Vad är det bästa som hänt dig idag?

Home Forums Repan Vad är det bästa som hänt dig idag?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,221 through 2,235 (of 2,241 total)
  • Author
    Posts
  • #354555

    J-SM guld i styrkelyft :D

    #354556

    Stort grattis Prisman! Bra jobbat :)

    #354557

    Fick hem en 4kgs keso burk gratis idag :) Jag som älskar keso, gör väl av med 500g om dagen.
    Ätit en enormt god smörgåstårta efter ett bra marklfytande!

    #354558

    Hade turen nog att slippa få fågelskit i håret med en marginal på bara någon centimeter när jag var ute och gick

    #354559
    Ademius wrote:
    Hade turen nog att slippa få fågelskit i håret med en marginal på bara någon centimeter när jag var ute och gick

    Haha ja fyfan, såna där fåglar e jävliga ibland på att pricka ”rätt”.

    #354560
    Ademius wrote:
    Hade turen nog att slippa få fågelskit i håret med en marginal på bara någon centimeter när jag var ute och gick

    Roligt att det är det bästa som hänt idag. ”Jag fick INTE fågelskit i håret.:)

    #354561

    Grillat och myst ute på altanen hos mina kära föräldrar. Fransyska, ugnsbakad potatis, ugnsrostade rotfrukter, vitlöksdipp och ett par kalla Mariestads på det..

    Just det ja, lösgodis till för och efterrätt…. :emo-thumb

    #354562
    LyftarBruden wrote:
    Fick hem en 4kgs keso burk gratis idag :) Jag som älskar keso, gör väl av med 500g om dagen.
    Ätit en enormt god smörgåstårta efter ett bra marklfytande!

    Mums.. ;) Vart får man tag på en sådan stor förpackning och vad kostar den egentligen???

    Vore helt underbart att kunna köpa hem de mängderna på en gång….

    #354563
    faran wrote:
    Roligt att det är det bästa som hänt idag. ”Jag fick INTE fågelskit i håret.:)

    Ptja, var inte mycket annat som hände liksom. Jag är sjuk och var ute två gånger för att handla (glömde mjölken!). Surfa, lyssna på musik och titta på film är vad jag gjort hela dagen frånsett att äta och dricka kaffe annars. Men jag blev riktigt glad att jag INTE fick fågelskit i håret iaf :)

    #354564
    Kalle Axelsson wrote:
    Mums.. ;) Vart får man tag på en sådan stor förpackning och vad kostar den egentligen???

    Vore helt underbart att kunna köpa hem de mängderna på en gång….

    finns på större affärerna, typ ICA maxi. Annars fråga på ett ålderdomshem om de går å beställa extra? Annars ring å fråga arla.
    Jag kör ju ut mejeriprodukter för arla så… sen var det 3kg, fel av med å skriva 4. får skylla på extremt trötthet. Men gott iaf!!

    #354565

    Måste absolut vara att någon annan än jag fick vinna drömvinsten på 105 mille grattis du människa i borås:D

    ps.karma can read right…

    #354566

    Mina systrar bjöd på hembakad pizza helt klart dagens höjdpunkt :D

    #354567

    Har kollat street performance world championship med en nice brud runt famnen hela dagen. Hon lagade mat senare. Lite lax med diverse grönsaker och bluecheese till efterrätt. Sippa lite rödvin på det och ska ut med några polare och röjja dublins gator. Verkar som att alla ska ut :) Att jag vaknade var det bästa som hänt mig idag

    #354568

    Att vågen imorse visade på -o,7 kg Jippi!!:)

    #354569

    Haft en mysdag med mor min :)

Viewing 15 posts - 2,221 through 2,235 (of 2,241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.