Visa upp dina tatueringar!

Home Forums Repan Visa upp dina tatueringar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,401 through 2,415 (of 2,428 total)
  • Author
    Posts
  • #205966

    Du förstår mig Gober :-)

    #205967

    Det är väl då man KAN ha en sån tatuering när man tycker att det inte är hela världen även vid ett uppbrott.

    Dogpound ifrågasätter varför man har gjort den om det inte är någon big deal om det tar slut. Då om någon gång är det väl ok med en sådan tatuering om man resonerar som damen som bär den.

    Jag hade gärna haft ett ex namn tatuerat. Nästan roligare än att ha nuvarande tjejs.

    #205968

    Alltså grejen med mitt påstående var att du orchilea. Som förövrigt är sjukt snygg.
    Om tatueringen med namnet var att du fick det att framstå som ganska betydelselös gadd för dig, hade jag varit ihop med en tjej som sagt så om en namngadd hade jag blivigt väldigt sårad. Sorry om jag överreagerade!! Tyckte bara synd om din kille.

    #205969

    Klart att den betyder väldigt mycket, men skulle det ta slut så är det nog inget jag skulle ångra att jag gjort.

    Har aldrig tänkt tanken på att göra namntatuering tidigare men rätt snabbt efter jag träffade Mattias började jag drömma om en fet halstatuering tillägnad honom, tänkte efter många ggr men kom fram till att jag ångrar mig mer om jag INTE gör den än vad jag gör om det tar slut och jag sitter där med hans namn på halsen.

    Svårt att förklara, men 9 mån efter att vi träffades första ggn slog jag till, men då hade jag ju redan bröllopstatueringen på armen sen 1 månad tidigare och n:et bakom örat sen ännu några månader tillbaka.

    Folk får tycka som dom vill och jag förstår att många tycker det är dumt, men det kändes, och känns fortfarande helt rätt för mig. Hade jag fått göra om det hade jag gjort den över hela halsen som var min egentliga plan men tstueraren ville inte sätta en så stor med namn :-P

    #205970
    Tollesson wrote:
    Sercivejobb blir kanske svårt att få.

    Fjolla tatueringar e coolt!!!

    #205971
    holma82 wrote:
    Fjolla tatueringar e coolt!!!

    Varför ger du dig på Tollesson? Han har inte skrivit någonting nedlåtande
    om varken tatueringen eller snubben som har den.

    #205972

    Körde en 3 h sittning idag, skugga surgubben lite ;)
    [img=http://i13.photobucket.com/albums/a271/Paledaddy/c4332564.jpg]Pd

    #205973
    Gettodachoppa wrote:
    Varför ger du dig på Tollesson? Han har inte skrivit någonting nedlåtande
    om varken tatueringen eller snubben som har den.

    Alla människor är lika, och på samma gång olika :)

    #205974

    Min sugerskullbrutta

    #205975

    bra hantverk!

    #205976

    Atleast STARTING to be tatted-up!! The goal…NO visible skin!!

    ZONE

    #205977
    zonecapone wrote:
    Atleast STARTING to be tatted-up!! The goal…NO visible skin!!

    ZONE

    Fint som fan farsan !!!

    Här kommer en bild från 3 timmar ja löka i studion på igår :D

    [img=http://i13.photobucket.com/albums/a271/Paledaddy/Samuraismall2.jpg]Pd

    #205978

    Jag ser ut som vanligt. Halkar efter nu när jag bara har 4 tider bokade i år :-(

    [img=http://i919.photobucket.com/albums/ad34/grefven/ba80e96a.jpg]

    #205979

    Jag gjorde en cover up förra veckan ser ut så här nu

    #205980

    Hur ser ryggen ut Sammy?

Viewing 15 posts - 2,401 through 2,415 (of 2,428 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.