K-special med jordgubbssylt, Start, Hönökaka med Goudaost, brieost & jordnötssmör. Billy`s pan pizza. Risfrutti, mannafrutti & smultron yoghurt.

    MÅL 2 (målet efter träning):Pannkakor med grädde & jordgubbssylt.

    MÅL 3: 2 st Qp hamburgare (varav en meny), 1 st doubbel cheese baconburgare, mcnuggets & choklad milkshake.

    Mål 4: Varma vitlöksbröd. Stenungsbakad pizza med 2 st sorters salami, tomater & mosarella ost, Cola Light & 1 st Corona.

    Mål 5: K-Special med jordgubbssylt & lite Start.

    Mål 6: Brownies med grädde & glass.

    Kvällsmål: Ostkaka med jordgubbssylt (intas snart)

    & lite smågodis under dagen.

    Har fått hålla igen lite på min sista ätardag idag eftersom jag har x-antal kg kvar att gå ner till 12 Oktober.:(

    #352359
    AndreasP wrote:
    Det bästa som hänt mig idag är:

    Kevin (2år & 2 månader) har KISSAT på pottan utan problem hela dagen. Han är GRYMMMMMMMMMMM!

    FRUKOST:K-special med jordgubbssylt, Start, Hönökaka med Goudaost, brieost & jordnötssmör. Billy`s pan pizza. Risfrutti, mannafrutti & smultron yoghurt.

    MÅL 2 (målet efter träning):Pannkakor med grädde & jordgubbssylt.

    MÅL 3: 2 st Qp hamburgare (varav en meny), 1 st doubbel cheese baconburgare, mcnuggets & choklad milkshake.

    Mål 4: Varma vitlöksbröd. Stenungsbakad pizza med 2 st sorters salami, tomater & mosarella ost, Cola Light & 1 st Corona.

    Mål 5: K-Special med jordgubbssylt & lite Start.

    Mål 6: Brownies med grädde & glass.

    Kvällsmål: Ostkaka med jordgubbssylt (intas snart)

    & lite smågodis under dagen.

    Har fått hålla igen lite på min sista ätardag idag eftersom jag har x-antal kg kvar att gå ner till 12 Oktober.:(

    Duktig kille… Kevin alltså[/b] :p . Kör hårt fram till SM nu Andreas, blir nog jättebra i år :emo-thumb Hälsa resten av familjen :)

    #352360

    Igår (nu avviker jag väl lite från ämnet, men passar på att avreagara mig lite.. :p ):
    Ingenting, #### skräpdag…
    EDIT: När jag tänker efter var min läs-stund på detta och andra träningsforum rätt trevlig ändå… :)

    Idag:
    Det otroligt grymma armpasset!!

    #352361
    laham wrote:
    Får jag fråga vad du jobbar med? Verkar som du reser mycket.

    Hej laham! :) Jag jobbar för ett klädföretag. Blev nyligen befordrad till en ny tjänst som innebär att jag får resa en del till olika fashion weeks bl.a.

    Haft en fin kväll med nära och kära på en bjudning hemma hos mina föräldrar. Riktigt trevligt! :)

    #352362

    såg filmen ”Supersugen” på bio, längesedan jag skrattade så mycket! :D

    #352363

    Det nästbästa som har hänt är nog att det fanns köttbullar i kylen:D

    #352364

    Jag har idag börjat äta riktigt igen. Och utan att behöva få ångest

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.