- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 september, 2007 at 14:22 #352350Anonym anvandareMemberthomas.R wrote:vaknade med livet i behåll. klyschigt
Men ändock ljusår bättre än motsatsen.
22 september, 2007 at 14:31 #352351Anonym anvandareMemberBästa som hänt hittills var när klockan slog 15:00 och man fick dra hem från
jobbet äntligeeen!!
Men bästa som KOMMER att hända, så är att jag SKA kamma hem Jackpotten
på lotto ikväll:p22 september, 2007 at 14:32 #352352Anonym anvandareMemberDet bästa hittills är det nyss genomförda intervallpasset. Fyller 48 idag och det var j*vla skönt att känna att även om gubben är fet och tung så finns det åtminstone lite jävlar anamma kvar att trycka på med.
Förresten, det var också bra att komma på att jag fyller fyra dussin. Lät lite mindre på något sätt. Och fem dussin är ju låååååångt bort.
22 september, 2007 at 15:35 #352353Anonym anvandareMemberMarina N wrote:Men bästa som KOMMER att hända, så är att jag SKA kamma hem Jackpotten
på lotto ikväll:pHaha, lycka till!
Det bästa som hänt mig idag: jag lyckades göra en riktigt god fisksoppa!
22 september, 2007 at 17:37 #352354Anonym anvandareMemberLyckats å springa 800 m på en respektabel tid!!
22 september, 2007 at 17:56 #352355Anonym anvandareMemberAtt jag lyckades ta mig ur sängen idag med extrem träningsvärk i magen (vart sjuk i en vecka typ, första träningsdagen igår)
Men det är en konst att åla sig ur cribban.. yummy,
22 september, 2007 at 19:05 #352356Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Jag har kommit hem från London! Happy to be home! :happy:Vilken rolig tråd btw!
Får jag fråga vad du jobbar med? Verkar som du reser mycket.
22 september, 2007 at 19:19 #352357Anonym anvandareMemberJag tog 250 kg i reverse bandpress idag. Det är lätt det bästa som hänt idag.
22 september, 2007 at 20:04 #352358Anonym anvandareMemberDet bästa som hänt mig idag är:
Kevin (2år & 2 månader) har KISSAT på pottan utan problem hela dagen. :yahoo: Han är GRYMMMMMMMMMMM!
FRUKOST:K-special med jordgubbssylt, Start, Hönökaka med Goudaost, brieost & jordnötssmör. Billy`s pan pizza. Risfrutti, mannafrutti & smultron yoghurt.
MÅL 2 (målet efter träning):Pannkakor med grädde & jordgubbssylt.
MÅL 3: 2 st Qp hamburgare (varav en meny), 1 st doubbel cheese baconburgare, mcnuggets & choklad milkshake.
Mål 4: Varma vitlöksbröd. Stenungsbakad pizza med 2 st sorters salami, tomater & mosarella ost, Cola Light & 1 st Corona.
Mål 5: K-Special med jordgubbssylt & lite Start.
Mål 6: Brownies med grädde & glass.
Kvällsmål: Ostkaka med jordgubbssylt (intas snart)
& lite smågodis under dagen.
Har fått hålla igen lite på min sista ätardag idag eftersom jag har x-antal kg kvar att gå ner till 12 Oktober.
22 september, 2007 at 20:12 #352359Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Det bästa som hänt mig idag är:Kevin (2år & 2 månader) har KISSAT på pottan utan problem hela dagen. Han är GRYMMMMMMMMMMM!
FRUKOST:K-special med jordgubbssylt, Start, Hönökaka med Goudaost, brieost & jordnötssmör. Billy`s pan pizza. Risfrutti, mannafrutti & smultron yoghurt.
MÅL 2 (målet efter träning):Pannkakor med grädde & jordgubbssylt.
MÅL 3: 2 st Qp hamburgare (varav en meny), 1 st doubbel cheese baconburgare, mcnuggets & choklad milkshake.
Mål 4: Varma vitlöksbröd. Stenungsbakad pizza med 2 st sorters salami, tomater & mosarella ost, Cola Light & 1 st Corona.
Mål 5: K-Special med jordgubbssylt & lite Start.
Mål 6: Brownies med grädde & glass.
Kvällsmål: Ostkaka med jordgubbssylt (intas snart)
& lite smågodis under dagen.
Har fått hålla igen lite på min sista ätardag idag eftersom jag har x-antal kg kvar att gå ner till 12 Oktober.
Duktig kille… Kevin alltså[/b] :p . Kör hårt fram till SM nu Andreas, blir nog jättebra i år :emo-thumb Hälsa resten av familjen
22 september, 2007 at 23:10 #352360Anonym anvandareMemberIgår (nu avviker jag väl lite från ämnet, men passar på att avreagara mig lite.. :p ):
Ingenting, #### skräpdag…
EDIT: När jag tänker efter var min läs-stund på detta och andra träningsforum rätt trevlig ändå…Idag:
Det otroligt grymma armpasset!!22 september, 2007 at 23:27 #352361Anonym anvandareMemberlaham wrote:Får jag fråga vad du jobbar med? Verkar som du reser mycket.Hej laham! Jag jobbar för ett klädföretag. Blev nyligen befordrad till en ny tjänst som innebär att jag får resa en del till olika fashion weeks bl.a.
Haft en fin kväll med nära och kära på en bjudning hemma hos mina föräldrar. Riktigt trevligt!
22 september, 2007 at 23:45 #352362Anonym anvandareMembersåg filmen ”Supersugen” på bio, längesedan jag skrattade så mycket!
22 september, 2007 at 23:47 #352363Anonym anvandareMemberDet nästbästa som har hänt är nog att det fanns köttbullar i kylen:D
22 september, 2007 at 23:54 #352364Anonym anvandareMemberJag har idag börjat äta riktigt igen. Och utan att behöva få ångest
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.