Visa upp dina tatueringar!

Home Forums Repan Visa upp dina tatueringar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,428 total)
  • Author
    Posts
  • #203596

    Jag som är tatuerare själv kan ju slänga upp min bästa. vann sveriges snyggaste på malmö expo 2001!

    #203597

    Den var verkligen ett konstverk!:up:

    #203598

    Jag gjorde inte min på en studio. Det var en jag känner som gjorde den. Har sett mkt han har gjort innan, och pratade länge med han, och så vågade jag göra min. Och det blev absolut inte fel och den har läkt perfekt.

    #203599
    Voldemaahr wrote:
    Jag som är tatuerare själv kan ju slänga upp min bästa. vann sveriges snyggaste på malmö expo 2001!

    Sitter den på dig eller har du gjort den på nån annan?

    #203600
    NetCurse wrote:
    Ey ffs, tatuera inte dig i Thailand! : Då har du ju inte en chans till nån rätt om det blir taskigt gjort eller infekterat. Gör det hellre i Sverige, finns den som gör på minderåriga. Jag är ju lika gammal som dig. Eller vänta tills du hra fyllt 18 och gör det på en legitimerad studio som har bra betyg osv.

    I Thailand skulle jag aldrig ha tatuerat mig om jag var du!

    What????
    Inte tatuera sig i thailand???
    Jag började tatuera mig i sverige men killen i fråga höll på att förstöra min rygg(Vilken rätt skulle hjälpt mig när han kladdat på min rygg,kan ju inte bara sudda ut den??)
    Då träffade jag en kille från Thailand,Nod.
    Han var konstnär i generationer och jag förstod snart att de flesta Thailändare lägger stor heder vid sina arbeten och har väldigt många års skolning i att tatuera.
    Han räddade min rygg och gjorde den bättre än jag vågat hoppats!!
    När jag var i Thailand i December förra året ville min flickvän tatuera sig.
    Vi hittade snabbt en ren fräsch studio med en tjej som tatuerade.
    Visade sig att hon tillhörde ”Siamese5”.
    Det är 5 tatuerare med Master Sid i spetsen.
    sid är verksam i sverige och räknas som en av världens främste.
    Han vann bla ett antal X priser vid en tauerarmässa i Malmö nyligen.
    Min tatuerare går bla han som lärling hos honom(Trots han är riktigt grym tatuerare)
    Tjejen i Thailand gjorde ett otroligt snyggt jobb snabbt och till en tredjedel av priset i Sverige.
    Om det är ngn som skulle vilja tatuera sig i Phuket området kan jag garantera ett bra jobb!!!
    För en tredjedel av priset.
    Hör av er till mig ska ni få all information!!!
    Säg du vill göra ryggtavla så får du resa och tatuering istället för bara tatuering hemma:P

    Men visst ska man vara försiktig och uppmärksam vart man går.
    Men det gäller över hela världen.
    Höll ju själv på att råka illa ut…..hade bara tur jag träfffade en Thailändare innan det var för sent:)

    #203601

    Thailändare är säkert jätteduktiga. men hygienen sviker där nere. har en mycket nära vän som fick hiv hos en tatuerare där. gick ner 30 kilo och de trodde att han hade anorexia innan de hittade sjukdommen.

    Han har tatuerat sig mycket här hemma tidigare och tyckte att de skötte hygienen bra till synes iaf. men det var nålar som inte blivit steriliserade som var boven i detta.

    Men det finns svenskar tatuerare som slarvar oxå. så man kan ju aldrig va riktigt säker.

    jag ska tatuera vidare på min arm imorgon.. slänger upp mina bilder då. är bara en massa konturer ännu så det är ite så mycket att se.

    #203602

    Min tatuering:nod

    #203603
    Sammy wrote:
    Thailändare är säkert jätteduktiga. men hygienen sviker där nere. har en mycket nära vän som fick hiv hos en tatuerare där. gick ner 30 kilo och de trodde att han hade anorexia innan de hittade sjukdommen.

    Fy fan…verkligen beklagligt…=(
    Dock har ”Siamese”utmärkt hygien på sin studio och fräscht är det.
    Skolad i sverige och får till och med sin Helosan salva härifrån.
    Men att ngn fått hiv från att tauera sig gör mig bara ledsen…:nono:

    #203604
    Kleine wrote:
    What????
    Inte tatuera sig i thailand???
    Jag började tatuera mig i sverige men killen i fråga höll på att förstöra min rygg(Vilken rätt skulle hjälpt mig när han kladdat på min rygg,kan ju inte bara sudda ut den??)
    Då träffade jag en kille från Thailand,Nod.
    Han var konstnär i generationer och jag förstod snart att de flesta Thailändare lägger stor heder vid sina arbeten och har väldigt många års skolning i att tatuera.
    Han räddade min rygg och gjorde den bättre än jag vågat hoppats!!
    När jag var i Thailand i December förra året ville min flickvän tatuera sig.
    Vi hittade snabbt en ren fräsch studio med en tjej som tatuerade.
    Visade sig att hon tillhörde ”Siamese5”.
    Det är 5 tatuerare med Master Sid i spetsen.
    sid är verksam i sverige och räknas som en av världens främste.
    Han vann bla ett antal X priser vid en tauerarmässa i Malmö nyligen.
    Min tatuerare går bla han som lärling hos honom(Trots han är riktigt grym tatuerare)
    Tjejen i Thailand gjorde ett otroligt snyggt jobb snabbt och till en tredjedel av priset i Sverige.
    Om det är ngn som skulle vilja tatuera sig i Phuket området kan jag garantera ett bra jobb!!!
    För en tredjedel av priset.
    Hör av er till mig ska ni få all information!!!
    Säg du vill göra ryggtavla så får du resa och tatuering istället för bara tatuering hemma:P

    Men visst ska man vara försiktig och uppmärksam vart man går.
    Men det gäller över hela världen.
    Höll ju själv på att råka illa ut…..hade bara tur jag träfffade en Thailändare innan det var för sent:)

    En kompis till mig fick precis en hel baksida av Sid som han har tävlat med en gång och då vunnit förstapris. Har suttit med lite när han tatuerat sig och måste säga det att Sid är extremt noggran och professionell.

    #203605

    Min senast omgjorda..som sagt inte läkt ännu…

    Mer här:
    [http://www.zonecapone.com/TATTOS.htm]

    ZONE
    [www.zonecapone.com]

    #203606
    _Flex_ wrote:
    En kompis till mig fick precis en hel baksida av Sid som han har tävlat med en gång och då vunnit förstapris. Har suttit med lite när han tatuerat sig och måste säga det att Sid är extremt noggran och professionell.

    Det är inte en drake som går ner ända på benet kanske???:what:

    #203607
    NetCurse wrote:
    Sitter den på dig eller har du gjort den på nån annan?

    Nej asså, den sitter på mig. Daniel Dufo som gjort den.

    #203608
    Voldemaahr wrote:
    Nej asså, den sitter på mig. Daniel Dufo som gjort den.

    Aha okej! Såg snygg ut!

    Kleine, Du har ingen bild på ryggtavlan?

    #203609

    Ettan – Supersnygg!! Grovt imponerad. En av dom få stora tatueringar jag sett på benet på en tjej som sett bra ut! *avis* :)

    #203610

    Här är några bilder på min syrras. Armen är inte riktigt klar där vid handleden, men uppdaterar kanske om nån vecka igen när den är klar :)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 2,428 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.