Visa upp dina tatueringar!

Home Forums Repan Visa upp dina tatueringar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,386 through 2,400 (of 2,428 total)
  • Author
    Posts
  • #205951

    Blev många nu men…

    Jag har ju tatueringar lite här och var, bl.a. Halsen och dessutom ett halvrakat, tatuerat huvud.
    Som om inte det vore nog har jag även dreads, rosa hår och ett gäng synliga piercingar.

    Har senaste månaden blivit erbjuden jobb på butik, frisör, tatueringsstudio och förskola.

    Visst att det kanske inte ses som ”toppjobb” men jag trivs väldigt bra på min förskola där både barn, föräldrar och fröknar uppskattar mig för den jag är och tycker att mitt utseende är en extra rolig bonus:-)

    Min man jobbar som takplåtslagare och är tatuerad från topp till tå, hans chef/ arbetskamrater märkte inte ens när han skaffade en ny tatuering i ansiktet :-P

    #205952
    orchilea wrote:
    Blev många nu men…

    Jag har ju tatueringar lite här och var, bl.a. Halsen och dessutom ett halvrakat, tatuerat huvud.
    Som om inte det vore nog har jag även dreads, rosa hår och ett gäng synliga piercingar.

    Har senaste månaden blivit erbjuden jobb på butik, frisör, tatueringsstudio och förskola.

    Visst att det kanske inte ses som ”toppjobb” men jag trivs väldigt bra på min förskola där både barn, föräldrar och fröknar uppskattar mig för den jag är och tycker att mitt utseende är en extra rolig bonus:-)

    Min man jobbar som takplåtslagare och är tatuerad från topp till tå, hans chef/ arbetskamrater märkte inte ens när han skaffade en ny tatuering i ansiktet :-P

    Jag tror också det har en betydelse vad man tatuerar in :)

    #205953

    Jag själv arbetar som pedagog och är fullklottrad orchilea. Det jag reagerade var just att tatueringen var så personlig med någon annans namn. And I didn’t mean to hate.

    #205954
    orchilea wrote:
    Ingen blowout, men min snibb är så tjock att den liksom lägger sig i veck för att få plats i tunneln :-D

    Jag hade också en ”tjock” snibb innan. Den blev ”tjock” för att den fått för mycket svängrum på pluggen/tunnelns yta tyvärr. Chop hop, now good.

    #205955

    Dum fråga kanske men vad gör ni med dom där stora sladdriga öronremsorna när ni tröttnat på att ha dom där skivorna i öronen, operation?

    #205956

    man skär bort det om man vill.

    eller så gör man som alla feta människor och bara lever med att vara ful.

    #205957

    dubbel

    #205958
    Sammy wrote:
    man skär bort det om man vill.

    eller så gör man som alla feta människor och bara lever med att vara ful.

    Ahaha..

    Som Sammy skrev, skär bort en bit, sy fast det som är kvar där örat börjar nere vid halsen (if that made sense). Det blir riktigt bra faktiskt. Men efter 10 år med töjda öron så känns det skrämmande att inte få ha dem kvar.

    #205959

    Jag kan verkligen inte tänka mig mig själv utan töjningar, känns ju bara SÅ fel!:-O

    #205960

    har tänkt att tatuera 2 kinesiska symboler på bröstet, den ena ska stå för överlevnad och den andra för motivation och undrar då om det finns någon vänlig själ som vet någon säker sida eller en person som kan om kinesiska symboler. Vill ju liksom inte få någon annan symbol som betyder något HELT annat tatuerat.. hehe..

    #205961
    orchilea wrote:
    Ingen fara!

    Herregud, det är ju bara en tatuering, det är ju inte som att jag sålt min själ och mitt förstfödda barn till djävulen :-)

    Tycker inte det skulle vara en big deal även om det tog slut, i värsta fall är det ju bara att måla över, färg är världsliga ting :-)

    Bara en tatuering? Ingen big deal om det tog slut. Hahah
    Varför har du den då. Pucko!!!!

    #205962
    jonte1 wrote:
    inte min gaddning, men det är ett jävla liv om denna på facebook. Vad tycker ni?

    Har han förstört sina chanser för framtida jobb?

    Sercivejobb blir kanske svårt att få.

    #205963

    [img=http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/308560_10150296126476909_571066908_8000998_1742002167_n.jpg]

    #205964
    Dogpound wrote:
    Bara en tatuering? Ingen big deal om det tog slut. Hahah
    Varför har du den då. Pucko!!!!

    Jag har läst detta inlägget flera ggr men jag förstår inte det?

    #205965
    Sammy wrote:
    Jag har läst detta inlägget flera ggr men jag förstår inte det?

    Han menar kanske med sitt otrevliga inlägg att om man inte tycker det är en big deal att det tar slut så borde man kanske inte tattuera sig med ett namn.

    Tror dock inte att det var riktigt så hon menade, kanske mer att det vore hemskt om förhållandet tog slut men ingen big deal att jag har tattuering då den ju går att köra över?

Viewing 15 posts - 2,386 through 2,400 (of 2,428 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.