Kingkong’s väg mot massivare kropp!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Kingkong’s väg mot massivare kropp!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 917 total)
  • Author
    Posts
  • #425602

    Tackar! Slitit som ett djur o följt min tränares tips till punkt o pricka. Ligger just nu i 39,9 graders feber tyvärr… Ömmar ta mig f-n i hela kroppen! 👿 Blir ofrivillig vila i 1vecka till så kroppen får återställa sig o så.. Hjärnan vill men inte kroppen..

    lillp wrote:
    Fan vilka resultat du gjort sedan vi sags sist….riktigt imponerande !!

    ska se till att heja fram dig sa se till att bli bra nu…he he inget press alls !!

    eat good, rest…and grow for fcuk sak….

    #425603

    oj fan krya på dig

    #425604

    Blir nog en rolig journal att följa, du ska forsätta köra CBB eller?
    Gärna lite mer om tränings uplägget, liknar det jag kör nu..

    Mvh Martin

    #425605
    Martin. wrote:
    Blir nog en rolig journal att följa, du ska forsätta köra CBB eller?
    Gärna lite mer om tränings uplägget, liknar det jag kör nu..

    Mvh Martin

    Tjenare!
    Då jag såg som bäst ut i kroppen runt 87-88kg nu på dieten så kommer jag skippa CBB för satsning på byggning. Kan försöka sträcka på mig o gå in i långa klassen o väga 84kg, men vi får se vad min coach tycker. Hur som helst så kommer jag bara att bli bättre o bättre.. :up: :bb2:

    #425606
    kingkong666 wrote:
    Tjenare!
    Då jag såg som bäst ut i kroppen runt 87-88kg nu på dieten så kommer jag skippa CBB för satsning på byggning. Kan försöka sträcka på mig o gå in i långa klassen o väga 84kg, men vi får se vad min coach tycker. Hur som helst så kommer jag bara att bli bättre o bättre.. :up: :bb2:

    Vägde inte du 81kg. på SM?

    #425607
    kingkong666 wrote:
    Tjenare!
    Då jag såg som bäst ut i kroppen runt 87-88kg nu på dieten så kommer jag skippa CBB för satsning på byggning. Kan försöka sträcka på mig o gå in i långa klassen o väga 84kg, men vi får se vad min coach tycker. Hur som helst så kommer jag bara att bli bättre o bättre.. :up: :bb2:

    Låter bra det =) Det viktigaste är att du gillar det du gör och mår bra .

    Kör på

    #425608
    Nordberg wrote:
    Vägde inte du 81kg. på SM?

    Japp!! Vilket konkret innebar x kg i massa förlust sista tiden inför SM!:(

    #425609

    Fråga: Unefär hur många reps ligger du på? Antar att det variera mellan seten men ungfär skulle var skoj att veta.

    #425610

    Gör alltid minst 6 – max 12 reps/set förutom på ben där jag nu börjat köra hög reps träning: 20-30reps/set.

    #425611
    kingkong666 wrote:
    Japp!! Vilket konkret innebar x kg i massa förlust sista tiden inför SM!:(

    Så du tappade mellan 5-6kg. muskelmassa i slutet på dieten, hur gick det till?

    #425612
    Nordberg wrote:
    Så du tappade mellan 5-6kg. muskelmassa i slutet på dieten, hur gick det till?

    :D :D

    #425613
    Nordberg wrote:
    Så du tappade mellan 5-6kg. muskelmassa i slutet på dieten, hur gick det till?

    1300kcal/dag + 2timmar hård kardio innan frukost + styrka på kvällen de sista 2 veckorna förutom de tre sista dagarna innan invägningen.. Var inte roligt sista dagarna…:(

    #425614
    kingkong666 wrote:
    1300kcal/dag + 2timmar hård kardio innan frukost + styrka på kvällen de sista 2 veckorna förutom de tre sista dagarna innan invägningen.. Var inte roligt sista dagarna…:(

    : .

    #425615
    kingkong666 wrote:
    1300kcal/dag + 2timmar hård kardio innan frukost + styrka på kvällen de sista 2 veckorna förutom de tre sista dagarna innan invägningen.. Var inte roligt sista dagarna…:(

    ;) fucking hell :frust:

    #425616
    Vanessa Frykman wrote:
    ;) fucking hell :frust:

    Var bland det värsta jag varit med om… Men ett måste för att få ner mig i rätt vikt… hade 1hg tillgodo på invägningen…. inte mycket det inte… :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 917 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.