Mr & Mrs parjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mr & Mrs parjournal

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 121 through 131 (of 131 total)
  • Author
    Posts
  • #876670
    ATBexter wrote:
    Man e lite bortskämd :p

    Bara att njuta att få gåvor av den man älskar eller hur !!!!

    #876671
    Vanessa Frykman wrote:
    Bara att njuta att få gåvor av den man älskar eller hur !!!!

    oh ja! ;) Får väl tilllägga att jag är ganska duktig på att skämma bort oxå. Ge & ta :nod

    #876672

    Morgonen började med kramper i magen, kan de vara alla tabl man tar på morgonen? multivitamin, omega 3, kreatin, lanzo.. Inte konstigt att magen säger ifrån ;)

    Maten funkar bra än så länge , strikt i veckorna & givetvis ätardag på helgen.
    I helgen blev de en halv pizza, marabou, gott & blandat.
    Måste bekänna att jag ätit glass + choklad i förra veckan :ph34r: Skyller på ”tantens” månatliga besök.Men annars har jag skött maten exemplariskt.

    #876673
    ATBexter wrote:
    Dagens pass
    Triceps
    Pushdown med rep 1×20 1×12 1×10

    Förstod inte riktigt hur räknande gick till här, förklara gärna.
    Så man förstår framtida inlägg 😮

    Kanske vart ”ett set med tjugo repetitioner och utan vikter inräkat”?

    #876674
    Piru wrote:
    Förstod inte riktigt hur räknande gick till här, förklara gärna.
    Så man förstår framtida inlägg 😮

    Kanske vart ”ett set med tjugo repetitioner och utan vikter inräkat”?

    Självkart kan jag förklara.
    Jag kör alltid 3 set med x:antal reps 20, 12, 10.
    Har på den senaste tiden inte skrivit in ngr vikter kanske va de de som
    gjorde de lite förvirrande…:|

    #876675

    Då har man avslutat ett ganska hyfsat pass. Inga PB idag :frust:
    Men jag kämpar på. Matte kände sig frisk idag så han va riktigt taggad inför träningen.

    Axlar / triceps körde jag idag. Fram & utsida axlar men mer fokusering på baksida axlar. Ser faktiskt att de börjar hända grejer där .

    Triceps övningarna körde jag på som vanligt, gick mindre bra med pushdown bakom huvud. Sista övningen & allt, va helt slut.

    Fick en kick då jag satte mig på cykeln och körde intervall :emo-thumb

    De va alles för i dag.
    Nu är de käk, laddar ugnen med kyckling för morgondagens matlador.

    Trevlig kväll!

    #876676

    Då har hela veckan passerat och jag har som vanligt inte skrivit speciellt mkt.
    Men tränat har jag gjort så klart.
    Styrkan kommer sakta men inte mkt..de är ju alltid framsteg men vill ha mer. Har ju stått stilla väldigt länge. Fick mig en liten tankeställare av en viss mr som tycker att jag inte riktigt tar i 100 % han ser att jag kan mkt mer. Och han har faktiskt rätt. Jag orkar nog dom där sista repsen men stannar för att jag har gjort de antal som jag ska göra. Men varför sluta!!! mm så sant.

    I lördags blev de träning trots Vilodag,de kändes hur bra som helst lite mer vikter oxå.
    Baksida axlar, rygg , rumpa och vader. Och nu körde jag verkligen 120 % vilken skillnad. Behövde den där sparken i baken.

    Dagsvikten ligger fortfarande på 57 kg trots att jag ändrat mitt matschema & inte lagt på mig så mkt vätska som jag trodde jag skulle göra med kreatin.

    Ny vecka nya tag. Jag är riktigt peppad!
    :yahoo:

    #876677
    ATBexter wrote:
    Då har hela veckan passerat och jag har som vanligt inte skrivit speciellt mkt.
    Men tränat har jag gjort så klart.
    Styrkan kommer sakta men inte mkt..de är ju alltid framsteg men vill ha mer. Har ju stått stilla väldigt länge. Fick mig en liten tankeställare av en viss mr som tycker att jag inte riktigt tar i 100 % han ser att jag kan mkt mer. Och han har faktiskt rätt. Jag orkar nog dom där sista repsen men stannar för att jag har gjort de antal som jag ska göra. Men varför sluta!!! mm så sant.

    I lördags blev de träning trots Vilodag,de kändes hur bra som helst lite mer vikter oxå.
    Baksida axlar, rygg , rumpa och vader. Och nu körde jag verkligen 120 % vilken skillnad. Behövde den där sparken i baken.

    Dagsvikten ligger fortfarande på 57 kg trots att jag ändrat mitt matschema & inte lagt på mig så mkt vätska som jag trodde jag skulle göra med kreatin.

    Ny vecka nya tag. Jag är riktigt peppad!

    :yahoo:

    gött tjejen go fot it now !!!!!!!!!!!

    #876678
    Vanessa Frykman wrote:
    gött tjejen go fot it now !!!!!!!!!!!

    Yes!!
    Bra att du håller koll på mig!

    Förresten läste att du är på benen igen!! Härligt härligt.:emo-thumb
    Nu är de bara att ge gärnet! Keep on the good work Vanessa.

    / T

    #876679

    Soligt hela dagen men lite blåsigt. Gick en promenad med barnvagnen tror vi va ute 1 timme, de va så skönt. ”Stumpan” somnade så fort jag la henne i vagnen. Pluggade i min IPOD, på med solbrillorna. De gick skapligt fort. Jag har ju en förmåga att INTE kunna gå sakta även om jag inte har brådis.
    Eftermiddagen har jag tillbringat med att laga matlådor till Mr & mig för morgondagen. Kyckling kyckling & kyckling :p [/b]

    #876680

    De har hänt mkt saker i privatlivet så de har inte varken funnits lust lr ork att uppdatera träningen.
    Fortsatt träning så klart men här avslutas denna journal.

    Trevlig sommar

Viewing 11 posts - 121 through 131 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.