MissMini 2006

Home Forums Seriösa träningsjournaler MissMini 2006

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 68 total)
  • Author
    Posts
  • #878575

    Ha en bra axeldag och låt inte armarna störa dig. Träningsvärk is teh shit:emo-thumb.

    Kör hårt//Stolleman

    #878576

    Maria: Tack tack…lycka till med din träning också!

    Stolleman: Absolut..träningsvärk is the shit :nod får man inte träningsvärk har man nog inte tagit i tillräckligt :D kör hårt :emo-thumb

    Kram MissMini

    #878577

    Så här blev dagens pass:

    Axelpress:
    12*utan vikt (endast maskinens vikt, vet inte vad den väger)
    12*7,5kg på vardera sida
    12*7,5kg på vardera sida

    Hantellyft åt sidan:
    12*8kg
    12*5kg
    12*5kg

    Framåtlutande hantellyft åt sidan (baksida axlar):
    12*5kg
    12*5kg
    12*5kg

    Shrugs med hantlar:
    20*10kg
    20*10kg
    20*12,5kg

    Dagens pass gick sådär, fick riktigt ont i min ena axel och fick därmed sänka vikterna lite vid hantellyftet :( ska kolla upp detta, har haft lite problem med ena armen överhuvudtaget ett tag nu!Annars var passet helt okej och flöt på bra!Ökning i hantelpress och shrugs. :emo-thumb

    Ha en trevlig helg alla!

    Mvh MissMini

    #878578

    Hejsan!

    Imorgon bär det av till Idre med pojken ;) massa skidor men tyvärr mindre med gym :(

    Ha en bra vecka allihopa :emo-thumb

    Mvh MissMini

    #878579

    Hallå!
    Lycka till på skidresan och försök hålle dig borta från att bryta några ben för då blir det definitivt mindre gym.

    Ha en bra skidresa//Stolleman

    #878580

    Hej!

    Tillbaka igen från skidresan, inga brutna ben :emo-thumb nu blir det hårdkörning på gymet igen, har längtat :) Benen har i alla fall växt, får inte på mej några av mina gamla jeans längre, fastnar vid låren :D

    Ha det bra alla! Kram MissMini

    #878581

    Goddag allihopa!

    Ligger hemma och är tokförkyld :( vill ju så gärna träna! Hoppas det ger med sig snart. Mår illa o får inte behålla något alls så någon mat blir det inte heller. Ha det så bra!

    MissMini

    #878582
    MissMini wrote:
    Goddag allihopa!

    Ligger hemma och är tokförkyld :( vill ju så gärna träna! Hoppas det ger med sig snart. Mår illa o får inte behålla något alls så någon mat blir det inte heller. Ha det så bra!

    MissMini

    uscha då de låter inge kul! :( hoppas du blir bra snart, då får du ta igen all träning och mat! :up:

    #878583

    Maria: Jag tar det riktigt lungt o hoppas jag blir frisk fort :emo-thumb nu börjar jag äntligen bli lite hungrig, har inte behållt nåt idag men nu e det dags för ett nytt försök
    Lycka till med träningen!

    Kram MissMini

    #878584

    Hej hej!

    Fortfarande förkyld, har nog världens sämsta immunsförsvar :( Har inte vågat träna något ännu, men har tagit mej ut på lugna promenader.

    Startade min deff igår Måndag, dags att komma i form inför sommaren. Kommer ligga runt 2000 kcal om dagen ungefär. Mer uppdatering om det sen.
    Hoppas på att bli frisk snart så jag kan börja träna igen.

    Ha d kanon allihopa.

    Mvh MissMini

    #878585

    kul att du lagt upp journal, denna ska jag följa :) lycka till med dina mål! kör hårt!

    #878586

    Tack tjejen, kan aldrig få för många som kollar in :emo-thumb

    Ha en bra dag!

    :D

    #878587

    Hejsan!

    Har haft ett uppehåll på ca två veckor nu pga semester och förkylning och valde att starta med ett axelpass så att jag kan träna resten av kroppen under veckan utan alltför mycket träningsvärk. Dessutom behöver mina axlar komma ikapp mina triceps en aning :)

    Så här blev det då idag:

    Axelpress i gymlecomaskin:

    10* utan vikt (uppvärmning):
    10* maskinen + 5 kg (på vardera sida)
    10* maskinen + 7,5 kg
    10* maskinen + 7,5 kg

    Hantellyft åt sidan:

    10* 5 kg
    10* 5 kg
    10* 5 kg

    Hantellyft framåt (med tummen vänd upp):

    10* 4 kg
    10* 4 kg
    10* 4 kg

    Baksida axel, gymleco maskin: (1 ggn jag använde denna maskin)

    10* 7,5
    10* 10
    10* 10

    Kändes grymt skönt att komma igång igen. Passet tog ca 30 min, var tvungen att skynda mej hem innan min lille rottweilervalp käkade upp lägenheten :| Allt som allt ett bra pass.

    Ha en bra kväll, mvh MissMini

    #878588

    Lisa: Ja det är SÅ skönt att ha kommit igång igen :emo-thumb

    Idag var det vila. Mycket annat jag var tvungen att göra. Maten funkar kanon. Lite trött bara. Men imorgon är det dags igen.

    Ha en bra kväll. Mvh MissMini

    #878589

    Så här blev gårdagens ryggpass:

    Stående skivstångsrodd:

    15* 15 kg (uppvärmning)
    10* 25 kg
    10* 25 kg
    10* 25 kg

    Latsdrag i gymleco maskin:

    10* 30 kg + maskin
    10* 30 kg + maskin
    10* 30 kg + maskin

    Shrugs:

    10* 10 kg (uppvärmning)
    10* 15 kg
    10* 15 kg
    10* 15 kg

    Baksida axel/ trapesius i gymleco maskin:

    10* 10 kg
    10* 7,5 kg
    10* 7,5 kg

    Och så körde jag lite vader också, en muskelgrupp som behöver förbättras hos mig.

    Stående vadpress:

    15* 30 kg
    15* 30 kg
    15* 30 kg

    Det var allt från gårdagens pass, tog ca 50 min. Kändes riktigt bra, skönt att ha kommit igång nu igen :emo-thumb
    Ikväll blir det till att köra armar!
    Ha en bra dag, mvh MissMini

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 68 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.