Regler classic bodybuilding

Home Forums SKKF informerar Regler classic bodybuilding

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • Author
    Posts
  • #600269
    Vincent Qvarfordt wrote:
    102 om jag förstått honom rätt vilket man inte behöver någon formel till att förstå inte stämmer.
    Men han kanske inte har vår erfarenhet av tävlingsbyggare och inser då inte hur orimligt det är?

    Själklart har jag inte er erfarenhet då jag bara tränat sedan 1989 och sett en och annan BB tävling ”over there” så att säga.

    Om ngn inte förstod mitt resonemang så ska jag uttala det exakt. Jag tror att kurvan är sk ICKE LINJÄR. Då förstår ni nog…

    Nu har jag diskuterat detta färdigt. Lika bra, innan stämningen blir dålig.
    Vi kommer ändå aldrig att kunna övertyga varandra. Men var och en har rätt till sina egna åsikter.

    Må bäst!

    G

    #600270
    GALSAC wrote:
    Själklart har jag inte er erfarenhet då jag bara tränat sedan 1989 och sett en och annan BB tävling ”over there” så att säga.

    Om ngn inte förstod mitt resonemang så ska jag uttala det exakt. Jag tror att kurvan är sk ICKE LINJÄR. Då förstår ni nog…

    Nu har jag diskuterat detta färdigt. Lika bra, innan stämningen blir dålig.
    Vi kommer ändå aldrig att kunna övertyga varandra. Men var och en har rätt till sina egna åsikter.

    Må bäst!

    G

    Ok. Då har du erfarenhet och du säger dessutom att du anser att kurvan är icke linjär. Du kan du ju inte tycka att viktgränserna ska vara linjära?
    Stämningen tycker jag absolut vi ska hålla bra och jag hoppas du förstod att mitt inlägg om eventuell brist på erfarenhet inte var ett antagande eller påhopp utan bara en tanke. Viktgränser blir ju aldrig helt rättvisa heller, vissa kan ju se grymt stora ut på lite vikt medan vissa måste upp på 100 kg i tävlingsvikt trots en längd på 175 cm för att se bra ut. Alla är olika

    #600271
    GALSAC wrote:
    Själklart har jag inte er erfarenhet då jag bara tränat sedan 1989 och sett en och annan BB tävling ”over there” så att säga.

    Om ngn inte förstod mitt resonemang så ska jag uttala det exakt. Jag tror att kurvan är sk ICKE LINJÄR. Då förstår ni nog…

    Nu har jag diskuterat detta färdigt. Lika bra, innan stämningen blir dålig.
    Vi kommer ändå aldrig att kunna övertyga varandra. Men var och en har rätt till sina egna åsikter.

    Må bäst!

    G

    Lycka till…

    #600272
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Ok. Då har du erfarenhet och du säger dessutom att du anser att kurvan är icke linjär. Du kan du ju inte tycka att viktgränserna ska vara linjära?
    Stämningen tycker jag absolut vi ska hålla bra och jag hoppas du förstod att mitt inlägg om eventuell brist på erfarenhet inte var ett antagande eller påhopp utan bara en tanke. Viktgränser blir ju aldrig helt rättvisa heller, vissa kan ju se grymt stora ut på lite vikt medan vissa måste upp på 100 kg i tävlingsvikt trots en längd på 175 cm för att se bra ut. Alla är olika

    Det är just det jag tycker, att bägge kurvor ska vara icke linjära och att kurvorna sammspelar, med den skillnaden att det diffar 2 kg sins emellan. Det skulle däremot se otrolligt dumt ut om en kurva hade varit linjär och en kurva icke linjär… Det gäller att håll isär de matematiska termerna, eller hur…
    De två kurvorna ska alltså se likadana med den skillnaden att en kurva är ngt högre placerad än den andra. Hoppas att du förstår de matematiska begreppen!!

    Så vitt jag vet är det här inget matematiskt forum, he he he.

    Quote:
    Viktgränser blir ju aldrig helt rättvisa heller

    Det var dagens sanning:up:

    Ha en skön helg!!!

    G

    #600273
    GALSAC wrote:
    Det är just det jag tycker, att bägge kurvor ska vara icke linjära och att kurvorna sammspelar, med den skillnaden att det diffar 2 kg sins emellan. Det skulle däremot se otrolligt dumt ut om en kurva hade varit linjär och en kurva icke linjär… Det gäller att håll isär de matematiska termerna, eller hur…
    De två kurvorna ska alltså se likadana med den skillnaden att en kurva är ngt högre placerad än den andra. Hoppas att du förstår de matematiska begreppen!!

    Så vitt jag vet är det här inget matematiskt forum, he he he.

    Det var dagens sanning:up:

    Ha en skön helg!!!

    G

    Då förstår jag hur du menar.

    En skön helg önskar jag dig oxå

    #600274
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Då förstår jag hur du menar.

    En skön helg önskar jag dig oxå

    Man tackar!!!

    Tyvärr var helgen riktigt risig med tanke på söndagens resultat i Allsvenskan…
    Men efter ont väntar gott..

    G

    #600275
    Warrior wrote:
    Hur är det med deff på CBB? Får man vara hur hård och deffad som helst?

    Samma som i vanlig byggning.

    #600276
    Jorgen wrote:
    Samma som i vanlig byggning.

    är det inte ok att vara liiiite slät då?;)

    #600277
    Henrik Lindh wrote:
    är det inte ok att vara liiiite slät då?;)

    Alla som tävlar gör en bragd, slät eller ej, så det är ok, även om det kanske blir svårt att vinna. ;)

    I ditt fall kommer vi dock att kräva att våra morötter går att riva på minst tre ställen på din kropp. Annars får du inte tävla.:P

    #600278
    Janpeter Sangborn wrote:
    Alla som tävlar gör en bragd, slät eller ej, så det är ok, även om det kanske blir svårt att vinna. ;)

    I ditt fall kommer vi dock att kräva att våra morötter går att riva på minst tre ställen på din kropp. Annars får du inte tävla.:P

    naglar,tänder…..det 3e stället jobbar jag på ;)

    #600279
    Jorgen wrote:
    Det är alldeles korrekt och du är den första som ser felet.
    Det skall såklart ändras.

    Det är fortfarande inte ändrat.
    Tänk på alla virriga deffhjärnor, dom kan ju knappt räkna ens med rätt information:)

Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.