Visa upp dina tatueringar!

Home Forums Repan Visa upp dina tatueringar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,428 total)
  • Author
    Posts
  • #203581
    Pectoralis wrote:
    En utav mina tatto

    barnen: Pappa pappa vad är det för tatuering du har?
    Du: Ja mina barn, det var en gång ett jättebra mmorpg som jag spelade, och det där är en female nightelf, den snyggaste rasen på Alliance :)

    #203582

    Va sjuttsingen jag hade rätt alltså det e en nightelf?

    #203583

    Här är min!

    #203584
    CMG wrote:
    Här är min!

    Har funderat på att göra nåt liknande, inte CMG dock :p

    #203585
    Heidi K wrote:
    Har funderat på att göra nåt liknande, inte CMG dock :p

    haha nä det är bra det :D

    #203586

    Det är just ett kinesiskt tecken jag har på höger skulderblad, jag skulle gärna ha fler än de jag har nu men tatueraren tyckte att jag kommer att se ut som ett kinesiskt alfabet om jag inte hejdar mig!:p

    #203587
    Pectoralis wrote:
    En utav mina tatto

    hehe jaa, det är juh en nightelf :p
    själv ska man tattuera en undead priest på armen :p hehe nää :)
    jävligt snygg var den iallafall..
    grymt gjord :emo-thumb

    #203588

    Tycker det är förjävligt att det finns folk som tatuerar personer under 18, som i Netcurs fall.

    #203589

    Jag har ingen Tatuering änu men ska kanske tatuera mig på Fredag med NetCurse :p

    #203590
    NetCurse wrote:
    Ey ffs, tatuera inte dig i Thailand! : Då har du ju inte en chans till nån rätt om det blir taskigt gjort eller infekterat. Gör det hellre i Sverige, finns den som gör på minderåriga. Jag är ju lika gammal som dig. Eller vänta tills du hra fyllt 18 och gör det på en legitimerad studio som har bra betyg osv.

    I Thailand skulle jag aldrig ha tatuerat mig om jag var du!

    Hur kan du rekommendera någon att tatuera sig hos någon som är så pass oseriös så att den tatuerar minderåriga, men tycka att Thailand är värre???!
    Tatuerar man minderåriga är man varken skicklig, eller seriös. Då hade den personen ifråga tatuerat folk som är myndiga och dragit in pengar på det istället för att ockra hos minderåriga. Den typen av oseriösitet säger mycket om hur personen ifråga arbetar och tänker. Risken med gulsot och andra typer av blodsmitta som förs över vid nålstick är inte långt borta om du väljer en sådan tatuerare!

    #203591

    Hade man haft mer muskler så hade man väl vågat lägga
    upp bilder på sina tattos.

    En tribalödla på höger överarm, en tribaldrake på vänster arm
    samt ett tribalmönster som börjar på höger axel och går upp
    på halsen till örat.

    #203592
    #203593
    Charlie wrote:
    Hur kan du rekommendera någon att tatuera sig hos någon som är så pass oseriös så att den tatuerar minderåriga, men tycka att Thailand är värre???!
    Tatuerar man minderåriga är man varken skicklig, eller seriös. Då hade den personen ifråga tatuerat folk som är myndiga och dragit in pengar på det istället för att ockra hos minderåriga. Den typen av oseriösitet säger mycket om hur personen ifråga arbetar och tänker. Risken med gulsot och andra typer av blodsmitta som förs över vid nålstick är inte långt borta om du väljer en sådan tatuerare!

    Kan bara instämma. Ingen seriös tatuerare gaddar minderåriga. Riktigt bra tatuerare behöver inte gadda minderåriga och dra på sig dåligt rykte för att klara sig. Med det menas inte att alla som gaddar minderåriga är dåliga på det de gör, men slarv med åldersgränser är ett varningstecken som jag tycker ska tas på allvar.

    Det är inte så svårt att vänta tills man är gammal nog att gå till en seriös tatuerare. Man kan passa på att använda tiden till att kolla upp vilka tatuerare i Sverige, eller utomlands, som tillhör de bästa på just den typen av tatuering man vill göra och fundera samtidigt ett par gånger extra på de motiv man tänkt sig.

    #203594

    På höger arm sitter mjölner och på vänster sitter ett eget mönster bl.a föreställande Odens öga och hans två korpar Hugin och Munin.

    #203595

    Här syns några iaf..

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 2,428 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.